Vitsit, kun olen kaunistunut!
Olen +40 v ja ikäisekseni tosi hehkeä! BMI on 25 ja rasva sijoittuu oikeisiin kohtiin, ryhti on hyvä ja lihaskuntoakin olen saanut hankittua lisäämällä liikuntaa, syön hyvin ja ihoni on sileä. Hiukset ovat tuuheentuneet ja pitkät. En tiedä, että mistä tämä muutos johtuu. Ehkä stressini on vähentynyt?
Hymyllä saan poskipäätkin kauniisti esille. Ja kyllä hymyilyttääkin! Tää on nyt tätä, että kun toiset rupsahtaa, niin itse saan olla kaunis! Minulle tämä sopii, koska olen kokenut niin paljon syrjivää asennoitumista muutamalta naiselta, että uskon, että heille vuorostaan tekisi hyvää olla vähän nöyrempiä ja avarakatseisempia. Kasvonpiirteisiini sopii vanheneminen. Kosmetologini sen kertoi, niin että tajusin. Äidilleni kävi samoin vanhetessaan.
Olen ollut kriittinen painoni suhteen, koskaan en ole ollut ylipainoinen, vaan enintään siinä rajalla. Näillä ärsyttävillä naisilla on ollut painon vaihtelua ja enimmäkseen ylipainoa. Tämän ikäsenä yrittävät jatkuvasti laihduttaa, mutta vailla itsekuria. Taidan hyväksyä kiloni ihan tällaisenaan, koska tuskin tämä kroppa laihduttamalla tästä paranisi. Olen tavoitellut täydellisyyttä, mutta jättänyt esim meikkaamatta tai pukeutumatta muodin mukaan, koska ei ole ollut tarvetta tuoda itseään esille.
Kauneus tulee sisältä päin ja kyllä voin laittaa vähän meikkiä ja ostaa mieleisiäni vaatteita nyt kun on varaakin! Osaan olla mukava toisia ihmisiä kohtaan. Kirjoitin tämän vain itselleni, koska tältä tuntuu nyt ja olen tullut siihen ikään, että annan kaiken vain sujua omalla painollaan kauniisti. Ilkeilijöille tulen sanomaan, että kaunistumiseni tulee sisältä päin, että en ole tehnyt mitään erityistä, ollut vain omana itsenäni ja viihtynyt vähemmällä stressillä.
Hyvää joulua! Olen laittanut kotia erityisen suurella innolla. Lapset koristelivat kuusen.
Kommentit (5)
Kiitos ja hyvää joulua vielä kerran! En varmaankaan ole ainut onnekas ja kyllä tähän ketjuun mahtuukin lisää itsekehuja! Oli aihe sitten mikä tahansa!
ap
Mulla pää aina kääntyy, kun näen +40-vuotiaan kauniin naisen. On jotenkin hätkähdyttävä näky ja harvinaisempaa, kuin kaunis nuori nainen. Ja olen itsekin siis nainen :) Hienoa ap, että huolehdit ulkoisesta kauneudestasi. Tottahan se on, että se hehku tulee sisältä :)
Hyvää joulua ap ja muut av:laiset! Olette kaikki kauniita :)
Millaset kasvonpiirteet sulla on? Niinkun kiinnostais tietää oisko itselläkin sellaiset mitkä vanhetessa paranee :)
Näkö huonontunut? Peili vaihtoon? .. No ei vaan, hyvä jos noin. :) Onnea!