Nyt riitti! Presidentti ei halua kärjistää kärhämää rokotettujen ja rokottamattomien välillä mutta teki sen nyt erittäin selvästi!
https://www.is.fi/politiikka/art-2000008347999.html
”Koronarokotekriittiset käyvät kiivasta keskustelua sosiaalisessa mediassa ja lähettelevät tulikivenkatkuisia viestejä rokotteiden puolestapuhujille.”
Rokotekriittiset on lähinnä puolustautuneet!
Ihan omassa elämässäkin tämä on niin, itse yritämme elellä ihan rauhassa emmekkä piinaa muita mielipiteillämme, tai tenttaa rokotustilannetta, mutta rokotteet ottaneet eivät jätä rauhaan!
Kommentit (1210)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rokotetut luulivat, että korona poistuu maailmasta rokotteella. Silti samat ovat vaarassa kuin ennen rokotettakin. Heitä kusetettiin ja se herättää vihaa.
Rokotettuja sairastuu koronaan, vaikka 100% olisi rokotettuja!
Höpönlöppöä. Olen rokotettu enkä missään vaiheessa ole luullut että rokote suojaa sairastumiselta. Vaan että se suojaa vakavalta taudin muodolta.
Rokote on edelleen VAPAAEHTOINEN.
Juuri näin. Kukaan ei ole kuvitellut että koronalta välttyy rokotteella, mutta välttyy kuolemasta siihen ja viemästä sairaalapaikkaa joltain, joka tarvitsee hoitoa kipeästi jonkun muun sairauden vuoksi.
Sitä vidun sairaalapaikkaa ei edes saa heikot ja sairaat. Vaan vahvat ja terveet, joilla on mahdollisuus selviytyä takaisin työelämään! Ne, jotka luultavasti selviytyisivät ilman rokotettakin! Perusterveet
Ei saa ei, kiitos rokottamattomien.
Siitähän tässä on kyse, että tällä hetkellä minäkin voin kuolla perussairauksiini, koska TERVEYDENHUOLTO ON KUORMITTUNUT KORONAN TAKIA.
Mikä tässä on vaikea ymmärtää, taidat olla perusterve joka kuvittelee elävänsä ikuisesti.
Nuo jonot eivät ole mikään leikin asia ja niitä saadaan kurottua mitä isompi rokotekattavuus on.Mutta kun on lusikalla annettu ei voi kauhalla vaatia.
..
NO Jos Se Olisikin Kuormittunut! Ei Ole! 32 potilasta koko maassa teholla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helsingissä oli rokotevastaisten mielenosoitus, jossa kannettiin ruumisarkkua. Nyt on yksi kantajista poissa. Pyysi sitten lopulta sairasvuoteellaan perhettään ottamaan rokotukset.
On se jännä kun yksikään niiden 125:n rokotteeseen menehtyneen omaisista ei ole päässyt uutisiin kertomaan tuntojaan. Ne muutamat rokottamattomat katujat kaivetaan taas esiin vaikka kiven alta ja tehdään lööpit.
Itse asiassa ei siitä kauan ole, kun oli juttua jostain (ehkä, en nyt tarkkaan muista) kolmakymppisestä miehestä, joka omaisten mukaan kuoli rokotuksen seurauksena. Eli kyllä nekin päsee lööppeihin, jos vain haluavat.
Youtubesta löytyy muutamia videoita
No ei varppina ole Putte ottanut rokotetta. Eeeen uskoooo
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/a0d6b252-5f48-419c-9c24-9e004568183d
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rokotetut luulivat, että korona poistuu maailmasta rokotteella. Silti samat ovat vaarassa kuin ennen rokotettakin. Heitä kusetettiin ja se herättää vihaa.
Höpönlöppöä. Olen rokotettu enkä missään vaiheessa ole luullut että rokote suojaa sairastumiselta. Vaan että se suojaa vakavalta taudin muodolta.
Juuri näin. Kukaan ei ole kuvitellut että koronalta välttyy rokotteella, mutta välttyy kuolemasta siihen ja viemästä sairaalapaikkaa joltain, joka tarvitsee hoitoa kipeästi jonkun muun sairauden vuoksi.
Sitä vidun sairaalapaikkaa ei edes saa heikot ja sairaat. Vaan vahvat ja terveet, joilla on mahdollisuus selviytyä takaisin työelämään! Ne, jotka luultavasti selviytyisivät ilman rokotettakin! Perusterveet
Siitähän tässä on kyse, että tällä hetkellä minäkin voin kuolla perussairauksiini, koska TERVEYDENHUOLTO ON KUORMITTUNUT KORONAN TAKIA.
