liskoihmiset
Musta tuntuu todella kovaa,että jotkut ihmiset ovat liskoja. Otin hieman kuppia ja nyt tunne on tosi kova. Mikä tähän auttaisi/
Kommentit (39)
Ap tässä vielä. Ihmiset, jotka tuntuvat listoilta, ovet olleet ilkeitä minulle. He tuntuvat liskoja ja nyt tuntuu, että koko elämäni pyörii liskojen ympärillä. Käyn terapiassa mutta miten ihmeessä puhua tunteista, jos ne vaan käsittelee liskoja?
Pelkkä lisko-sana ei nyt kerro paljoa. Kuvaile vähän lisää. Millaisia liskoja? Niinkuin sisiliskoja, salamantereita, leguaaneja vai varaaneja? Miten liskous ilmenee? Onko se pelkkä ulkonäkökysymys, vai onko tavatkin liskomaisia? Pyydystävät kärpäsiä kielellään vai mitä?
Liittyykö tuo tunne ihmisten käyttäytymiseen vai ulkonäköön?
Pidätkö liskoista?
Mistä pidät, mitä inhoat?
Laita Youtubeen hakusanaksi reptilian.
Mitäs siinä kupissa oli? Jotain happoja?
Tyydy osaasi. Olet päässyt kaltaistesi joukkoon. Pian luot nahkasi ja näet todellisen lisko-minäsi.
[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 20:29"]Tyydy osaasi. Olet päässyt kaltaistesi joukkoon. Pian luot nahkasi ja näet todellisen lisko-minäsi.
[/quote]
En minä mikään lisko ole. Pahat ihmiset on. Mikä hemmetti mua vaivaa kun jotkut tuntuu olevan liskoja?
Otan osaa. Mä näen vaan itseni liskona.
Ei kun helvetti, mitä tää on? Lääkäri tuputtaa neurolepteja tähän "vaivaan". Mutta pitäskö mun repiä niiden kasvot irti et tietäisin totuuden?
Ei phat ihmiset ole liskoja , liskot on ihania. Mulla muutama lisko ja ovat tosi symppiksiä!
Mitä ihmettä teen nyt? Kamala tunne ja tietoisuus että jotkut on liskoja.
Kukaan ei mua usko! Siis jotkut ihmiset on liskoja. Apua.
Oot eksyny liskodiskoon. Lähde pois sieltä!
[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 20:47"]Oot eksyny liskodiskoon. Lähde pois sieltä!
[/quote]
En ole missään liskodiskossa. Jotkut ihmiset ovat liskoja! Apua
miten pääsen tästä eroon?
Luulin että tämä on liskojen omistajille suunnattu keskustelu. Petyin.
[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 20:50"]Miten se liskous ilmenee?
[/quote]
Kun ajattelen heitä niin tunnen että he ovat liskoja. Mieleeni tulee kuva heistä pyörivän liskopään kera. Mutta tuo tunne on se vahvin.
Liskoihmisiä uskotaan olevan useissa maassa merkittävissä viroissa, asiasta on paljon keskustelua netissä, googleta! Minusta tämä on mielenkiintoinen aihe, vaikken kylläkään usko liskoihmisten olemassaoloon. Suomen tämänhetkisessä presidentissä näen kyllä hieman liskomaisia kasvonpiirteitä. :)