Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehesi parhaat / hauskimmat kilarit?

Vierailija
22.12.2014 |

Tarviin vertaistukea :D meillä on nyt kaksi päivää kiistelty aiheesta purkkaiset farkut.

Mies siis osti itselleen kalliit merkkifarkut pari viikkoa sitten. Viime viikolla bussilla matkustaessaan istui sitten purkkaan ja purkka on nyt jämähtänyt toiseen takataskuun. Ensin äijä toi ne pesukoneen päälle, jolloin sanoin että purkka pitää ennen pesua rapsuttaa pois. Mies totesi vaan "jaa" ja oletti ilmeisesti että minä hoidan asian. Kun farkut olivat nököttäneet vuorokauden pesukoneen päällä mies alkoi valittaa että pilalle menee hyvät housut. Sanoin että niin menee, millonkas ajattelit pestä ne. Tämän jälkeen mies heitti marttyyrimaisesti housut lattialle ja meni tietokoneelle mököttämään. Kohta nousi ja kävi siivouskaapilla ja alkoi huutaa ettei löydä mitään millä purkan saisi irti. "Uhkaili" että vie ne sitten äidilleen jouluna pestäväksi (23-vuotias mies siis kyseessä) ja hakkasi näppistä mielenosoituksellisesti.

Tänään lähti naama norsunvitulla töihin ja tuossa nuo 200€ housut lojuu eteisen lattialla :D

Kommentit (90)

Vierailija
61/90 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hitto kun mielensäpahoittajat pesiyty tännekin ketjuun! Tarkoitus oli vaan kertoa hauskoja juttuja, ei tapella siitä minkä ikäinen mies on aikuinen tai pivitellä kuinka lapsellisia kaikki ovat.

Ainakin omalla kohdalla miehen (sori siis pojanklopin) kilareiden hauskuutta lisää se, että kyseessä on oikeasti ihan fiksu ja rauhallinen tyyppi. Eli se känkkäränkkä on ihan oikean luonteen vastakohta ja satunnainen ilmiö, ei mikään jokapäiväinen juttu :)

- ap

Vierailija
62/90 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies kans saa ihme kilareita, vaikka muuten ihan kiltti sinänsä ja paras mies mulle, mutta kerran oli huumorintaju koetuksella, kun olin tuonu väärän karkkipussin kaupasta! Heitti ne teatraalisesti roskiin ja hänen iltansa oli pilalla jne jne. Poimi ne kyllä lopulta roskista, murjotti ja söi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/90 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että nää on ihan huippuja :'D

Vierailija
64/90 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 18:05"]Ei näissä ole mitään hauskaa, lapsellista sekoilua tai typeriä valtapelejä.
[/quote]

Siis missä sunki huumorintaju oikein on? :D

Vierailija
65/90 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätyin itse kun tulin tähän "aikuisikään", että vielä kolmenkympin korvilla olevat ihmiset käyttäytyvät kuin pikkulapset joskus. Teininä ikätovereiden käytös oli odotettua, mutta vielä vanhmpanakin käyttäydytään rumasti pikkuasioista. Tulin siihen tulokseen, ettei se lapsellisuus katoa vanhetessa kaikkien kohdalla.

Vierailija
66/90 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 18:33"]

Ap vaikuttaa melko itsekkäältä ihmiseltä. Miksei voinut pyykätä miehensä farkkuja? Mitä vastapalvelusta voi odottaa mieheltään enää tuon jälkeen. Jos autoon tulee pientä huollettavaa, voi mies todeta, että kysy mamma-palstalta apua.

[/quote]

Siis voi apua :D naisten työt ja miesten työt much?

Vierailija
67/90 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex heitti mua sateenvarjolla päähän. Suuttui kun mulla on niin kova pää kun mummonsa sateenvarjo meni rikki. Ihan oikeesti.

Vierailija
68/90 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 19:21"]

[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 18:40"][quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 17:54"] Söi hyvällä ruokahalulla spagettia ja kastiketta, kehui vuelä että hyvää on. Mainitsin että soosissa on puolet jauhelihaa ja puolet soijarouhetta niin sai ihan jäätävän raivarin, huusi ja paiskoi naama punaisena, ulvoi että "sä et voi tehdä mulle näin!" :D [/quote :D onko mies vegaani vai mistä raivo? [/quote] No mun mies on mukamas niiiiiiin true lihansyöjä, että! Sais varmaan kilarit kans jos sanoisin lisänneeni soijarouhetta sen ruokaan tai muussanneeni kasviksia sen ruokaan :D aika naurettavaa

[/quote]

Sellaista käytöstä voi odottaa vain elämänkoululaiselta. Mistäköhän moinen käytös oikein tulee?

Vierailija
69/90 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 18:05"]

Osti kalliit merkkifarkut? Kuulostaa aika homolta.

[/quote]

Niin, voihan se olla hankala ymmärtää jos on tottunut hakemaan sossurahoilla niitä Tarjoustalokuteita.

Vierailija
70/90 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 18:13"]

[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 18:11"][quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 17:40"] Oletpa ihana nainen kun et voi ajatella ketään muita kuin itseäsi. "Minäminäminä mulle suklaa ja kaikki herkut mämämä" [/quote] Mies sanoi, ettei tarvitse suklaata. Onko itsekästä ajatella, että mies tarkoittaa, mitä sanoo? [/quote] On. Joko et tunne miestäsi ollenkaan, sillä jos tuntisit olisit tiennyt että myöhemmin hän kuitenkin haluaa itsekin herkkuja, tai sitten jätit kiusallasi ostamatta, koska olet itsekäs.

[/quote]

Mä ainakin sanon kaupassa miehelleni että ostaa itselleen omat herkut, minä en jaa omistani ja se tosiaan pitää :) Parisen kertaa mies ajatteli nappaavansa mun pussista/levystä/paketista ihan vaan muutaman, eikä ostanut siksi omaa, mutta ilman on jäänyt. Tarkoitan mitä sanon. Kjäh kjäh. ohis

Vierailija
71/90 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme kutsuneet ystäviä kotiimme viettämään iltaa. Päätimme pelata juomapeliä. Mies sitten ei saanut ilmeisesti juoda tarpeeksi vaan lähti pois murjottamaan sanoen, että juomapelit ovat teinien hommaa. Ehkä onkin, mutta oli kiva muistella menneitä välillä kunnes herra pahoitti mielensä.

Vierailija
72/90 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 19:10"]

Meillä harvemmin riidellään mistään turhasta, mutta eräs kerta kun valitin liian kuumasta sisäilmasta (+23C), mies meni suurieleisesti ja marttyyrimaisesti säätämään sitä alemmas. Paskamyrsky alkoi, kun kysyin mikä nyt mättää ja sitten menikin koko ilta tapellessa. Mies on vielä sellainen, että vetää vanhat erimielisyydet mukaan, joten loppujen lopuksi se riidan aihe oli joku ihan muu kuin lämpötila.

[/quote]

Nää on ansoja. Mä sanoin mun suhteen alussa miehelleni, että mä en sitten lähde siihen että kaivellaan riidellessä vanhoja. Asiat sanotaan kun ne tulee vastaan, ne puidaan loppuun ja sitten unohdetaan. Aivan liian kauan kuuntelin lapsuudenkodissa vanhempieni verisiä riitoja ikivanhoista asioista ja aina samoista aiheista.

Jos neuvon haluat niin pidä riidellessä fokus äläkä anna miehen vetää aiheen sivusta mitään mukaan. Asia kerrallaan.

Vierailija
73/90 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 17:54"]

Söi hyvällä ruokahalulla spagettia ja kastiketta, kehui vuelä että hyvää on. Mainitsin että soosissa on puolet jauhelihaa ja puolet soijarouhetta niin sai ihan jäätävän raivarin, huusi ja paiskoi naama punaisena, ulvoi että "sä et voi tehdä mulle näin!" :D

[/quote]

Vähän sama homma mutta sipulin kanssa :'D exä oli siis julistanut ettei voi sietää sipulia, mutta kerran kokkaillessani ja tarkemmin ajattelematta pilkoin sipulin ruokaan. Tajusin vasta syödessä ja miehen kehuessa safkaa että hitto, siellähän on sitä sipulia! Mainitsin miehelle asiasta ja hyvä ettei ovet paukkuen lähtenyt kotiinsa kun olin näin kavalasti hänet pettänyt.

Vierailija
74/90 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 22:37"]

[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 17:54"]

Söi hyvällä ruokahalulla spagettia ja kastiketta, kehui vuelä että hyvää on. Mainitsin että soosissa on puolet jauhelihaa ja puolet soijarouhetta niin sai ihan jäätävän raivarin, huusi ja paiskoi naama punaisena, ulvoi että "sä et voi tehdä mulle näin!" :D

[/quote]

Vähän sama homma mutta sipulin kanssa :'D exä oli siis julistanut ettei voi sietää sipulia, mutta kerran kokkaillessani ja tarkemmin ajattelematta pilkoin sipulin ruokaan. Tajusin vasta syödessä ja miehen kehuessa safkaa että hitto, siellähän on sitä sipulia! Mainitsin miehelle asiasta ja hyvä ettei ovet paukkuen lähtenyt kotiinsa kun olin näin kavalasti hänet pettänyt.

[/quote]

Et olisi kertonut. xD

Minullakin on joitakin inhokkiaineita, mutta jos satun pitämään ruuasta jossa niitä on, en suinkaan suutu vaan olen vain innoissani siitä että pystynkin niistäkin ainakin joissakin yhteyksissä nauttimaan.

Muuten kyllä tuntuu ihme episodeilta nuo nukkumiset / suklaajutut. Tosin meillä ei tarvitse miettiä tarvitseeko / haluaako toinenkin herkkuja jos ostaa, molemmille ostetaan aina samalla. Mutta JOS sattuisi tilanne jossa en haluaisikaan herkkuja kun toinen kysyy, kyllä siinä menisi valitusoikeus sitten myöhemmin samalla.

Vierailija
75/90 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 16:56"]

Tarviin vertaistukea :D meillä on nyt kaksi päivää kiistelty aiheesta purkkaiset farkut.

Mies siis osti itselleen kalliit merkkifarkut pari viikkoa sitten. Viime viikolla bussilla matkustaessaan istui sitten purkkaan ja purkka on nyt jämähtänyt toiseen takataskuun. Ensin äijä toi ne pesukoneen päälle, jolloin sanoin että purkka pitää ennen pesua rapsuttaa pois. Mies totesi vaan "jaa" ja oletti ilmeisesti että minä hoidan asian. Kun farkut olivat nököttäneet vuorokauden pesukoneen päällä mies alkoi valittaa että pilalle menee hyvät housut. Sanoin että niin menee, millonkas ajattelit pestä ne. Tämän jälkeen mies heitti marttyyrimaisesti housut lattialle ja meni tietokoneelle mököttämään. Kohta nousi ja kävi siivouskaapilla ja alkoi huutaa ettei löydä mitään millä purkan saisi irti. "Uhkaili" että vie ne sitten äidilleen jouluna pestäväksi (23-vuotias mies siis kyseessä) ja hakkasi näppistä mielenosoituksellisesti.

Tänään lähti naama norsunvitulla töihin ja tuossa nuo 200€ housut lojuu eteisen lattialla :D

[/quote]

Kerran riitelyn yhteydessä mies heitti pitsanviipaleen päin naamaani,ei onneksi ollut kuumaa pitsaa.On myös suihkuttanut päälleni pullon kivennäisvettä.

Vierailija
76/90 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exä suutui kerran kun vanhempansa tulivat kylään ja olivat tilanneet koko porukalle pizzaa. siiinä sitten kun ruvettiin syömään niin kysyin anopilta mitä he tahtoisivat katsoa tv:stä syönnin lomassa.. ohjelma valittiin ja alettiin katsoa. Mies lähti suuttuneena ovet paukkuen makuuhuoneeseen pizzansa kanssa. Ihmetellen menim perään ja kysyin että mitä ihmettä. Olisi kuulemma pitänyt häneltä kysyä mitä katsotaan tv:stä :'DDDD onneksi on ex.

Vierailija
77/90 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 22:08"]

[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 18:05"]

Osti kalliit merkkifarkut? Kuulostaa aika homolta.

[/quote]

Niin, voihan se olla hankala ymmärtää jos on tottunut hakemaan sossurahoilla niitä Tarjoustalokuteita.

[/quote]

Minä olen löytänyt kirppareilta oikein hyviä farkkuja parilla eurolla. Varaa olisi vaikka mihin merkkifarkkuihin, mutta en himoitse mitään tiettyjä merkkejä.

Vierailija
78/90 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up loistavaa! :Dd

Vierailija
79/90 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri viikonloppuna mies kilahti joululahjaostoksilla... Ensiksi valitti, että kävelen liian nopeasti... No ihmisvilinässä sitä nyt vaan halusi suht vaivattomasti ja nopeasti ottaa mukaan ne JUURI HALUTUT ostokset ja kun tiesin missä ne on... Otin siitä sitten näitä ennalta sovittuja juttuja mukaan ja mies nyökkäili turhautuneena ja jostain kumman syystä nappasi ostoskärryt käsistäni ja alkoi viuhtoa tavaroita suurieleisesti kärryyn ja juoksi pitkin käytäviä ja kirosi vielä... En nyt ihan noin nopea kuitenkaan ollut ja nolotti kulkea perässä, kun jotkut oikein katsoivat... Revettiin molemmat sitten kumpikin hervottomaan nauruun, että mitä helvettiä äsken tapahtui! Ymmärräb jouluostokset on stressaavia ;)

Vierailija
80/90 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä