Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä tässä joulussa on sinun kohdalla erilaista kuin ennen?

Vierailija
22.12.2014 |

Multa puuttuu joulujuhlat :(

Lapsi meni yläasteelle ja heillä ei säästösyistä pidetty minkäänlaisia joulujuhlia, mikä pettymys kun tarhasta asti kuitenkin niissä saanut käydä tippa linssissä.

Enkä myöskään ole ehtinyt kuuntelemaan joululauluja ollenkaan, mikä sekin on muutos aikaisempaan elämään, jolloin työskentelin myyjänä ja joululaulut raikasivat jo marraskuusta.

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vituttanut enkä ole stressannut, vaan olen jostain löytänyt jouluilon!

Vierailija
22/55 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen joulu äitinä. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ettei olla ulkomailla. :( Ollaan miehen kanssa vietetty viimeiset 11 joulua jossain lämpimässä maassa, mutta koska anoppi on sairaalassa, jäimme nyt Suomeen hänen "seurakseen".

"Paistaako sinun kommentistasi läpi vähättely anoppisi sairautta kohtaan. Syyllistätkö anoppia siitä, että et päässyt ulkomaille, koska miehellesi äiti on tärkeämpi."

Lainaukset eivät toimi. :)

Anopillani ei ole sairautta, hän katkaisi jalkansa ja on sen takia sairaalassa vielä muutaman päivän. Jäimme kotiin minun päätöksestäni. :)

Vierailija
24/55 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 28 kg kevyempi .

Vierailija
25/55 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on meidän perheen viimeinen yhteinen joulu. Hirvittävän surullista.

Vierailija
26/55 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä jouluna olen ekaa kertaa äiti. Lapsella oli kyllä viime vuonna laskettu aika jo hyvissä ajoin ennen aattoa, mutta päättipä vasta joulun jälkeen tulla maailmaan, joten tänä vuonna sitten eka joulu lapsellisena :)

Vierailija
27/55 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on nyt vauva!

Vierailija
28/55 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viettänyt useita jouluja yksin tai miesystävän kanssa perhejoulujen lisäksi. Nyt on kuitenkin eka kerta kun paistan kinkun itselleni. Laitan myös laatikot ja kaikki. Ensimmäisen kerran jään yksin asuntooni, yleensä olen vuokrannut mökin tai ollut muuten matkoilla. 

Vierailija
29/55 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttäreni ensimmäinen joulu ja sukukierroksen sijaan miehen vanhemmat ja isäni tulevat meille aattona :)

Vierailija
30/55 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen äiti ♡

Vierailija
31/55 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 21:53"]

Se ettei olla ulkomailla. :( Ollaan miehen kanssa vietetty viimeiset 11 joulua jossain lämpimässä maassa, mutta koska anoppi on sairaalassa, jäimme nyt Suomeen hänen "seurakseen".

"Paistaako sinun kommentistasi läpi vähättely anoppisi sairautta kohtaan. Syyllistätkö anoppia siitä, että et päässyt ulkomaille, koska miehellesi äiti on tärkeämpi."

Lainaukset eivät toimi. :)

Anopillani ei ole sairautta, hän katkaisi jalkansa ja on sen takia sairaalassa vielä muutaman päivän. Jäimme kotiin minun päätöksestäni. :)
[/quote]

Mutta anoppi on silti sairaana.

Vierailija
32/55 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 21:59"]

[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 21:53"]

"Paistaako sinun kommentistasi läpi vähättely anoppisi sairautta kohtaan. Syyllistätkö anoppia siitä, että et päässyt ulkomaille, koska miehellesi äiti on tärkeämpi." Lainaukset eivät toimi. :) Anopillani ei ole sairautta, hän katkaisi jalkansa ja on sen takia sairaalassa vielä muutaman päivän. Jäimme kotiin minun päätöksestäni. :) [/quote] Mutta anoppi on silti sairaana.[/quote]

Niin ja?

Vierailija
33/55 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on vauva, ihana ainoa yhteinen pikkuinen aviomieheni kanssa. Suruakin joulussamme on, sillä isompien lasteni isä menehtyi muutama kuukausi sitten.. lapsilla olisi ollut vuoro olla isän luona tämä joulu...

Vierailija
34/55 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN rakasta enää miestäni mutta jotenkin on kestettävä joulun yli mukailoisena

Vierailija
35/55 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 21:52"]Esikoinen syntyi maaliskuussa, joten ensimmäinen joulu kolmestaan.
[/quote] Sama juttu! :)

Vierailija
36/55 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulu omassa kodissa jonne kaikki tulee :) plus lapsi<3

Vierailija
37/55 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin kortit lähettämättä, monet kukat ja aikuisten lahjat hankkimatta. Joulupöytään en jaksa valmistaa mitään omatekemää, jälkkäriksi vain suklaata. Lapsille on lahjat, kuusi ja aikaa, kaikki. Itse olen vain todella väsynyt, äitini sairastui vakavasti muutama viikko sitten. Hyvä joulu meille kuitenkin tulee, aikuiset ja sukulaiset varmasti ymmärtää että ajatukseni on olleet nyt toisaalla.

Vierailija
38/55 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen joulu ilman rakasta mummia.

Vierailija
39/55 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on vika jouluni lapsuuden kodissa.. vanhemmat eroamassa joten se taitaa olla sitte tässä tällä porukalla :(

Vierailija
40/55 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttäreni. Viime joulu oli hänen ensimmäisensä mutta oli silloin vasta niin pieni ettei oikein ymmärtänyt mistään mitään, tänä vuonna osaa varmasti jo innostua uusista leluista ja nauttia isovanhempien seurasta :) 

Tänä vuonna myös joulun kokoonpanossa on uutta. Olen tähän astisen elämäni jokaisen joulun viettänyt vanhempieni luona, niin että myös äitini äiti on sielä miehensä kanssa mutta tänä vuonna myös isäni isä ja hänen naisystävänsä tulevat :) on siis luvassa iso perhejoulu!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan