Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä voi päätellä ettei joku ole onnellinen parisuhteessaan?

Vierailija
22.12.2014 |

Onko jotain mistä voi päätellä kun ei kehtaa kysyä. Esimerkiksi työkaverit.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaikka pettää jatkuvasti, välittämättä voisiko jäädä kiinni vai ei.

Vierailija
2/8 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä semmoinen asia sulle kuuluu. Kyylä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sion sanoa, että os ne valttavat kokoajan, mutta sitten muistin ympäriltäni ihmiä, jota nauttivat valittamisesta. Eli oikeasti et mistään.

Vierailija
4/8 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jompikumpi lihoaa.

Vierailija
5/8 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä miten puhuu kumppanistaan. Tai puhuuko juuri mitään. Puhuu kuinka usein tehnyt yksin jotain, ei siis käytä me-muotoa. Kyllä sen vaistoaa.

Vierailija
6/8 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun työkaveri ei koskaan puhu mitään vaimostaan vain lapsistaan. Moni on luullut hänen eronneen, mutta kyllä hänellä vaimo on. Matkustaakin usein yksin.

Vierailija
7/8 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 20:11"]Siitä miten puhuu kumppanistaan. Tai puhuuko juuri mitään. Puhuu kuinka usein tehnyt yksin jotain, ei siis käytä me-muotoa. Kyllä sen vaistoaa.
[/quote]

Mie puhun just näin. Tein sitä ja tätä. En hirveesti puhu mitään miehestä. En ikinä sano että ihana kun kohta nähdään tai kiva kun päästään yhdessä... Usein puhun lapseni isästä, en mun miehestä tms. Oon puheissani melkein kun sitä ei oiskaan.

Vierailija
8/8 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä helppoa kun tuntee ihmisiä. Tekeekö asioita yhdessä ja se yleinen äänensävy kumppanista paljastaa. Tai vaikeneminen.
Itsellä vaikea vaihe liitossa menossa eikä juuri huvita ukosta puhua. Ei ole mitään sanottavaa, kun ei mitään tehdä yhdessä. Lapsista kyllä kerron.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi