Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon aikaa vietät AV:lla päivässä?

Vierailija
21.10.2021 |

Järkytyin, puhelimen mukaan olen täällä yli 2h päivässä, joskus 3. Ja tuo on vain puhelimella, olen myös läppärillä. Miten vähentää? Olisi muutakin elämää.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmiten koko helkkarin päivän. Olen työtön eikä mulla ole elämää. Iltaisin saatan katsoa telkkaria jos sieltä tulee jotain mitä jaksaa katsoa. Täällä tulee jumittua varovastikkin arvioituna 10-12 tuntia päivässä.

Vierailija
2/6 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Useimmiten koko helkkarin päivän. Olen työtön eikä mulla ole elämää. Iltaisin saatan katsoa telkkaria jos sieltä tulee jotain mitä jaksaa katsoa. Täällä tulee jumittua varovastikkin arvioituna 10-12 tuntia päivässä.

Mullakin arkipäivinä , ihan hullua. Toki siinä sivussa aina jotain muutakin nettiä selailen, mutta ihan sairaan paljonhan tuo on.

Viikonloppuna onneksi vähemmän . 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan liikaa. Monta tuntia varmaan menee. Olen koukussa. Typeriä kesklusteluja pääosin.- 

Vierailija
4/6 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan liikaa. Monta tuntia varmaan menee. Olen koukussa. Typeriä kesklusteluja pääosin.- 

No näinpä. Itsekin juuri äsken mietin, että mun aivot varmaan sammaltuu täällä :D 

Nyt lähden tonne tihkusateeseen pyöräilemään edes vähäksi aikaa pois  netin ääreltä. 

2

Vierailija
5/6 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko päivän. :/

Mulla on tylsä työ ja tylsä elämä.

Vierailija
6/6 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mullakin arkipäivinä , ihan hullua. Toki siinä sivussa aina jotain muutakin nettiä selailen, mutta ihan sairaan paljonhan tuo on.

Viikonloppuna onneksi vähemmän . 

Joo tuo unohtui tarkentaa että muutakin nettiä välillä. Silti jos herään 9 aikaan ja luen ensin päivän lehdet. Sitten alan palstailla vaikka 10 aikaan ja sitä jatkuu ilta yhdeksään tai kymmeneen niin paljon täällä tulee roikuttua. Jos ei telkkarista tule mitään niin menee siihen 23 asti kun palsta menee kiinni. Vähän päivästä riippuen tunti-monta saattaa vierähtää muutakin nettiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi