Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vihaan perintörikkaita.

Vierailija
23.12.2014 |

Siis ihan vilpittömästi vihaan perintörikkaita. Juuri sitä sakkia jota ei maailmantalouden heilahtelut hetkauta. Kunhan vaan ostellaan niitä sijoituskämppiä sieltä Töölöstä, Kaivarista, sekä muistetaan aina ja kaikkialla marmattaa työttömistä ja sossupummeista ja kätevästi unohdetaan se kultalusikka siellä perseessä. Ei tässä kukaan ole teidän kukkarolla, kunhan vaan aidosti vihaan tuollaisia perintörikkaita vajakkeja.

Disclaimer: tämä ei ole vihapuhetta joten Supo, Päivi Räsänen ja ylijohtaja Paatero voivat ottaa ihan iisisti. IP-osoitteeni löytyy tietokannasta joten up yours.

Kommentit (94)

Vierailija
21/94 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jassoo, mitäs perintörikkaiden pitäs tehä ettet vihais heitä? Antaa rahansa sulle?

Vierailija
22/94 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs niitä vihaamaan, mä ainakin ymmärrän tosi hyvin. Miltä tuntuis latoa muutama kymppimilli verottajan pohjattomaan säkkiin? Eihän nää käytä mitään kunnallisia palvelujakaan. Eikös ne työllistä ja maksavat kai ne työntekijät tuloveroa? Pyörä pyörii kuitenkin. Ja luin, että firma säilyy Suomessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/94 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan vihaa! Ihmisen pitäisi rakastaa, se tekee elämästä rikkaan! 

Vierailija
24/94 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 13:27"]

Siis ihan vilpittömästi vihaan perintörikkaita. Juuri sitä sakkia jota ei maailmantalouden heilahtelut hetkauta. Kunhan vaan ostellaan niitä sijoituskämppiä sieltä Töölöstä, Kaivarista, sekä muistetaan aina ja kaikkialla marmattaa työttömistä ja sossupummeista ja kätevästi unohdetaan se kultalusikka siellä perseessä. Ei tässä kukaan ole teidän kukkarolla, kunhan vaan aidosti vihaan tuollaisia perintörikkaita vajakkeja.

Disclaimer: tämä ei ole vihapuhetta joten Supo, Päivi Räsänen ja ylijohtaja Paatero voivat ottaa ihan iisisti. IP-osoitteeni löytyy tietokannasta joten up yours.

[/quote]

Joku kaiken omistaa. Kuka saa mielestäsi omistaa? 

Vierailija
26/94 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja alitajuisesti yrität itse saada omille lapsillesi turvatun tulevaisuuden, eli haluisit itekkin olla rikas...

Vierailija
27/94 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 13:38"]

[/quote]

[/quote]

En ole samaa mieltä asiasta. Voisitko hieman avata tuota omistuksen problematiikkaa? Haluaisin keskustella asiasta.

Vierailija
28/94 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 13:39"]

Ja alitajuisesti yrität itse saada omille lapsillesi turvatun tulevaisuuden, eli haluisit itekkin olla rikas...

[/quote]

Ei pidä paikkaansa. En ymmärrä miten olisit alitajuntaani päässyt.

Vierailija
29/94 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä en kyllä ostele kämppiä Kaivarista. En edes asu Helsingissä. Minulla on ihan tavallinen kaksio, ei edes parveketta. Mulle ne perintörahat ovat puhtaasti matkustelua ja ravintoloissa käyntiä varten. On mulla ja mun miehellä ihan nätti koti, mutta en pidä sisustamisesta enkä myöskään mistään merkkivaatteista tai kalliista laukuista. En tajua miksi joku haluaisi vihata minua. Olen kuitenkin ihan tavallinen ihminen eikä musta edes näy päällepäin, että mulla mitään ylimääräistä rahaa on. 

Vierailija
30/94 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 13:40"]

[/quote]

[/quote]

En ole samaa mieltä asiasta. Voisitko hieman avata tuota omistuksen problematiikkaa? Haluaisin keskustella asiasta.

[/quote] 

Mulla ei ole ongelmia asian kanssa mutta sulla sitä näyttää olevan. Raha ei häviä vaan se vaihtaa omistajaa. Joku kaiken lopuksi omistaa. Kuka sinun mielestäsi on se sopivin? 

Vierailija
31/94 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vihaan katellisia ihmisiä. Ollaanko tasoissa ap?

