Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hui kauhea. Miten minusta tullut tällainen! Ihan itseäni alkoi hirvittämään. Näin videolta, että miten käyttäydyin eräässä palaverissä.

Vierailija
20.10.2021 |

Töissä tehtiin pieni dokumentti ja siinä näkyi myös yhtä palaveria melkein kokonaan.
Vaikutin kokoajan todella hermostuneelta. Kiemurtelin tuolissa, töksäyttelin jatkuvasti typeriä kommentteja, puhuin päälle miltein aina, kun avasin suuni enkä kuunnellut ollenkaan muita.
Vaikutin todella tylsistyneeltä ja väsyneeltä, mutta samaan aikaan ylikierroksilla käyvältä.
Kaikki muut vaikuttivat normaaleilta. Voikohan video vääristää minua:0?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En edes tarvitse videota tajutakseni millaiselta hösääjältä vaikutan. Olen töissä ihan osaava ja tekevä ja tulen ihan ok toimeen aina kaikkien kanssa, mutta ärsyttää, kun välillä mun puhetapa ja maneerit saattavat saada minut vaikuttamaan jotenkin hermostuneelta ja välillä oudolta. Olisi ehkä jotenkin parempi, etten tiedostaisi tuota, koska tuon tiedostaminen tekee minut vielä epävarmemmaksi.

Älä yritä osoittaa mitään. Ajattele, että olet riittävän hyvä. 

Vierailija
22/24 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta hei, itseään katsoo myös aina todella ylikriittisesti! Toki tuosta kannattaa ottaa opikseen mutta kukaan siellä palaverissa, elävässä tilanteessa, ei varmasti noin tarkasti kiinnitä huomiota sinuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali nainen.Miehet johtaa  keskusteluja ja tietää faktat, naiset sitte jotein yritää sanoa väliin.

Vierailija
24/24 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä huoli, työpaikalta löytyy kyllä aina joku juuri kaltaisesi tyyppi. Et varmaan ole kovin arvostettu tyyppi, jos käytös on pääosin tuollaista. Hyvä että nyt näit itse miten muut sinut näkevät. Voit harjoitella pois huonosta käytöksestä.

Meillä pääpomo on tuollainen ja voin kertoa ettei ole kovin arvostettu tyyppi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi