Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ihme juttu tää Elloksen elpy-lasku on??!!

Vierailija
21.10.2021 |

Ei toimi. Tekstarina kirjautumislinkki, jossa pitää laittaa hetu, mutta mitään luvattua sähköpostia ei tule. Ei voi maksaa laskua. Luin arvosteluja ko. asiasta, kaikki moittineet ja antaneet yhden tähden. Asiakaspalvelu ei vastaa, joten laskua ei pysty maksamaan.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä enää tilaa Ellokselta mitään tuon Elpy pelleilyn vuoksi! Olisin halunnut maksaa jo tilatessa tuotteen mutta se ei onnistunut ja meni helvetin oaamaksutilille Elpyyn! Kaiken huippu, että tuotteen hintaan oli lisätty noin 5 e käsittely tms.maksuja, joista ei mitään mainintaa tilausvahvistuksessa! Maksoin pitkin hampain ylimääräistä ja koko summan. Nyt tuli sähköpostiin, että maksa 6 e lokakuun loppuun mennessä! Menin Elpyn sivuille ja siellä näkyi, että olen maksanut koko summan. Sai olla viimeinen kerta tuota huijarifirmaa! 

Vierailija
22/42 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle riitti Ellos ja Elpy. Luoja kuinka kaipaan Klingeliä. Siellä tuli lasku paketin mukana. Paketissa oli takki hengarissa, joten ei rutussa kuten Elloksella parkatakit. Minun piti yksi valkoinen parka pestä, kirkastui huomattavasti, eli joku oli sen palauttanut ja "liannut". Lähetettiin sit mulle. Oli istuttu joku pitkä matka kun niin rutussa takaosa. Miten tällaisia tuotteita lähetetään asiakkaalle. Samoin yksi nahkarotsi oli todella rutussa. En tiedä minkä kuorman alta se on löydetty ja lähetetään eteenpäin. Mä luulin et se oikiaa, mut ei. Muutaman kerran pidin ja meni kierrätykseen. Näin toimii huono firma. Sanottiin Elloksella, että olisihan sen voinu palauttaa. Viimeinen pisara oli kun odotan Postnordin tilausta, kun tekstari tuli perjantaina, että lähetys toimitetaan maanantaina 8-16. Odotin. Katsoin kännykästä pitkän litanian numerolistaa lähetyksestä, toimitus keskeytetty. Ei syytä ei mitään. Suutuin ja sanoin, että palauttakaa paketti lähettäjälle, en tarvitse sieltä enää mitään!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, kummallinen toi elpy, mulla ollu tili varmaan 15 vuotta elloksella mutta nyt siihen ei voi enää tilata, sekavaa touhua. Loppu tilaaminen tähän ja maksan loput velat pois, ei kannata antaa tietojansa mihinkään kun ei näköjään ole enää luotettava.345

Vierailija
24/42 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli tänään sekä tuttu Elloksen paperilasku että eri summalle ja eri viitenumerolla Elpy-lasku. Elloksen Resurs-pankki kai hoitaa molempia. Pitää soittaa huomenna aspaan ja varmistaa asia.

Vierailija
25/42 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vuosia maksanut elloksen nimellä. Menee Resurs Bankin kautta. Elpy ei kuullosta oikealta. Pankki ja viitekin ihan eri. En maksa elpyn kautta....

Vierailija
26/42 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelin itsekin mutta onneksi sähköpostiin tuli maksutiedot niin voi maksaa siitä eikä tarvitse linkkejä klikkailla.

Näin teen itsekin. Tuo Elpy-sovellus on todella hankalaksi tehty maksun maksamista varten. 

Nykyään en tilaa mistään mitään, jos nettikaupan maksusovellus on Elpyn kautta. 

Harmi sinänsä, koska Ellokselta ja Jotexilta on tullut aikoinaan ostettua paljonkin. 

Vierailija
27/42 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin toppatakin Ellokselta liki kuukausi sitten, laskua ei vielä ole tullut. Olen jo ihmetellyt, että missä viipyy. Elloksen sivuilla osto näkyy ja kun laskua yritän etsiä, ohjaa Elpyn sivuille. Siellä taas sanotaan, ettei minulla mitään maksettavaa tällä hetkellä. Nyt mietin, että soittelenko laskun perään vai annanko vaan olla ja odottelen, jos se sieltä joskus vielä tulee.

Vierailija
28/42 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ostanut todennäköisesti osta nyt maksa myöhemmin. Itselläni näin ja maksu helmikuussa. 

