Vihaan perintörikkaita.
Siis ihan vilpittömästi vihaan perintörikkaita. Juuri sitä sakkia jota ei maailmantalouden heilahtelut hetkauta. Kunhan vaan ostellaan niitä sijoituskämppiä sieltä Töölöstä, Kaivarista, sekä muistetaan aina ja kaikkialla marmattaa työttömistä ja sossupummeista ja kätevästi unohdetaan se kultalusikka siellä perseessä. Ei tässä kukaan ole teidän kukkarolla, kunhan vaan aidosti vihaan tuollaisia perintörikkaita vajakkeja.
Disclaimer: tämä ei ole vihapuhetta joten Supo, Päivi Räsänen ja ylijohtaja Paatero voivat ottaa ihan iisisti. IP-osoitteeni löytyy tietokannasta joten up yours.
Kommentit (94)
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 13:27"]
Siis ihan vilpittömästi vihaan perintörikkaita. Juuri sitä sakkia jota ei maailmantalouden heilahtelut hetkauta. Kunhan vaan ostellaan niitä sijoituskämppiä sieltä Töölöstä, Kaivarista, sekä muistetaan aina ja kaikkialla marmattaa työttömistä ja sossupummeista ja kätevästi unohdetaan se kultalusikka siellä perseessä. Ei tässä kukaan ole teidän kukkarolla, kunhan vaan aidosti vihaan tuollaisia perintörikkaita vajakkeja.
Disclaimer: tämä ei ole vihapuhetta joten Supo, Päivi Räsänen ja ylijohtaja Paatero voivat ottaa ihan iisisti. IP-osoitteeni löytyy tietokannasta joten up yours.
[/quote]
Voi pikkusta. :( Puhdasta kateellisuutta ja katkeruutta koko viesti ja disclaimerina vainoharhaisuus oikein kruunaa sekopään olemuksesi.
Ap, oletetaan, että olisimme kummatkin sinkkuja ja meillä synkkaisi hyvin. Ihastuisin sinuun ja sinä minuun. (minulle miehen varallisuus ei oikeasti merkitse mintään!). Jossain vaiheessa sinulle valkenisi karmea totuus ja huomaisit, että olen varakkaampi kuin n. 95% Suomen väestöstä. Jatkaisitko deittailua kanssani vai sylkisitkö silmilleni?
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 13:50"]
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 13:47"]
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 13:44"]
No minä en kyllä ostele kämppiä Kaivarista. En edes asu Helsingissä. Minulla on ihan tavallinen kaksio, ei edes parveketta. Mulle ne perintörahat ovat puhtaasti matkustelua ja ravintoloissa käyntiä varten. On mulla ja mun miehellä ihan nätti koti, mutta en pidä sisustamisesta enkä myöskään mistään merkkivaatteista tai kalliista laukuista. En tajua miksi joku haluaisi vihata minua. Olen kuitenkin ihan tavallinen ihminen eikä musta edes näy päällepäin, että mulla mitään ylimääräistä rahaa on.
[/quote]
Olet kuitenkin saanut kaiken enemmän tai vähemmän pyytämättä. Tuskin sinua kukaan vihaa, älä sinäkään vihaa niitä joita elämä ei välttis ole kohdellut sillkihansikkain.
[/quote]
Mulla ei ole tapana vihata ketään. Ja juurihan ap ilmoitti vihaavansa perintörikkaita, eli muunmuassa minua. En ymmärrä tätä asiaa.
[/quote]
Muotoilin asiani väärin, siitä otan syytteet niskoilleni. Vahinko on jo tapahtunut. Anteeksi.
Vihaan perintörikkaita jotka vihaavat heitä oletetusti alemassa arvossa olevia. Vihaan sitä epä-älyllisyyttä. Vihaan epäoikeudenmukaisuutta. Vihaan sitä että Suomessa joku hädintuskin lukemaan oppinut savolainen voi saada miljoonien perinnön jolla sitten mälläillä ja "ostella vähän kalakukkova".
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 13:52"]
Kateutta ja katkeruutta sitä Suomessa riittää.
[/quote]
Työttömiä ja muita vähäosaisia halveksitaan, syyllistetään ja solvataan erityisesti näin huonona aikana siihen malliin, että en usko mainitsemiesi tuntemusten katoavan vähään aikaan.
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 13:54"]
Ap, oletetaan, että olisimme kummatkin sinkkuja ja meillä synkkaisi hyvin. Ihastuisin sinuun ja sinä minuun. (minulle miehen varallisuus ei oikeasti merkitse mintään!). Jossain vaiheessa sinulle valkenisi karmea totuus ja huomaisit, että olen varakkaampi kuin n. 95% Suomen väestöstä. Jatkaisitko deittailua kanssani vai sylkisitkö silmilleni?
[/quote]
Söpö ajatus mutta minä en deittaile.
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 13:57"][quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 13:54"]
[/quote]
Söpö ajatus mutta minä en deittaile.
[/quote]
Hyvä!
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 13:56"]
[/quote]
Työttömiä ja muita vähäosaisia halveksitaan, syyllistetään ja solvataan erityisesti näin huonona aikana siihen malliin, että en usko mainitsemiesi tuntemusten katoavan vähään aikaan.
[/quote]
Mutta ei kai heitä sentään vihata?
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 14:09"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ei yhtään. Muuten vaan syyllistetään ja syljetään päin näköä. Parempi kun olisivat kuolleita. Eiväthän he tuota meille perintörahoilla sijoituskämppiä omistavalle taholle mitään. Me sentään kävimme Hankenin ja asustelemme mamman & papan firman rahoilla täällä kaivarissa. Jokainen on oman onnensa seppä ja muuta bullshittiä.
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 14:09"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
En tiedä siitä, mutta ainakin itse katkeroituisin paljon enemmän heidän kokemastaan halveksunnasta ja päälle syljeskelysytä kuin julkirikkaiden ilmeisesti kokemasta kateudesta ja vihasta.
Perintörikas ei yleensä elvistele rahoillaan. Tunnen monta vanhan rahan rikasta, jorka elävät melko köyhästi. Uuden rahan rikkaat leveilevät rahoillaan ja ovat hyvin nousukkaita rahoineen.
Ihmiset kilvan ostavat laukkuja, autoja ja muita vaurauden ja selvästi nähtäviä paremmuuden symboleja. Sitten kun niihin reagoidaan ilmeisillä tavoilla eli kateudella ja katkeruudella, niin ollaankin niiin marttyyreja. Does not compute.
Monesti olen miettinyt kannattaako Suomessa rikastua ollenkaan. Kateellinen kansa ja sen verottaja vainoaa. Mielenterveys siinä menis.
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 14:16"]
Perintörikas ei yleensä elvistele rahoillaan. Tunnen monta vanhan rahan rikasta, jorka elävät melko köyhästi. Uuden rahan rikkaat leveilevät rahoillaan ja ovat hyvin nousukkaita rahoineen.
[/quote]
Pitääkö tätäkin myyttiä aina toistella?
Minä väheksyn sossupummeja ja sossun maahanmuuttajia. se on kaikilta pois se. Perintörikkaat ei vie vaan tuo
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 14:19"]
Monesti olen miettinyt kannattaako Suomessa rikastua ollenkaan. Kateellinen kansa ja sen verottaja vainoaa. Mielenterveys siinä menis.
[/quote]
Lopeta nyt saatana tuo itkeminen. Jos raha ei näy, niin kukaan ei ole kateellinen. Mutta kun se tuodaan esille ties millä statussymboleilla, niin tilanne muuttuu. On tehty tietoinen valinta, että haluan näyttää rahani ja valtani, eli asettua muiden yläpuolelle. Selvää on, että kaikki eivät alistu siihen, vaan suhtautuvat aivan yhtä aggressiivisesti takaisin.
Ja kateellisen kansan myytinkin voit unohtaa. Kuinka monta kertaa työläisten ja köyhälistön pitää nousta kapinaan tai vallankumoukseen eri puolilla maailmaa ennen kuin tajuat, että oma huono asema alkaa vituttaa kaikenmaalaisia ihmisiä, jos muut vain porskuttavat?
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 14:24"]
Minä väheksyn sossupummeja ja sossun maahanmuuttajia. se on kaikilta pois se. Perintörikkaat ei vie vaan tuo
[/quote]
Haista paska.
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 14:29"]
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 14:24"]
[/quote]
Haista paska.
[/quote]
Sanoinko jotain väärin? Siinä se ydin ongelma on. Sossussa.