Vierailija
32/94 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 13:42"][quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 13:39"]

[/quote]

Ei pidä paikkaansa. En ymmärrä miten olisit alitajuntaani päässyt.
[/quote]
Ehkä sitten olet huono vanhempi, jollet halua lapsillesi turvattua tulevaisuutta. Anteeksi, en tietenkään pääse alitajuntaasi ja tein virheen oletuksestani...

Vierailija
33/94 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 13:44"]

No minä en kyllä ostele kämppiä Kaivarista. En edes asu Helsingissä. Minulla on ihan tavallinen kaksio, ei edes parveketta. Mulle ne perintörahat ovat puhtaasti matkustelua ja ravintoloissa käyntiä varten. On mulla ja mun miehellä ihan nätti koti, mutta en pidä sisustamisesta enkä myöskään mistään merkkivaatteista tai kalliista laukuista. En tajua miksi joku haluaisi vihata minua. Olen kuitenkin ihan tavallinen ihminen eikä musta edes näy päällepäin, että mulla mitään ylimääräistä rahaa on. 

[/quote]

Olet kuitenkin saanut kaiken enemmän tai vähemmän pyytämättä. Tuskin sinua kukaan vihaa, älä sinäkään vihaa niitä joita elämä ei välttis ole kohdellut sillkihansikkain.

Vierailija
34/94 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 13:45"]

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 13:40"]

[/quote]

[/quote]

[/quote] 

Mulla ei ole ongelmia asian kanssa mutta sulla sitä näyttää olevan. Raha ei häviä vaan se vaihtaa omistajaa. Joku kaiken lopuksi omistaa. Kuka sinun mielestäsi on se sopivin? 

[/quote]

No se on ihan varma että se ei ainakaan ole ne ketkä nyt ovat ns. vallankahvassa. Et kai tosissasi luullut että asia olisi toisin?

Vierailija
35/94 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 13:47"][quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 13:44"]

[/quote]

Olet kuitenkin saanut kaiken enemmän tai vähemmän pyytämättä. Tuskin sinua kukaan vihaa, älä sinäkään vihaa niitä joita elämä ei välttis ole kohdellut sillkihansikkain.
[/quote]
Eihän tämä edes viitannutkaan vihaavansa huonompiosaisia?

Vierailija
36/94 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 13:45"]

Minä vihaan katellisia ihmisiä. Ollaanko tasoissa ap?

[/quote]

Emme ole tasoissa. Minä en ole kateellinen, olen oikeudentuntoinen. Ihan turha vääntää tätä joksikin kateudeksi.

Vierailija
37/94 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 13:47"]

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 13:44"]

[/quote]

[/quote]

Mulla ei ole tapana vihata ketään. Ja juurihan ap ilmoitti vihaavansa perintörikkaita, eli muunmuassa minua. En ymmärrä tätä asiaa. 

Vierailija
38/94 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä päätin olla vihaamatta ja ajattelin rakastaa. Otin sellaisen jopa vaimoksi.

Vierailija
39/94 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 13:48"]

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 13:47"][quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 13:44"] No minä en kyllä ostele kämppiä Kaivarista. En edes asu Helsingissä. Minulla on ihan tavallinen kaksio, ei edes parveketta. Mulle ne perintörahat ovat puhtaasti matkustelua ja ravintoloissa käyntiä varten. On mulla ja mun miehellä ihan nätti koti, mutta en pidä sisustamisesta enkä myöskään mistään merkkivaatteista tai kalliista laukuista. En tajua miksi joku haluaisi vihata minua. Olen kuitenkin ihan tavallinen ihminen eikä musta edes näy päällepäin, että mulla mitään ylimääräistä rahaa on.  [/quote] Olet kuitenkin saanut kaiken enemmän tai vähemmän pyytämättä. Tuskin sinua kukaan vihaa, älä sinäkään vihaa niitä joita elämä ei välttis ole kohdellut sillkihansikkain. [/quote] Eihän tämä edes viitannutkaan vihaavansa huonompiosaisia?

[/quote]

Hän ei tosiaan sitä tehnyt, mutta tendenssi ns. rikkaiden parissa siihen on kova.

Vierailija
40/94 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terapiaa suosittelisin sinulle. Ei ole normaalia vihata muita ihmisiä ja haukkua heitä vajakeiksi. Jokainen syntyy mihin syntyy. Eivät rikkaat voi valita perhettään, kuten ei köyhäkään. Ihonväri ja seksuaalinen suuntautuminen ovat jotain, mille et mitään mahda. Siksi ei ole ok vihata ketään näiden asioiden perusteella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi