Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

alkoholisti nuori nainen

Vierailija
23.12.2014 |

Olen itse melkein kymmenen vuotta vanhempi tätä rakastamaani naista, jolla on selvästi ongelmia alkoholin kanssa. Olen yrittänyt vihjailla hoidoista yms. mutta hermosuu heti näistä puheista, nuori nainen kyseessä .Miten auttaa??

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa kyllä just alkoholistilta.. Ootko kysyny miten hän itse kokee alkoholinkäytön? Voi olla mahdotonta auttaa jos hän ei tunnista itse ongelmaa/ole halukas hakeutumaan hoitoon.. tsemppiä!

Vierailija
2/5 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

??? Myös hyvin masentunut, käy juttelemassa ammattilaisilla. Kertoo helpottavan, mutta ei taida kertoa kaikkea sielä, jos olon on "haluan pois" tasoa joka päivä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti ongelmia alkoholin kans on ollu jo pitkään? Mun mielestä paras tapa on sanoa suoraan mutta rauhallisesti ja näyttää että välität. Jos meno jatkuu nii kannattaa mietiä omaa jaksamista,  voi olla aika puuduttavaa..

Vierailija
4/5 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka usein juo ja miten suuria määriä?

Vierailija
5/5 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt muutaman vuoden ajan on jatkunut tämä, suvussa alkoholismia. Ennen yhdessä oloa hän pystyi olemaan pari viikkoakin selvinpäin, mutta nykyään joka päivä pitää saada kaljaa ja joka toinen päivä pitää olla kunnolla "kännissä"...