Kumman ottaisit mieluummin käsiisi jos olisi pakko: ison karvaisen lintuhämähäkin vai ison käärmeen, esim. kobran?
Kumpikaan ei vahingoittaisi sinua. Kumman ottaisit? Minuutin pitäisi pitää käsissä.
Kommentit (32)
Hämiksen koska olen päässyt yli siitä kammosta. Parikymppisenä vielä pelkäsin niitä otuksia ja kaveri tiesi sen. Laittoi ranteelle sellaisen kämmenen kokoisen otuksen. Mulla oli varmaan tukkakin silloin pystyssä. Kun elukka kipitti olkapäälle hoin vain ota se pois, ota se pois jne.
Jos nyt oikein muistan niin se oli tarantella. Kaverilla oli sellainen akvaariossa. Tai miksi niitä nyt sanotaan ilman vettä? Terraario taitaa olla oikea nimitys? Nykyään tosiaan jos näen vessassa hämiksen niin mietin vain minkä tuolle antaisi nimeksi.
Käärmeitä en ole koskaan niin pelännyt. En tosin tajua miksi kukaan ottaa sellaisia lemmikiksi. Myönnän että se mua säikyttäisi jos käärme nousee vessanpöntöstä. Pelästyneenä reakoisin melko varmasti kaikella käteen osuvalla ja voimalla.
M.50
Käärmeen. Ne ovat kauniita. Hämähäkit kammottaa.
Kumman tahansa. Pidän molemmista, ovat ihania eläimiä <3
Vierailija kirjoitti:
Molemmat käy, ei mitään väliä. Ehkä lintuhämähäkin sittenkin, ettei käärme satuttaisi itseään jos se mätkähtää lattialle.
Itseasiassa lintuhämähäkkien keskiruumis halkeaa jos ne tippuvat lattialle, ja ne kuolevat. Isompi käärme tuskin loukkaantuisi lainkaan, ovat täyttä lihasta.
Ihan sama jos kumpikin olisi "tehty vaarattomaksi" eli voisi olla varmuus siitä ettei ne tee mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Molemmat käy, ei mitään väliä. Ehkä lintuhämähäkin sittenkin, ettei käärme satuttaisi itseään jos se mätkähtää lattialle.
Itseasiassa lintuhämähäkkien keskiruumis halkeaa jos ne tippuvat lattialle, ja ne kuolevat. Isompi käärme tuskin loukkaantuisi lainkaan, ovat täyttä lihasta.
Korjaus: käytin väärää termiä koska hämähäkeillä ei ole keskiruumista kuten hyönteisillä. :D En tiedä oikeaa termiä joten sanon vaan että hämiksen "maha" repeää rikki.
Käärmeen. Olen kerran jossain eläintarhassa ollut paikassa, jossa oli mahdollisuus käydä silittämässä käärmettä ja lintuhämähäkkiä (takajalasta), ja käärmettä silitin, hämähäkin kiersin kaukaa.
Jos kumpikaan ei tosiaan jostain syystä olisi myrkyllisiä niin molemmat. Hämähäkit on hauskoja, käärmeet jännittäviä.
Seksuaalisen suuntautumisen mukaan valikoituu.
Iso tumma karvainen käärme kiitos!