Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Osaisiko joku auttaa tässä?

Vierailija
21.10.2021 |

Mulla on varmaan erikoinen ongelma, mutta oon jäänyt koukuun kaikenlaisiin arvontoihin netissä, enimmäkseen instagramin järjestämiin. Oon aina ollut innostunut arvonnoista, mutta ei ole enää terveellistä, jos niihin osallistuminen täyttää valtaosan päivästä :/ Pari viikkoa sitten instagram alkoi rajoittaa tägäyksiä, koska laitoin yhtenä päivänä 50 tägäystä yhteen postaukseen. Tuli siellä bänni siis, joka ilmeisesti tullut aika monelle. Mielestäni hyvä, että niin teki ja pari päivää tuntui paremmalta, kun keskityin aivan muihin asioihin. Sitten kuitenkin keksin kiertää tuota bänniä tägäämällä aina vain yhden aivan eri instatilin ja nyt siksi tilanne lähes sama kuin aiemmin eli olen liian riippuvainen arvonnoista. Olisi kiva tehdä muitakin asioita, mutta helposti tulee tykättyä, jos jotkut instakaverini ovat tägänneet minut arvontoihin ja itekin niihin osallistun, vaikkakin rajoitetettuna. Ja itekin etsin niitä instasta hakusanalla 'arvonta', joita tuleekin jatkuvalla syötöllä enkä pakonomaisesti halua missata yhtäkään, jos tiedän palkinnon olevan itelle jollakin tavoin käyttökelpoinen. Sitten harmittelen aina, kun edellisestä arvontavoitosta kulunut jo useampi viikko, vaikka arvontoja laitan useamman kymmenen päivässä.

Miten tästä pääsisin irti?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa, pistä se somesi kiinni ja kattele tovi maailmaa ympärilläsi.

Vierailija
2/10 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ymmärrettävää, älä soimaa itseäsi liikaa. Mutta onhan tuo jo pieni orastava peliriippuvuus. Siihen saa hoitoa.:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
4/10 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan ymmärrettävää, älä soimaa itseäsi liikaa. Mutta onhan tuo jo pieni orastava peliriippuvuus. Siihen saa hoitoa.:)

Ilmaisia nuo arvonnat ovat eli onneksi en rahaa ole menettänyt, mutta aikaa niihin menee aivan liikaa. Yleensä lopahtanut kiinnostus, kun huomatessani jonkun muun yleensä voittavan tai jos palkinto tullut liian pian edellisestä. Nyt en ymmärrä miten pääsisin irti?

Vierailija
5/10 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmaisia nuo arvonnat ovat eli onneksi en rahaa ole menettänyt, mutta aikaa niihin menee aivan liikaa. Yleensä lopahtanut kiinnostus, kun huomatessani jonkun muun yleensä voittavan tai jos palkinto tullut liian pian edellisestä. Nyt en ymmärrä miten pääsisin irti?

Joku linkkasikin jo, mutta www.peluuri.fi. Sinne mars.

Vierailija
6/10 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku linkkasikin jo, mutta www.peluuri.fi. Sinne mars.

Onkohan chat ilmainen?

Vierailija
7/10 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikin ilmeisesti ilmaisia, niin chat kuin puhelukin, mutta chat auki vasta huomenna. Eli ei operaattorikaan veloita mitään? Ja voiko tuonne soittaa myös ne, jotka eivät pelaa rahapelejä?

Vierailija
8/10 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi vain päättää, että nyt en menee instaan esimerkiksi vuorokauteen enkä etsi uusia arvontoja. Siihen, jos pystyisin, olisi hyvä. Jos olen yksin, silloin tulee helpommin luisuttua toisin kuin seurassa.

Vierailija
9/10 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistin nyt instagramin sovelluksen ja kokeilen, jos siitä apua.

Vierailija
10/10 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on näitä paljon:

Haluaisin laihtua mutta ostan karkkia...

Haluaisin säästää mutta ostelen...

Haluaisin lapsia mutta en riippuvuutta..

Haluaisin töihin mutta se on tylsää...

Haluaisin suhteen mutta mulle ei kelpaa...

Haluaisin tehdä jotain mutta some...

Mikä sinua siis vaivaa? Mikä teitä kaikkia tossuja vaivaa, jotka eivät tee päätöksiä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän