Kumman ottaisit mieluummin käsiisi jos olisi pakko: ison karvaisen lintuhämähäkin vai ison käärmeen, esim. kobran?
Kumpikaan ei vahingoittaisi sinua. Kumman ottaisit? Minuutin pitäisi pitää käsissä.
Kommentit (32)
Käärme tietysti, olen sellaista monesti käsitellytkin
Käärmeen, en pelkää käärmeitä. Hämähäkkejä pelkään.
Skansenilla on sellainen maksullinen juttu, että pari euroa maksamalla voi koskettaa käärmettä ja tarantellaa. Käärme oli helpompi kosketeltava.
Molemmat käy, ei mitään väliä. Ehkä lintuhämähäkin sittenkin, ettei käärme satuttaisi itseään jos se mätkähtää lattialle.
Käärmeen. Tykkään hämähäkeistä, mutta isoja ja karvaisia en mielelläni koske. Pikkuhämähäkkejä ja lukkeja siirrän kyllä käsissäni turvaan, jos ovat joutuneet väärään tai vaaralliseen paikkaan.
Käärmeen ehdottomasti. Pelkään tarantelloja ihan hirveästi, vaikka minulla on ollut lemmikkinä sellainen, Käärmeet ovat ihan mukavia.
Kobrat ovat tappavan myrkyllisiä. Lintuhämähäkit eivät. Mistä sä muka sen tiedät, että kumpikaan ei vaurioittasi käsittelijää? Ei sitä voi varmuudella tietää.
Joten hämähäkin, vailla sekin ajatuksena puistattaa.
Vierailija kirjoitti:
Käärmeen ehdottomasti. Pelkään tarantelloja ihan hirveästi, vaikka minulla on ollut lemmikkinä sellainen, Käärmeet ovat ihan mukavia.
Pelkäsitkö omaa lemmikkiäsikin? Miten päädyit ottamaan lemmikiksi hämähäkin, jos kerran pelkäät niitä?
Olen joskus miettinyt tätä ja todennut, että en kumpaakaan. Vaikka maksettaisi, niin en kykenisi.
Vierailija kirjoitti:
Käärmeen, en pidä karvoista.
Karvaberseiset av-mammat veti kyllä nyt henkeen.
Vierailija kirjoitti:
Käärme tietysti, olen sellaista monesti käsitellytkin
Ai kobraa? Tuskin
Vierailija kirjoitti:
Kobrat ovat tappavan myrkyllisiä. Lintuhämähäkit eivät. Mistä sä muka sen tiedät, että kumpikaan ei vaurioittasi käsittelijää? Ei sitä voi varmuudella tietää.
Joten hämähäkin, vailla sekin ajatuksena puistattaa.
Kyseessä on mielikuvitusleikki, ei oikea tilanne. Syystä tai toisesta, jolla ei nyt ole merkitystä, tiedettäisiin ettei eläin vahingoittaisi.
Btw, otsikossa sitä paitsi luki että *esim.* kobran. Voit vaihtaa tilalle toisen ison käärmelajin.
Lintuhämähäkki.