Mitä sometilejä sulla on käytössä?
Itsellä Instagram, Snapchat, YouTube ja LinkedIn. Lasketaanko whatsapp? Poistin just Facebookin ja Twitterin ja tuntuu, että helpotti vähän. Välillä tekisi mieli poistua kaikkialta.
Kommentit (14)
FB, Insta, Twitter, LinkedIn, WhatsApp, Pinterest, YouTube.
Tärkeimpinä FB, LinkedIn ja Twitter.
Fb, pari instatiliä . Niitä käytän eniten. wa, snapchat, jodel, signal, twitter on myös mutten juurikaan käytä. wa lähinnä työkamujen kesken vapaa-aikana harvakseltaan
Vierailija kirjoitti:
Fb, pari instatiliä . Niitä käytän eniten. wa, snapchat, jodel, signal, twitter on myös mutten juurikaan käytä. wa lähinnä työkamujen kesken vapaa-aikana harvakseltaan
Niin ja linkedin mutta se on yks roskapostispämmäri niin en tykkää yhtään ja sekava. Otan aina välillä pois, siitä ei ole tähän mennessä ollut yhtään mitään hyötyä
Instagram, Snapchat, Facebook joista eniten käytän snäppiä.
Ei mitään. Oli joskus Facebook, Insta, LinkedIn, Tiktok ja valovuosia sitten Irc-galleriassa profiili. Nyt ei ole enää ollut muutamaan vuoteen mitään.
Minulla ei ole koskaan ollut mitään some tiliä. Ystävilläni ,sukulaisillani on ja olen siksi ulkoistettu! Kaikki siellä ovat! Olen siis outo kumma ilmiö!Kun en edes hankinut älypuhelin,jotta minulle voisi ilmaseksi viestitää, laitaa fotoja ja videoita. Nyky aikana ei soitella,Ei ainakan minulle! Kaikki tapahtuu viestein tai tiedon santikin mene sivu www. se ja se.Tuntuu kuin ihmisille olisi todella vaikeaa olla läsnä ?Kunella mitä itse puhuu edessä olevalle ihmiselle ja edessä oleva ihminen hänelle.
Somehan on pelkkä väline. Itse luot sinne sisällön ja päätät, kenen seurassa siellä aikaasi vietät.
Jos ahdistaa, käytät sitä väärin.
Facebook, LinkedIn, instagram.