Vierailija
29/42 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kymmeniä vuosia ollut Elloksen asiakas.Nyt loppui tuon Elby maksutavan tultua.En tilaa enää mitään Ellokselta.Viesteihin asiakaspalveluun ei vastata pitkään aikaan ja sitten kun vastataan on vastaus asian vierestä.Taas laitettava uusi viesti ja sama jatkuu.Minulle tuli lasku palautetusta tuotteesta yhteyttä kun en saanut maksoin laskun kun eräpväkin jo ehti umpeutua,sitten ilmoiteltiinkin jo että liikaa maksettu ..No palauttivat rahat ja kk:den kuluttua ilmoittivat että liikamaksuanne varten ilmoittakaa pankkitilinro...olin jo rahat saanut.Mitenvoi luottaa että maksutsujuu hyvin.Kuulorajoitteiset ei voi puhelimitse asioida että asia kerralla selviäisi...vai selviäisikö sittenkään.... .Ellos tili oli tosi kätevä miksi se muutettiin tuohon  Elbyyn...

Vierailija
30/42 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, elpyn kautta en maksa mitään, huijausta, yritetään velottaa olemattomia tilauksia, tähän loppui asiakkuus.

Vierailija
31/42 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen esittänyt Elpy/Resursille toivomuksen, että sen alkuperäisen liikkeen, josta tuote on ostettu, nimi näkyisi myös laskussa. Nyt ei näin ole. Elloksen laskuni on minulle selkeä, mutta joku toinen ei ollut.

Tässä voi nyt tehdä oman ratkaisun, ettei hanki mitään, josta tulee näitä epäselviä sotkuja. Olen itse jo iäkäs, joten minulle se on helpompaa. Haluan tosiaan nähdä laskussa sen firman nimen, jolta tuotteen olen hankkinut.

Vierailija
32/42 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle tuli tänään sekä tuttu Elloksen paperilasku että eri summalle ja eri viitenumerolla Elpy-lasku. Elloksen Resurs-pankki kai hoitaa molempia. Pitää soittaa huomenna aspaan ja varmistaa asia.

Noin se menee. Minulla on tili Elloksella ja luulin, että se siirtyy Elpylle. Eipä siirtynytkään vaan nyt täytyy lyhentää erikseen kahta tiliä.

Vierailija
33/42 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ELPY täysi huijari laskutus ostin farkut ellokselta lasku ELPY ltä maksettu kolme erää puolet ostosta mutta lasku senkun kasvaa se on enemmän kuin alkuperäinen lasku? Ei huomioida maksettuja erämaksuja lasku 60€ maksettu puolet jäljellä 61€ taitaa olla rahastus yritys 

Vierailija
34/42 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho! Tilasin elämäni ensimmäisen kerran ellokselta. Luulin että lasku tulee paketin mukana ja maksan sen heti. Tänään tuli tekstiviesti jostain elpystä. Siinä linkki, että katso ellos tilauksesi maksuvaihtoehdot. En ole edes avannut sitä, koska en koskaan avaa tekstarina tulevia linkkejä. Eikö siinä paketissa siis olekaan laskua, minkä maksaisin? 

Vierailija
35/42 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös elpyä ja Ellosta joutuu maksamaan. Elpy tilin summa ei vähene käytännössä ollenkaan! Aivan outoa! Enää en Ellokselta ikävä kyllä tilaa. Sama koskee Jotexia, jos tilaan niin siirtyy uusin tilaus varmaan Elpyyn... Ihan pimeä systeemi kertakaikkiaan! 

Vierailija
36/42 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ollut Ellos tili vuosia . Maksanut sähköisesti ellokselle . Yhtäkkiä noin 2 vuotta sitten tuli rinnalle Elpy . Maksan suus joka kuukausi siis Elloksen laskun että Elpyn . 

nyt mietin että mitä ihmettä 🙄

Vierailija
37/42 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, Elloksella oli tuo kurasysteemi käytössä. Enpäs tilaakkaan sieltä mitään. Kartan kaikkia lafkoja,missä laskun maksaminen tehty hankalaksi.

Vierailija
38/42 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko niin tarpeellista tavaraa että pitää ostaa "ties millä" maksusysteemillä? Jos vähänkään epäilyttää eikä ns. perinteisiä pankkimaksumuotoja ole, jätä ostamatta tai osta muualta. Helppoa!

Tyhmyydestä sakotetaan.

Vierailija
39/42 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saata...elpy..kahteen paikkaan lyhennetään voi viddu..

Vierailija
40/42 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuluttajaviraston tutkimaan tätä sotkua

Minulla ollut kauan elloksen tili josta tulee paperi lasku

viime kuussa maksoin sinne 50 enemmän kuin pitäisi tänään tuli ResursiltaElpy

että en ole maksanut viime kuun laskua luulin ja korkoa..eli nyt maksetaan joka kuukausi kahteen eri paikkaan korkoja häh!!!

Loppu tilaaminen nyt..jätkä sanoi ellokselta juu että ajavat alastuota ellostiliä..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi