Katsoitko oman kuntasi asuntoluottoluokituksen tai sen mistä perintömörskä tulossa?
Onko paras A vai surkein C?
Kommentit (11)
Asun B-alueella. Se "mörskä" on täysin remontoitu julmetun suurella tontilla, itse asiassa maatila, ja sen hankintaan en ole käyttänyt senttiäkään.
Sen sijaan elementtiläävälöissä maksat itsesi kipeäksi postimerkkitonteista tai parvekkeestä. Minulla on jäänyt ainakin 300 000 €:n laina ottamatta.
BBB alueella, eikä onneksi ole tulossa perintöä
Vierailija kirjoitti:
Asun B-alueella. Se "mörskä" on täysin remontoitu julmetun suurella tontilla, itse asiassa maatila, ja sen hankintaan en ole käyttänyt senttiäkään.
Sen sijaan elementtiläävälöissä maksat itsesi kipeäksi postimerkkitonteista tai parvekkeestä. Minulla on jäänyt ainakin 300 000 €:n laina ottamatta.
Onhan se välillä mukava heittää tikkaa hiukan ylipitkältä matkalta tallaamatta naapurin nurmikkoa tai ampua omalta tontilta ilmakiväärillä 10m matkalta.
Vierailija kirjoitti:
En lue paskauutisia joita kukaan ei muista huomenna.
Pientä katkeruutta kenties? 😅
Asutko Pyhäjärvellä tai jossain Kainuussa?
Katsoin että oman kunnan asuntoluikitus on CCC......eli alinta kastia...vain p puuttui perästä.
C-alueella mukavasti omakotitalossa.Ei haittaa luokitukset kun hyvä olla eikä kiire minnekään.
Vierailija kirjoitti:
Pääsin jo perintömörskistä eroon.
Samoin, voi jumalan kiitos. Onnenkantamoinen.
Koti BBB, citymökki A ja perintöyksiö A.
En lue paskauutisia joita kukaan ei muista huomenna.