Saako eksästä puhua?
Oltiin miehen kanssa hienossa ravintolassa juhlistamassa erästä saavutustani. Mies siis halusi viedä minut sinne. Ravintolassa mies alkoi kertoa, miten oli aikaisemmi ollut vastaavanlaisessa ravintolassa eksänsä kanssa, sillä tämän setä oli saanut neuvoteltua heïlle edullisemman illallisen.
Mies puhuu enää harvoin eksästään. Jotenkin kolahti korvaan kuitenkin tuolloin, koska mielestäni meillä oli romanttinen illallinen ja mies halusi juhlistaa nimenomaan minun saavutustani.
Onko teidän mielestä ok mainita, missä on käynyt eksän kanssa ym. ?
En näyttänyt miehelle loukkaantumistani.
Kommentit (26)
[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 13:37"]
[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 13:22"][quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 13:18"]Miten te olette näin kamalan herkkänahkaisia? Itsetunto olematon vai missä mättää? Ei pahalla, kunhan ihmettelen. T. Yksi jota eksän mainitseminen (silloin tällöin) ei haittaa pätkän vertaa. [/quote] Ei ole itsetunnosta kiinni, ainakaaan kaikissa tilanteissa :) Esim itse tiedän olevani paremman näköinen kuin miehen ex ja mies kehuu että olen parasta mitä hänelle tapahtunut, mutta ärsyttää silti kuulla exästä sanaakaan. Kaikki eivät vaan hyväksy samoja asioita. [/quote] Mitä alapeukutettavaa viestissäni oli ? En sanonut itserakkaalla tavalla tuota että tiedän olevani paremman näköinen, vaan satun olemaan sitä mieltä. Miehen ex blondi, silmälasipäinen, iso nenä ja vähän tukeva ja pienet rinnat vs. minä brunette, urheilullinen, pienikokoinen ja omaan silti c/d kupin rinnat.
[/quote]
Jos sulla on oikeasti hyvä itsetunto, miksi sun pitää nostaa itsesi paremmuutta esiin haukkumalla miehen exää? Kauneutta muutenkin on turha vertailla, kun se on katsojan silmässä.
[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 13:18"]
Miten te olette näin kamalan herkkänahkaisia? Itsetunto olematon vai missä mättää? Ei pahalla, kunhan ihmettelen. T. Yksi jota eksän mainitseminen (silloin tällöin) ei haittaa
[/quote] Kertoisitko mistä tuollaisen itsetunnon saa?
[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 13:55"][quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 13:37"]
[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 13:22"][quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 13:18"]Miten te olette näin kamalan herkkänahkaisia? Itsetunto olematon vai missä mättää? Ei pahalla, kunhan ihmettelen. T. Yksi jota eksän mainitseminen (silloin tällöin) ei haittaa pätkän vertaa. [/quote] Ei ole itsetunnosta kiinni, ainakaaan kaikissa tilanteissa :) Esim itse tiedän olevani paremman näköinen kuin miehen ex ja mies kehuu että olen parasta mitä hänelle tapahtunut, mutta ärsyttää silti kuulla exästä sanaakaan. Kaikki eivät vaan hyväksy samoja asioita. [/quote] Mitä alapeukutettavaa viestissäni oli ? En sanonut itserakkaalla tavalla tuota että tiedän olevani paremman näköinen, vaan satun olemaan sitä mieltä. Miehen ex blondi, silmälasipäinen, iso nenä ja vähän tukeva ja pienet rinnat vs. minä brunette, urheilullinen, pienikokoinen ja omaan silti c/d kupin rinnat.
[/quote]
Jos sulla on oikeasti hyvä itsetunto, miksi sun pitää nostaa itsesi paremmuutta esiin haukkumalla miehen exää? Kauneutta muutenkin on turha vertailla, kun se on katsojan silmässä.
[/quote]
Ei minulla mikään älyttömän hyvä itsetunto ole, mutta mielestäni miehen edellinen ex on ruma. Ja niinkuin sanoin, miehen pari muuta exää kuuluvat kastiin kauneimmat tuntemani naiset, mutta en silti koe heidän olevan parempia kuin minä, vaikka heissä on omat hyvät puolensa. :)
[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 14:09"]
[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 13:55"][quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 13:37"] [quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 13:22"][quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 13:18"]Miten te olette näin kamalan herkkänahkaisia? Itsetunto olematon vai missä mättää? Ei pahalla, kunhan ihmettelen. T. Yksi jota eksän mainitseminen (silloin tällöin) ei haittaa pätkän vertaa. [/quote] Ei ole itsetunnosta kiinni, ainakaaan kaikissa tilanteissa :) Esim itse tiedän olevani paremman näköinen kuin miehen ex ja mies kehuu että olen parasta mitä hänelle tapahtunut, mutta ärsyttää silti kuulla exästä sanaakaan. Kaikki eivät vaan hyväksy samoja asioita. [/quote] Mitä alapeukutettavaa viestissäni oli ? En sanonut itserakkaalla tavalla tuota että tiedän olevani paremman näköinen, vaan satun olemaan sitä mieltä. Miehen ex blondi, silmälasipäinen, iso nenä ja vähän tukeva ja pienet rinnat vs. minä brunette, urheilullinen, pienikokoinen ja omaan silti c/d kupin rinnat. [/quote] Jos sulla on oikeasti hyvä itsetunto, miksi sun pitää nostaa itsesi paremmuutta esiin haukkumalla miehen exää? Kauneutta muutenkin on turha vertailla, kun se on katsojan silmässä. [/quote] Ei minulla mikään älyttömän hyvä itsetunto ole, mutta mielestäni miehen edellinen ex on ruma. Ja niinkuin sanoin, miehen pari muuta exää kuuluvat kastiin kauneimmat tuntemani naiset, mutta en silti koe heidän olevan parempia kuin minä, vaikka heissä on omat hyvät puolensa. :)
[/quote]
Sulla on karannut pointti tässä jo kauan sitten.
Mielestäni exästä pitäisi puhua kerran kunnolla, siis eroon johtaneet asiat ym. Tämän jälkeen exästä ei tarvitsisi enää puhua.
Voi kauheaa, onko teillä noin huono itsetunto, että exän mainitseminen pilaa jonkun illallisen?? Itse saatan muistella miehelleni jotain (muistatko kun oltiin viimeksi täällä..) ja mies huomauttaa tyynen rauhallisesti, ettei ole ollut kanssani siellä koskaan (eli muistin väärin ja olinkin tehnyt jotain eri miehen kanssa). Onhan se hieman noloa, mutta mies tietää ettei mun muistini ole parhaasta päästä ja osaa asialle kyllä nauraa. Onhan meillä kummallakin menneisyys, kohdattiin vasta kolmenkympin paremmalla puolella.