Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anoppi toi ison taulun.

Vierailija
22.12.2014 |

Ison öljyväritaulun. Joululahja jo kuulema, se on kamala. Mitä teen? Apua.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatiin anopilta ilmakuva miehen kotitilasta. Ja reilu A4-kokoinen kehystetty taulu kotipaikkakunnan kirkosta. Ikävää on, että nuo taulut eivät todellakaan ole halpoja. Ilmakuva maksaa reilut 500 €. Sanattomaksi veti lahjan avattua. Laitoin ne vaatehuoneeseen :)

Vierailija
2/8 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitat sen jonnekin seinälle pariksi vuodeksi sukurauhan nimissä. Kiität kauniisti. 

Se on vain taulu, turha siitä on suurta draamaa repiä. Ymmärrän kyllä että hieman nyppii. Sisustus on aika henkilökohtainen asia. Meillä oma äitini kantoi meille 3,5x2 metrin kokoisen taulun muutama vuosi sitten. Kävi vielä omilla avaimilla ripustamassa sen, kun oli "jouluyllätys". Taulu ei ole ollenkaan makuuni, ja lisäksi ärsytti se, että tuon kokoiselle taululle on meillä tasan yksi mahdollinen paikka koko asunnossa. Itse olin kaavaillut siihen korkeita kirjahyllyjä. Noh, tuo taulu roikkukoon tuossa vielä vähän aikaa, en viitsi sen takia aiheuttaa pahaa mieltä, kun oli hyvällä tarkoitettu ja rakkaudella annettu. Vanhukset eivät kuitenkaan kauan enää elä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen laittanut vastaavat lahjat;iso villaraanu, 70 luvulta oleva kudottu raanu ja tauluhirviöt vähin äänin kiertoon. Kaikki pölisevä allergioitten takia ja taulut koska ne eivät ole olleet makuumme. Kotiamme eivät sisusta muut kuin me itse.piste.

Vierailija
4/8 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en pitäisi taulusta , en sitä seinälle laittaisi edes sovun takia. Joku ymmärrys se pitää lahjan antajallakin olla. Ja jos joku olisi ilman lupaani tullut kotiini ripustamaan taulun, jonka paikalle olisin ajatellut ihan muuta käyttöä, niin varmasti vetäisisin herneen nenääni. Tarkoittipa hyvää tai ei. Ei siihen voi aina vedota, että on vanhus, joka ei ihan ymmrärrä. Äitini on antanut meille pari taulua lahjaksi. Kumpikaan ei seinälle mennyt. Sen toisen jälkeen oivalsi ihan itse, ettei taulu ole paras lahja ja on antanut muuta.

Laittaisin ap:na taulun vaatehuoneeseen odottamaan ripustusta ja paikan mietintää. Sinne se hiljalleen unohtuisi. Eiköhän anoppikin tajua asian ilman suoraan sanomista.

En ikimaailmassa osta toiselle lahjaksi sisustustavaroita. Niistä tulee vain pahaa mieltä.

Vierailija
5/8 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee kompromissi ja laita johonki huoneeseen mistä se ei näy. Esim. vierashuone jos teillä on sellanen..

Vierailija
6/8 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita vaatehuoneeseen ja ripusta seinälle jos anoppi tulee käymään

Vierailija
7/8 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaada vahingossa kuppi kahvia sen päälle

Vierailija
8/8 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummalla teistä on huonompi maku, sinulla vai anopilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan