Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kenenkään teinillä enää alle satkun puhelimia?

Vierailija
22.12.2014 |

Vai kaikilla aiphounit tai vastaavat?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä toisella on Samsung Galaxy S2, joka kaksi vuotta sitten taisi maksaa 350€. Toisella Iphone 5 (n 650€ ellen väärin muista)

Lapsilla ikää 18v ja 16v.

Olen kysynyt millaisia puhelimia kavereilla on ja kaikilla on vähintään parin sadan euron älypuhelimet. Alle satasen älypuhelimia kantavat alakoululaiset.

Se hämmästyttää, että kalliit puhelimet on myös niillä, joista tiedämme, että perheessä on tiukkaa rahasta. Terveisiä vain kaikille niille pienten lasten vanhemmille, jotka joulun keräyksissä ovat ilmoittaneet, että rahat ei riitä.

Vierailija
22/23 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun yhdellä kaverilla on ikivanha nokialainen. Ei nettiä eikä muitakaan hienouksia, kamera taitaa kyllä olla :D Luulen että sellaisen saisi alle satasella :D Niin siis tää kaveri on 21v (hänellä ei siis ole missään vaiheessa ollut hienompaa)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 18:56"][quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 18:48"]

[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 18:44"]

En ottais iPhonea, vaikka maksettaisiin. Entinen puhelin oli 60e jolu älypuhelin, maksoin omista viikkorahoista (20e/kk) ja nyt on samsungin s2, porukat makso. t. 16v

[/quote]

Jos maksaisin sinulle tonnin käteen että käyttäysit iPhonea niin sanoisitko ei kiitos? Älähän jauha paskaa

[/quote]

Pidä rahasi. En jaksaisi opetella tuollaisten laitteiden käyttöä.

(eri vastaaja)
[/quote]

Minä jaksaisin ja varmaan oppisin tosi nopeaan, mutta periaatteet :) Jos ostat iPhonen, et oikeasti osta sitä, vaan saat sen vain lainaan, vaikka tuhlaatkin siihen satoja euroja. Sulla ei ole oikeastaan mitään oikeuksia koko puhelimeen + sun omiin tietoihis, jne.

t. 16v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi