Meille tuli vihdoin vauva.
Viimeiset seitsemän vuotta ollaan yritetty saada vauvaa. Tähän kamalaan, mustaan ajanjaksoon on mahtunut 7 alkuraskauden keskenmenoa, yksi keskenmeno viikolla 26+4 ja yksi keskenmeno viikolla 30+3.
Tämä on ollut helvettiä, paljonkaan ei olla puhuttu tästä muille kun läheisille, mutta hyvää tarkoittavat tutut kyselee milloin meille tulee pienen jalkojen tepateklua ja taputtelevat vatsaani. Tekisi mieli joskus kirkua, että mulla on yhdeksän lasta, joskaan ei yhtään sylissä. Kysymykset ja utelut satuttavat, vaikka kysyjä tarkoittaa hyvää. Toki se on luonnollista että naimisiin mentyä monet hankkii lapsia. Meillä se asia ei mene niin. Lukuisista keskenmenoista ja kahdesta kohtukuolemasta huolimatta mitään syytä ei ole löydetty, ja tutkittu on. On otettu kokeita, ultrattu jne jne jne. Mä ne käsitä miten me ollaan kestetty tämä seitsemän vuotta eroamatta.
Koska helvettiä tämä on ollut. Vuoronperään syytetään itseämme, toisiamme (kyllä, kamalaa, mutta epätoivo ajaa ihmisen pohjalle), otetu selvää adoptiosta ja kerta toisensa jälkeen romahdettu kun vauva ei pysykkään mukana.
5 päivää sitten meille syntyi tyttö. Täydellinen, kaunis, upea ihana vauva. 3,4kg ja 49cm. Meillä on vauva. Tuntuu että koko ajan me vaan tuijotetaan tyttöä epäuskoisina, mitään joulua ei olla laitettu, ei voisi vähempää kiinnostaa laatikot ja kinkut, sukulaiset on yhtä pyörällä päästään. Meillä on vauva.
Tää palsta ei tunnetusti mikään jaxuhalikenttä ole, mutta mä olen niin ihanana pihalla ja vauvahuuruissa, että menköön.
Meillä on vauva. Oma kaunis pieni vauva.
Kommentit (49)
Joillain on pahoja mielenterveysongelmia. :/ Onnea vielä kerran, ihmeitä tapahtuu. ♥
Paljon onnea teille! En pysty edes kuvittelemaan miten paljon tuo pieni tyttö teille merkitsee. Meidän vauva syntyi 11,5kk häiden jälkeen, olemme olleet todella onnekkaita.
Ihanaa vauvajoulua teille!
[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 12:39"]"Ehkäpä meille vaan tuli niitä kamalia vammaisia vauvoja joita täydellinen maailmasi ei kaipaa. Että onneksi kuolivat, eikö? Onneksi tämä vauva on vaaleatukkainen ja sinisilmäinen arjalaisprinsessa. ap"
Aloittaja vaikuttaa todella epävakaalta ja vanhemmaksi sopimattomalta... Kukaan täysjärkinen ei yhdeksän kuolleen lapsen jälkeen yritä enää omaa biologista, todella pakonomaista ja itsekästä käytöstä. :/
Hirvittää lapsen puolesta, tuskin saa normaalia elämää elää.
[/quote]
Tällaiset kommentoijat voisi lahdata välittömästi. Idiootti!
Ihan tuli tippa silmään kun luin tekstisi! Saitte sen maailman ihanimman joululahjan, onnea hirmuisesti :)
Onnea täältäkin tuhannesti ap, ihanaa lukea tältä palstalta kaiken ilkeyden ja negatiivisuuden keskeltä jotain näin iloista!
Äläkä välistä noista oman elämänsä epäonnistujien ilkeistä kommenteista. Toivottavasti muutkaan palstalaiset eivät noteeraisi niitä, sillä sitähän nuo ilkeät k**ipäät haluavat että heidän negatiivisuutensa saa huomiota ja pääsevät levittämään omaa pahaa oloaan.
Hyvää joulua ap:lle, vauvalle ja kaikille asiallisille palstalaisille!
Mulla valuu nyt kyyneleet silmistä kun olen niin onnellinen teidän puolesta. :) Itse en saanut kuin 2 keskenmenoa ennen meidän tyttöä joka meinasi kuolla synnytyksessä, teillä on paljon huonoa onnea takana. Onneksi saitte nyt ikimuistoisen joululahjan, ihanaa joulua teidän perheelle :)
Hirjasti onnea omasta pienestä joulutontusta!
Hurjan paljon onnea!