Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kasvatan pitkiä hiuksia

Vierailija
20.10.2021 |

Ja olen kohta viisikymppinen nainen. Onko muita joilla ei ole kananpersetukkaa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nelikymppinen, pitkät värjäämättömät luonnonkiharat hiukset.

Vierailija
2/7 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pippa Laukalla on kauniit pitkät hiukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Olet ainoa koko maailmankaikkeudessa.

Vierailija
4/7 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä melkein pakaroihin ulottuva tukka ja ikää 70 vuotta. Terveisin Salme.

Vierailija
5/7 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peppu vakoon asti letti.On kyllä kuin hiiren häntä. Nainen iätön!

Vierailija
6/7 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän ihmettä taas?

Miksi pitäisi olla kananpersetukka? Minulla on pitkähkö polkka. Geenien takia hiukseni eivät kasva sen pitemmiksi. Geenit sinunkin hiustesi pituuden määräävät. Jos haluat pitkät, tuuheat, hyvinvoivat hiukset, tarvitset sellaiset geenit, että

- hiuksesi kasvavat nopeasti ja niiden elinkaari on pitkä

- hiuksia on paljon

- hiukset ovat paksuja

Eihän se sen enempää vaadi. Jos hiustesi elinkaari on lyhyt, niin ei se muutu vaikka kuinka henkisesti päättäisit niitä kasvattaa. Ihan joka päivä osa hiuksistasi on tullut elinkaarensa päähän, irtoaa ja putoaa, hiustuppi lepää aikansa ja alkaa sitten nollasta kasvattaa uutta hiusta. Minulla se tapahtuu tuolla lapaluiden yläreunan kohdalla, en tiedä minkä ikäisiä hiukseni siinä vaiheessa ovat, mutta siihen ikään päästyään ne kuolevat. Mikään hoito, hieronta, vitamiini tai muu ei siihen auta, se on geeneissä.

Mutta lycka till, toivottavasti sinulla on geenit, joilla saat viisikymppisenä vyötärölle saakka ulottuvat hiukset ;-D

Vierailija
7/7 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli pystytukka 80-luvun puolivälissä. Se näytti tosi hyvältä nuorella, nätillä naisella, mutta pyörteiden taltuttamisessa oli niin suuri työ, että päätin kasvatella sen takaisin pitkähköksi.

Olen pari vuotta tavallaan kasvattanyt lyhyistä hiuksista pitkiä: hartiapituiset hiukseni eivät käytännössä pitene, mutta värjätyn hiuksen ja oman värin raja on siirtynyt hi-taaaas-ti alaspäin. Ensimmäisen vuoden ajan näytti siltä kuin minulla olisi ollut kahdet hiukset päässä. Ilmeisesti joitakuita tällainen harmittaa, mutta ei se minun ongelmani ole. Viimeistään ensi kesänä viimeiset värilatvat saavat kyytiä, ja minulla on pitkät, kirkkaan hopean väriset hiukset. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan