ruskeaa vuotoa?
Vaihdoin e-pillerinerkkiä, kun vanhoista pillereistä olin syönyt yhden lumepillerin. Lääkärissä sanottiin että en anna menkkojen tulla vaan aloitan suoraan uudet pillerit. No eilen oli alaselkä kipeänä niinkuin normaalisti pillereiden alkaessa ja tänään on tullut ruskeaa vuotoa. Olen syönyt uusia pillereitä 4 päivää. Eihän menkkojen pitäisi alkaa kun syö e-pillereitä? Onkohan tää ihan normaalia, eli annanko asian vaan olla ;O
Kommentit (3)
Söin ennen yeazeja ja nykyään qlaira ja vaihdoin koska halusin luonnollisemmat pillerit ja yazit kuivatti etenkin limakalvoja :) -ap
Älä syö ollenkaan JOS vaan se on vaihtoehto. :) Kortsu on ihana vehje. Halpa, turvallinen, helppo ja luotettava. Eikä tuu sotkuu! ;)
Mulla auttoi pilsujen lopettaminen moneen asiaan mielialasta hiusten kasvuun yms.
Vaikea sanoa, mikä syynä kun ei ole tietoa mitä söit ennen ja mihin siirryit? Jospa uudet versiot ovat matalahormonisempia kuin edelliset tai keho reagoi muuten vaan vaihdokseen? Vuoto ei ole siis vaarallista, mutta jos ei ala loppumaan niin ota yhteyttä lääkäriin.( Älä siis lopeta pillereiden syöntiä.)