Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hajoaa kuuppa sairaalassa!

Vierailija
22.12.2014 |

keskiviikosta asti ollut täällä ja nuppi leviää. -.-

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sielunsisko! Olen ollut täällä viime viikon tiistaista asti ja nämä viimeiset 4h olen hyrrännyt sängyssä ahdistuneena ja tekemisen puutteessa. Yksi päivä leikin mittakupeilla, tein niistä pinoja ja käytin niitä silmälaseina, yritin myös ahtaa pääni kumihanskaan huonolla menestyksellä.

Vierailija
2/7 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kökkö. Pääsetkö jouluksi kotiin? Miksi olet näin monta päivää ollut sairaalassa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 15:05"]Voi kökkö. Pääsetkö jouluksi kotiin? Miksi olet näin monta päivää ollut sairaalassa?
[/quote]

Sentään pääsen jouluksi kotiin. Varmaan järjestäisin itkupotku kohtauksen jos en pääsisi. Olen keuhkokuumeessa. Mikäs sinulla on?

Vierailija
4/7 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 15:05"]Sielunsisko! Olen ollut täällä viime viikon tiistaista asti ja nämä viimeiset 4h olen hyrrännyt sängyssä ahdistuneena ja tekemisen puutteessa. Yksi päivä leikin mittakupeilla, tein niistä pinoja ja käytin niitä silmälaseina, yritin myös ahtaa pääni kumihanskaan huonolla menestyksellä.
[/quote]

Pitää kokeilla nuita seuraavaksi :D mä oon opetellut liikuttamaan keskimmäisiä varpaita tahdonvoimalla eroon toisistaan, melkein sorruin polttamaan tupakkaa että olisi edes jotain tekemistä sillä aikaa kun vauva nukkuu. Pitäisköhän vielä opetella tvlehden ohjelma-aikataulu ulkoa?

ap

Vierailija
5/7 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 15:08"][quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 15:05"]Sielunsisko! Olen ollut täällä viime viikon tiistaista asti ja nämä viimeiset 4h olen hyrrännyt sängyssä ahdistuneena ja tekemisen puutteessa. Yksi päivä leikin mittakupeilla, tein niistä pinoja ja käytin niitä silmälaseina, yritin myös ahtaa pääni kumihanskaan huonolla menestyksellä.
[/quote]

Pitää kokeilla nuita seuraavaksi :D mä oon opetellut liikuttamaan keskimmäisiä varpaita tahdonvoimalla eroon toisistaan, melkein sorruin polttamaan tupakkaa että olisi edes jotain tekemistä sillä aikaa kun vauva nukkuu. Pitäisköhän vielä opetella tvlehden ohjelma-aikataulu ulkoa?

ap
[/quote]

Oli kyllä pieni jännääminen, että milloin hoitaja pamahtaa huoneeseen ja sitten hävettää :'D Onnistuuko varpaiden erottaminen jo? Ainiin ja sitten olen tehnyt 3 Krypto lehteä. Täällä ei ole tv lehteä, pitäisi varmaan pyytää lukemista.

Vierailija
6/7 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 15:05"]Voi kökkö. Pääsetkö jouluksi kotiin? Miksi olet näin monta päivää ollut sairaalassa?
[/quote]

En tiedä pääsenkö, vauvalla nousi bilirubiinit ja sinivalohoito jatkuu. Tärkeetä siis olla täällä mutta oma nuppi hajoaa kun terveenä on sairaalassa :)

Vierailija
7/7 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 15:13"][quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 15:05"]Voi kökkö. Pääsetkö jouluksi kotiin? Miksi olet näin monta päivää ollut sairaalassa?
[/quote]

En tiedä pääsenkö, vauvalla nousi bilirubiinit ja sinivalohoito jatkuu. Tärkeetä siis olla täällä mutta oma nuppi hajoaa kun terveenä on sairaalassa :)
[/quote]

Mulla meinaa hajota vaikka en ole terve. Tunnen myös tuskasi, esikoisen kanssa olin sairaalassa 8pv juurikin bilirubiinien takia. Eniten masensi kun pääsin välissä kotiin ja seuraavana päivänä soitettiin takaisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan