Kahvinkeitin meni rikki, mistä mä nyt saan kahvia?
Meikäläisellä pamahti kahvinkeitin rikki. Mistäs nyt sitten saan kahvia?
Kommentit (31)
Keitä vesi kattilassa ja laske suodattimen läpi kuppiin. Oli vaikeaa??
Vitsi kun kaikki pitää opettaa aikuisillekin kädestä pitäen...
Hanki Nescafen jauhekahveja, jotka lisätään keitettyyn veteen, niin et tarvitse kahvinkeitintä. Et tarvitse muuta kuin vesipannun, sähkölieden ja sopivan kahvimukin. Valmiiseen kahviiin voi lisätä hiukan kevytkermaa.
se on tätä x sukupolvea kun ollaan kusi sukassa pienemmästäkin..tulis sota niin mihinköhän ryömisit..
Ota teelusikallinen kahvijauhetta suuhusi ja nielaise se lämpimän veden kanssa.
Jos sinulla on hella ja kattila, laita vesi kuumenemaan ja kun on lähellä kiehumista, ota hellalta pois, kaada kahviporot siihen veteen, sekoita ja odota vähän aikaa. Porot painuu pohjan ja kaadat kahvin kuppiin. Saat parempaa kuin suodattamalla
Kansakoulu on sama kuin peruskoulu. Kaadat kuppiin kattilassa keitettyä vettä porojen päälle mitkä on suodatin pussissa tai keitä vettä kattilassa ja purut pohjalla odotat kun ne laskeutuu . No menet siitä alepaan k kauppaan tai huolto asemalle ja juot pahvimukista kupin 1-1.50€ . Todella sähkö katkeilee joskus pitää olla se pieni keitin tai sitten ulkona risuilla grilli. Hernekeitto lämpiää kattilassa ja kahvi. Muutama kynttilä mukana ja taskulamppu. Sokeri tai hunaja 🍯. Sähköt on poikki muutamasta tunnista 3 päivään kun puita kaatuu johtojen päälle usein. Varalla voi olla myös teetä ja pähkinää.
Koko aloitushan on nimenomaan vitsi.
Mutta nämä hullut ottavat täällä kaiken todesta.
Kaurapuuro onnistuu myös kylmänä sokeria ja vettä jos ei ole mahdollista kuumentaa. Muutama pussi keittoja ja kynttilöitä pitää aina olla kuitenkin . Kynttilän liekissä lämmittää vaikka kahvikupin.
Vierailija kirjoitti:
Hanki Nescafen jauhekahveja, jotka lisätään keitettyyn veteen, niin et tarvitse kahvinkeitintä. Et tarvitse muuta kuin vesipannun, sähkölieden ja sopivan kahvimukin. Valmiiseen kahviiin voi lisätä hiukan kevytkermaa.
Brasero liukenee hyvin kylmäänkin veteen. Itse asiassa se on mun mielestäni parempaa kylmänä kuin kuumana.
Ei kahvia mistään saa, juo teetä.