Mikä tässä on vaikea ymmärtää, taidat olla perusterve joka kuvittelee elävänsä ikuisesti.
Nuo jonot eivät ole mikään leikin asia ja niitä saadaan kurottua mitä isompi rokotekattavuus on.Mutta kun on lusikalla annettu ei voi kauhalla vaatia.
..Palkatkoot lisää väkeä töihin. Turhaa ulinaa.
Tästä vastauksesta näkee rokotevastaisen älykkyyden tason hyvin.
Mistä niitä palkataan, jos kaikki ovat jo töissä ja tekevät tuplavuoroa eikä sairaalapaikat edes riitä.
Voi hyvää päivää, vai oikein " turhaa ulinaa".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi rokotefoobikot ovat pieni vähemmistö tässä maassa. Harmittavan äänekäs kyllä. Katsoin kun Marja Sannikka haastatteli entistä salaliittoteoreetikkoa yms. höpöjuttuihin uskonutta miestä. Tuli harvinaisen selväksi miten typerää se touhu on ja mies tunsi itsensä täysin höynäytetyksi sitten kun tajusi, että eihän tässä ole mitään järkeä. Syyt salaliittoihin yms. höpöhöpöön uskomiseen ovat psykologisia ja kun ne ongelmat on selätetty, loppuu hullutuksetkin.
Jostain syystä nämä "salaliittoteoriat" näyttää vaan toteutuvan...
Esimerkkejä kiitos.
Koronapassi
Vähän epäselvää että miten koronapassi täyttää salaliiton määritelmän, voisitko avata hieman?
Mä voin avata sivusta. Kukaan ei uskonut rokotepassiin aiemmin, kun salaliittoteoreetikot siitä varoittivat. Nyt varoitetaan sirusta eikä taaskaan uskota. Nr ei ole edes salaliittoteorioita, mutta kansa ei usko ennenkuin iltasanomat siitä kirjoittaa kissan kokoisilla kirjaimilla. Ei mene tajuntaan näköjään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatkuvasti tuotte esiin, että en ota!
Jatkuvasti riitelette, että pitää päästä sinne minne muutkin.
Jatkuvasti väitätte, että lääketieteen tutkimus maailmassa on yhtä höpöä ollut sokratesta saakka.
Jatkuvasti vähättelette vaaraa ja vähät välitätte, vaikka tartutatte niitä ihmisiä, jotka ei voi ottaa rokotetta.
Ette välitä muista ja pauhaatte täyttä humpuukia.Käyttäydytte kuin tyhmät.
Vaaditte kuitenkin hoitoa.Ette suostu näkemään kokonaisuutta vaan katsotte pelkkää omaa napaa.
Julistatte rokottamattomuutta kuin jotakin lahkouskontoa.
Mä en ole mihinkään noista syyllistynyt.
Sen sijaan rokotteen ottaneet tekee tuota, eivät jätä rauhaan, syyllistämistä, uhkailua, jankutusta, tenttaamista, jopa lapsille.
Miksi on niin vaikeaa ymmärtää että ihmiset tekee omat valintansa??
Mä en kenenkään kanssa ole ottanut koronaa puheeksi, annan jokaisen päättää itse enkä halua aiheuttaa konflikteja, mutta rokotteen ottaneet lähestulkoon ahdistelevat eivätkä enää tiedä muita puheenaiheita!
minä, minä, minä, minä, minä
Luuliko hän ihan oikeasti että tuollainen lausunto edistäisi mitään?
Aivan järkyttävää vastakkainasettelua huonosti seliteltynä!
Mihin unohtui yksikönvapaus?
Olen oikeasti aika järkyttynyt, kansan kahtiajako on taas totta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
..NO Jos Se Olisikin Kuormittunut! Ei Ole! 32 potilasta koko maassa teholla!
Suomessa on Euroopan huonoin terveydenhuolto. Ja ei edes ole ilmainen, vaan siitä pitää maksaa!! Köyhillä ei ole varaa sairaalahoitoon!
Vierailija kirjoitti:
Mikä se itsemääräämisoikeus on?
Juuri uutisissa joku oikeustiett.proffa kertoi, silloin kun on tartuntataudista ja epidemiasta kysymys, tartuntataudin lakipykälä 47. menee itsemääräämisoikeuden edelle ja pakkorokottaminen on mahdollista. Suomessa tämä on vanha laki ja lähes kaikissa muissa maissa myös käytössä.
