liskoihmiset
Musta tuntuu todella kovaa,että jotkut ihmiset ovat liskoja. Otin hieman kuppia ja nyt tunne on tosi kova. Mikä tähän auttaisi/
Kommentit (39)
Ei kai se ole vaarallista. Osa on liskoja, osa susia, osa lintuja. Mitä näitä nyt on.
[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 20:41"]
Mitä ihmettä teen nyt? Kamala tunne ja tietoisuus että jotkut on liskoja.
[/quote]
Mitä jos nyt vaan kokeilisit ottaa ne lääkärin määräämät lääkkeet?
[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 21:05"][quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 20:41"]
Mitä ihmettä teen nyt? Kamala tunne ja tietoisuus että jotkut on liskoja.
[/quote]
Mitä jos nyt vaan kokeilisit ottaa ne lääkärin määräämät lääkkeet?
[/quote]
Ei ne auta. Jotkut ihmiset vaan tuntuu liskoilta! Tässä taitaa olla joku totuuden perä
Voiko alkoholista oikeasti mennä noin sekaisin? Absintista, aidosta ehkä.
Näillä liskoihmisillä on ihan tieteellinen nimikin. Homo Reptilia. En kyllä olisi uskonut että ovat oppineet naamioitumaan ihmisiksi.
Ei pidä paikkaansa. Olet psykoosissa.
En ole psykoosissa. Tunnen vain, että jotkut ihmiset ovat liskoja. Vahva tunne. Onko muita joilla on sama tunne? Pomokin tuntuu liskolta. Tänään oli firman joululounas ja liskolta tuo pomo tuntui. Olen juonut jonkin verran alkoa tänään. Siitäkö tämä tunne johtuu?
Oletko juonut Porvoon vesijohtovettä?
Hei tää on tosi juttu! Jotkut ihmiset on liskoja! Miksi kukaan ei usko mua, vai oletteko itsekkin liskoja? Täytyy varmaan ottaa pami että rauhoitun.
Auttakaa nyt hyvät ihmiset minua! Miten pääsen liskoista eroon?
Nyt on darra mutta vieläkin he tuntuu liskoilta.
Sanna Marin eli niram annas on liskoihminen katsokaa kaulaa ja ilmeitä
Joistakin ihmisistä saa kyllä vaikutelman että heidän inhimillisiä tunteitaan voi verrara liskon empaattisuuteen, esim lääkärissä tuntuu usein siltä.
Putki poikki vaan, niin muutaman liskojen yön jälkeen alkaa helpottaa.
[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 20:53"][quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 20:50"]Miten se liskous ilmenee?
[/quote]
Kun ajattelen heitä niin tunnen että he ovat liskoja. Mieleeni tulee kuva heistä pyörivän liskopään kera. Mutta tuo tunne on se vahvin.
[/quote] Hmm. Mutta et varsinaisesti näe yhtään liskoa? Kyseessä on vaan tunne?