Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eivätkö naiset enää halua miestä itselleen?

Vierailija
20.10.2021 |

Tuntuu ettei kukaan oman ikäluokkani (20-30) nainen halua enää seurustella, tinderissäkin vaan jätetään vastaamatta ja ollaan tylyjä, kieltäydytään treffeistä. Onkohan tämä se todellisuus mikä pitää nykyään vaan hyväksyä?

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotahan kun ne naiset käy ekan kierroksen läpi ja tulee ikää ja elämänkokemusta ja alkaa valjeta vielä paremmin mitä halutaan elämältä. Mulle kävi näin; nyt olen 45v ja todellakaan en huoli enää elämääni miestä, jonka kanssa asiat ei toimi. Toki joka suhteessa on ongelmansa, mutta tässä iässä jaksaa vielä vähemmän pelailuja, mitätöintiä, miehen mielialanvaihteluita jne. Ennemmin sitä asustelee itsekseen ja nauttii elämästä kuin alkaa säätämään mitä tahansa. Lisäksi kun on tottunut hoitamaan asiansa itse ja on aika itsenäinen muutenkin, tuntuu tämä pelottavan miehiä. 

Vierailija
62/70 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluan kiinnostavan, älykkään miehen, jolla on hyvät käytöstavat. Tinderissä tulee paljon viestejä miehiltä, joiden aloitusviesti on tyyliin jotain "Hei beibi"  tai "Haluun panna sua" Juu, ei kiitos näille...

Haha niin! Tai siis: mitä teet tänään? Miten sulla tänään on mennyt? Kuukausi olin siellä ja se riitti.

Riittävän kauan kun on ollut tinderissä miehenä, kiinnostus panostaa aloitusviestiin katoaa melko nopeasti. Alussa panostin aloitusviesteihin, ja yritin kysellä jotain naisen profiiliin liittyvää tai jonkun hauskan läpän tmv. Harva vastas, niin en vaan jaksa panostaa. Nykyään kirjoitan jotain tyyliin miten kesä on mennyt tai jotain vastaavaa. Vastausprosentti on aika sama.

Tinderissä vain kuvilla on merkitystä.

Silloin kun mulla oli erityisen hyvät kuvat (miehenä) niin pääsin 34 kertaa vuodessa treffeille kysymällä että mitä naiselle kuuluu ja mitä hän harrastaa.

Kävi mielessä, että menisin ammattikuvaajalle ottamassa kuvia tinderiä varten, mutta olis varmaan aikamoinen pettymys treffeillä kun vastassa olisi tavallisen näköinen tyyppi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluan kiinnostavan, älykkään miehen, jolla on hyvät käytöstavat. Tinderissä tulee paljon viestejä miehiltä, joiden aloitusviesti on tyyliin jotain "Hei beibi"  tai "Haluun panna sua" Juu, ei kiitos näille...

Haha niin! Tai siis: mitä teet tänään? Miten sulla tänään on mennyt? Kuukausi olin siellä ja se riitti.

Riittävän kauan kun on ollut tinderissä miehenä, kiinnostus panostaa aloitusviestiin katoaa melko nopeasti. Alussa panostin aloitusviesteihin, ja yritin kysellä jotain naisen profiiliin liittyvää tai jonkun hauskan läpän tmv. Harva vastas, niin en vaan jaksa panostaa. Nykyään kirjoitan jotain tyyliin miten kesä on mennyt tai jotain vastaavaa. Vastausprosentti on aika sama.

Silloin kun mulla oli erityisen hyvät kuvat (miehenä) niin pääsin 34 kertaa vuodessa treffeille kysymällä että mitä naiselle kuuluu ja mitä hän harrastaa.

Kävi mielessä, että menisin ammattikuvaajalle ottamassa kuvia tinderiä varten, mutta olis varmaan aikamoinen pettymys treffeillä kun vastassa olisi tavallisen näköinen tyyppi

Ootko miettinyt, että kutsuisit ammattikuvaajan johonkin juhliin/tilaisuuteen ottamaan kuvia susta? Voisi toimia paremmin kuin ns. studiokuvat.

Vierailija
64/70 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko miettinyt, että kutsuisit ammattikuvaajan johonkin juhliin/tilaisuuteen ottamaan kuvia susta? Voisi toimia paremmin kuin ns. studiokuvat.

Tuo on itse asiassa aika hyvä idea! Kiitos!

Vierailija
65/70 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kannattaa myös kalastella muillakin vesillä kuin tämä tinderella - elävästä elämästä alkaen.

Vierailija
66/70 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisellako ei ole oikeutta kieltäytyä treffeistä? Sitäpaitsi tinder on panosivusto.

Jos tinder on kerran pelkkä panosivusto, niin eikö siellä voisi aloittaa suoraan kysymällä "pantaisko tänä iltana?"

Toki voi aloittaa, mutta ei naiset tuollaisesta innostu. Naista pitää kunnioittaa vaikka hänkin hakisi vain sek.siä.

Vierailija
67/70 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni tuon ikäinen nainen tahtoo parisuhteen. Ja Tinderistäkin voi suhteen löytää, vaikka se ei ehkä olekaan ihan helppoa. Itse löysin suhteen Tinderin kautta kaksi vuotta sitten. Yhdessä ollaan edelleen ja molemmilla ikää 30v nyt.

Yksi iso asia Tinderissä on se, että miehiä on siellä paljon enemmän kuin naisia. Tämän takia yhdelle naiselle saattaa viestejä tulla monelta mieheltä. Itselle kävi ainakin niin, että tykkäilin aluksi profiileista aika helposti, minkä jälkeen meinasin hukkua viesteihin. Jos 10-15 miestä kirjoittaa yhtä aikaa, en ehdi millään kirjoitella kaikkien kanssa. Tämä epäsuhta johtaa varmasti siihen, että läheskään aina miehet eivät saa vastausta viestiin tai keskustelu ei oikein lähde etenemään. Se on tosi kurjaa, mutta en tiedä miten asian voisi korjata.

Tinderin ongelma on myös oikeanlaisen henkilön kohtaaminen. Profiilin perusteella ei todellisuudessa tiedä paljon mitään. Hyvillä kuvilla yhdistettynä hyvään profiilitekstiin voi varmaan eniten vaikuttaa todennäköisyyteen törmätä sopivaan. Mutta silti kyse on myös sattumasta.

Ja sovellus, joka nojaa voimakkaasti valokuviin, johtaa molempien sukupuolten kohdalla siihen, että tykkäyksiä saavat helpoiten ne ulkoisesti viehättävimmät tyypit. Mahtavaa persoonaa kun on tosi vaikea tuoda esille tapaamatta livenä.

Vierailija
68/70 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Venäjältä saa älykäs tavallinen mies suhteellisen helposti sellaisen Sofian tyyppisen treenatun ja korkeasti koulutetun naisen mukavalla luonteella. Ei kuitenkaan kuka tahansa saa, mutta huomattavasti helpommin kuin Suomesta. Ehkä tähän vaikuttaa ilmiö, jossa oman maan vastakkaista sukupuolta aina vähän mollataan ja ajatellaan ulkomailla olevan parempaa tarjolla.

Just. Aivan kuin venäläisnaisetkaan pysyisivät loppuun saakka niin timmeinä. Jos suomalaisnaisten joukosta haetaan vain nättiä kodinkonetta niin tarjonta on varmasti vähäistä. Suomessa naisilla on koulutus ja työpaikka eikä lähtökohtaisesti haluta olla miehen armoilla.

Vierailija
69/70 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odotahan kun ne naiset käy ekan kierroksen läpi ja tulee ikää ja elämänkokemusta ja alkaa valjeta vielä paremmin mitä halutaan elämältä. Mulle kävi näin; nyt olen 45v ja todellakaan en huoli enää elämääni miestä, jonka kanssa asiat ei toimi. Toki joka suhteessa on ongelmansa, mutta tässä iässä jaksaa vielä vähemmän pelailuja, mitätöintiä, miehen mielialanvaihteluita jne. Ennemmin sitä asustelee itsekseen ja nauttii elämästä kuin alkaa säätämään mitä tahansa. Lisäksi kun on tottunut hoitamaan asiansa itse ja on aika itsenäinen muutenkin, tuntuu tämä pelottavan miehiä. 

Sama täällä. Olen "toisella kierroksella" oleva 30+ nainen. Elämää ei kannata haaskata huonoon parisuhteeseen. Erosta on aikaa ja olen niin paljon onnellisempi kuin koskaan avioliittoni aikana, vaikka hoidan kaiken itse. Enää ei tarvitse kuunnella nalkutusta miten jonkun pitäisi tehdä jotain ja se olin aina minä. Mies kyllä jaksoi narista miten on tavarat epäjärjestyksessä yms, mutta ei itse laittanut tikkuakaan ristiin. Klassisesti vaihtoi renkaat kaksi kertaa vuodessa ja valitti seksin puutetta. Kävin töissä, opiskelin, hoidin 90% lasten asioista, kävin salilla (olin todella tiukassa kunnossa), yritin piristää seksielämää leluilla (ei käynyt, kun ne häiritsi miestä) jne. Pitkään ajattelin, että ydinperhe on pyhä asia eikä lasten lapsuudenperhettä saanut rikkoa. Tajusin lopulta, ettei kannattanut ylläpitää kulisseja enää yhtään, kun miehelle ei mikään riittänyt. Eron jälkeen mies haukkuu minua edelleen siitä, että erosin turhaan. Kuulema lapsiperhe-elämä on sellaista, että pitää luopua asioista. Kun kysyin mistä hän on luopunut, en koskaan saanut vastausta.

Vierailija
70/70 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Venäjältä saa älykäs tavallinen mies suhteellisen helposti sellaisen Sofian tyyppisen treenatun ja korkeasti koulutetun naisen mukavalla luonteella. Ei kuitenkaan kuka tahansa saa, mutta huomattavasti helpommin kuin Suomesta. Ehkä tähän vaikuttaa ilmiö, jossa oman maan vastakkaista sukupuolta aina vähän mollataan ja ajatellaan ulkomailla olevan parempaa tarjolla.

Just. Aivan kuin venäläisnaisetkaan pysyisivät loppuun saakka niin timmeinä. Jos suomalaisnaisten joukosta haetaan vain nättiä kodinkonetta niin tarjonta on varmasti vähäistä. Suomessa naisilla on koulutus ja työpaikka eikä lähtökohtaisesti haluta olla miehen armoilla.

Baltiassa ja idässä on täysin normaalia naisen jäädä kotiin lasten kanssa. Mies käy kotona tuomassa rahat.

Jännä miten nyt oltaisiin valmiita luovuttamaan oma palkka naisen käyttöön..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi viisi