Ja tätä lakia on käytetty ennenkin, joillakin ammattialoilla esim. terveydenhoidossa. Ja tätä lakia ovat jo nyt jotkut maat käyttäneet esim. Uusi-Seelanti. Ja nyt tämä on esillä Latviassa.
Jos valitsee olla ilman rokotetta, niin silloin oikeustajuni mukaan valitsee myös taudin sairastamisen ilman yhteiskunnan kustantamaa hoitoa. Nythän rokottamattomat vievät tehohoitopaikat ja mm.syöpä- ja sydänleikkaukset viivästyvät ja niitä odottavat kuolevat jonoihin.[/quote]
Mitenkäs he jotka ovat ottaneet rokotteen ja sairastuneet?
Entä he jotka sairastuvat rokotteesta?
Ai niin mutta heitä ei ole olemassa...
Jos nyt lähdetään näin rajaamaan, niin saisit rajata aivan älyttömästi muitakin keitä ei pitäisi yhteiskunnan puolelta tukea mitenkään.
Onko se järkevää yhteiskunnan kannalta: ei.[/quote]
Ne jotka ovat ottaneet rokotteen ja sairastuneet, saavat tietenkin hoitoa, koska ovat tehneet kaikkensa estääkseen tehohoitoon joutumista. Sama koskee rokotteista sairastuneita. Nyt puhutaan vain koronan osalta rajattavista, koska rokottamattomien tehohoidot aiheuttavat leikkausjonoissa olevien kuolemia. Tämä kaikki täysin turhaan, koska suurimmalla osalla rokote estää tehohoitoon joutumisen. Mitä kohtaa tästä et ymmärtänyt?
Peto saa suuret ja pienet ottamaan merkin käteensä tai otsaansa. Ilman sitä ei voi ostaa eikä myydä. Nämä kumartavat pedon kuvaa.
Ilmestyskirja (Uuden Testamentin viimeinen kirja) ei ole turhaa laitettu sinne. Jeesuksen opetuslapsi Johannes kirjoitti sen saatuaan nämä tiedot Patmoksen saarella. Teksti on lähes 2000 vuotta vanha, mutta luet sieltä tätä päivää. Lue.
Usein kirjoitukseni on poistettu, saa nähdä. Jeesus nimi kai vaikuttaa deletointiin. 
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatkuvasti tuotte esiin, että en ota!
Jatkuvasti riitelette, että pitää päästä sinne minne muutkin.
Jatkuvasti väitätte, että lääketieteen tutkimus maailmassa on yhtä höpöä ollut sokratesta saakka.
Jatkuvasti vähättelette vaaraa ja vähät välitätte, vaikka tartutatte niitä ihmisiä, jotka ei voi ottaa rokotetta.
Ette välitä muista ja pauhaatte täyttä humpuukia.Käyttäydytte kuin tyhmät.
Vaaditte kuitenkin hoitoa.Ette suostu näkemään kokonaisuutta vaan katsotte pelkkää omaa napaa.
Julistatte rokottamattomuutta kuin jotakin lahkouskontoa.
Mä en ole mihinkään noista syyllistynyt.
Sen sijaan rokotteen ottaneet tekee tuota, eivät jätä rauhaan, syyllistämistä, uhkailua, jankutusta, tenttaamista, jopa lapsille.
Miksi on niin vaikeaa ymmärtää että ihmiset tekee omat valintansa??
Mä en kenenkään kanssa ole ottanut koronaa puheeksi, annan jokaisen päättää itse enkä halua aiheuttaa konflikteja, mutta rokotteen ottaneet lähestulkoon ahdistelevat eivätkä enää tiedä muita puheenaiheita!minä, minä, minä, minä, minä
Niin, voin puhua vain itseni puolesta.
En kuvittele olevani kaikkien äänitorvi, en niputa kaikkia samanlaisiksi.
En myöskään kuvittele että voisin hallita muita koska minäminäminä olen oikeassa.
Erinomainen ulostulo Niinistöltä tärkeässä asiassa! Vastuullinen ja rehellinen koko kansan presidentti kantaa kortensa kekoon yhteisen hyvän puolesta.
Nyt Latviassa koronarokote on pakollinen, jos haluaa käydä töissä ja saada julkisia palveluita ja käydä kaupassa.
Viimeistään nyt olisi hyvä, että ihan jokainen laajentaa uutisten hakuaan myös kotimaisen valtamedian ulkopuolelle.
