Hannes Hynönen sai 1 079 joulukorttia
– Kun minulle tuulloo kortteja, niin voi hyvä ihme kun ihmiset ovat olleet tyytyväisiä niihin minun sanoihin mitä minä olen siellä (Linnan juhlissa) sanonut, Hynönen hämmästeli.
– Sitä minä olen ihmetellyt, että olivatko ne sanat tosiaan olleet niin arvokkaita.
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1419223758067.html
Kyllä ne Hannes olivat arvokkaita sanoja ja hyvä muistutus meille kaikille kuinka mekin voimme asennoitua elämään samanlaisella positiivisuudella. Hanneksen esiintyminen linnanjuhlissa oli ainakin minulle yksi vuoden kohokohdista.
Hyvää Joulua kaikille ja toivotaan että Hanneksen aidosta elämänilosta ja positiivisuudesta tarttuu meihinkin jotain näin joulun aikaan :)
Kommentit (9)
[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 20:27"]
Mun mielestä on vähän junttia lähettää joulukortti jollekin tv:stä tutulle..
[/quote]
Tiedän että moni ihminen on kyynistynyt, mutta luulen että Hannes on niitä harvoja ihmisiä jotka ovat saaneet monet tunnevammaiset kyynikotkin pikkuisen herkistymään ja edes hetkeksi miettimään asioita. Hän on ihan aidosti koskettanut monia ihmisiä, vaikka sinä et sitä haluaisi millään uskoa.
Monilla on ollut todella vaikea vuosi tässä irtisanomisten kurimuksessa, Hanneksen kaltaiset positiiviset esimerkit on juuri sitä moni kaipaa, ehkä saa voimia taas jatkaa eteenpäin.
Ja Hannes tuumasi lukevansa kortit sitten kun tulee vanhaksi. :D
En oikein ymmärrä miksi sen Elastisen piti tehdä iso numero tapaamisesta? Alkoi harmittamaan kun linnan juhlissa ei saanut julkisuutta herran kanssa?
Ja muutenkin, suoraan sanottuna ottaa aivoon ettei sotaveteraaneja muisteta kunnes ovat yli sata vuotiaita. Nyt kaikki kynnelle kykenevät haluavat osansa kun muutama viikko sitten ei kiinnostanut pätkääkään. Esim poliitikot...
Hannekselle pitäisi lähettää tekopillu ;)
[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 21:42"]Hannekselle pitäisi lähettää tekopillu ;)
[/quote]
Miks teko... ehtaa tavaraa se olla pitää
Sairasta, että tappajia ihannoidaan tällä tavalla.
[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 21:44"][quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 21:42"]Hannekselle pitäisi lähettää tekopillu ;)
[/quote]
Miks teko... ehtaa tavaraa se olla pitää
[/quote]
Ei Hanneksella varmaan seiso enää. Ikää jo kuitenkin yli 100 vuotta.
Mun mielestä on vähän junttia lähettää joulukortti jollekin tv:stä tutulle..