Nämä koronatoimet, mukaanlukien Niinistön kaltaiset ulostulot ovat tarkalleen koordinoituja kaikissa läntisissä maissa.
Kaava on joka maassa sama, vain esim.rajoitusten jyrkkyydet vaihtelevat. Joissain maissa, kuten Suomessa, koronapassi rakennetaan hiljaa hivuuttaen, toisissa, kuten Italia, isketään koko paletti kerralla pöytään.
Päämäärä on kuitenkin kaikilla sama. Sen voi nähdä myös valtioiden omilla sivuilla strategipina. Yksikään maa ei toimi itsenäisesti, vaan kaikki on ennaltasuunniteltua.
Katsokaa Usan tilannetta. Talous sakkaa niin siellä kuin muuallakin.
Minkään maan valtamedia ei uutisoi valtavia protesteja kunnolla, sen sijaan rokottamattomista puhutaan kaikkialla tasan samoin sanankääntein.
Vastakkainasettelu on tarkoituksellista.
Vierailija kirjoitti:
Peto saa suuret ja pienet ottamaan merkin käteensä tai otsaansa. Ilman sitä ei voi ostaa eikä myydä. Nämä kumartavat pedon kuvaa.
Ilmestyskirja (Uuden Testamentin viimeinen kirja) ei ole turhaa laitettu sinne. Jeesuksen opetuslapsi Johannes kirjoitti sen saatuaan nämä tiedot Patmoksen saarella. Teksti on lähes 2000 vuotta vanha, mutta luet sieltä tätä päivää. Lue.
Usein kirjoitukseni on poistettu, saa nähdä. Jeesus nimi kai vaikuttaa deletointiin.
Ja se pedon merkki on PS:n jäsenkirja. Amen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tässä niin käy, että kohta ihan oikeasti rokottamattomat tukkivat terveydenhuollon, mutta ei Koronan takia vaan mielenterveyspuolella alkaa olla ruuhkaa kun valtionjohto lietsoo meidät totaaliseen paniikkiin ja masennukseen.
Ja voin kertoa, että sellainen ihminen on yhteiskunnalle kallis ja vaarallinen, paljon pahempi kuin koronapotilas kuumeen ja kurkkukivun kanssa.
Eikö media oikeasti tajua, että kohta räjähtää? Joku hullu ei enää kestä yhtään enempää ja ottaa oikeuden omiin käsiinsä tämän lietsonnan seurauksena? Ihmisten mielenterveys kärsii tästä jatkuvasta vainoamisesta, TÄÄLLÄ EI EDELLEENKÄÄN ole ruumispinoja kadulla ja muutaman kymmenen potilaan takia monta SATAA tuhatta ihmistä vainotaan jokapäivä, joka mediassa.
Toivoisin, että näette tämän hulluuden.
Olet ihan oikeassa.
Itse olen lähes eristäytynyt kaikesta, kaupassa pitää kyllä käydä, mutta syyllistävää viestiä pukkaa sukulaisilta ja näköjään presidentiltäkin.
Kannattaisi jo ymmärtää että tämä on jokaisen oma valinta. Maalittaminen on ennennäkemätöntä!
Ei se ole oma valinta enää siinä vaiheessa jos elät ja käytät yhteiskunnan palveluja.
Se olis eri asia jos ihminen olis oikea erakko joka eläis täysin omillaan yhteiskunnan ulkopuolella.
Mutta hyvä jos sinä sentään kotona pysyt. Sinä kun saat sen vakavan koronamuodon, viet tehohoitopaikan esim sydänpotilaalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Presidentin pitäisi keskittyä hoitamaan omaa hommansa ulkopolitiikan edustajana.
Tuollaiset kirjoitukset on pöyristyttävää kansan kiihottamista toistaan vastaan.
Niin. Saako pressa edes osallistua sisä- ja terveyspolitiikkaan? Ylittikö toimivaltansa?
Suomessa ei kysytä saako. Tämä on uusi p-korea.
Vierailija kirjoitti:
Sain ihan oikeasti paniikkikohtauksen kun näin tämän. En jaksa enää tätä vainoamista.
XDDDDD
Ole hyvä:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mtv-uutisten-kysely-viisi-prosentti…
Ja kuten jokaisen rokotteen kohdalla, aina on se pieni vähemmistö, joka ei voi ottaa terveydellisistä syistä. Tämä nyt ollut selvää vuosikymmenien ajan.
Mutta anna vaan hörhöpossen mellastaa rokottamattomien äänitorvena, siitähän koko jutussa puhuttiin.