Aloittaisitko ystävän kanssa puhtaaltapöydältä
Tilanne on tämä: teininä oltiin kuin paita ja peppu. Oltiin monta vuotta parhaat ystävät. Loppuaikoina hän pani "minun" säätöäni, eli poikaa johon olin palavasti rakastunut ja kävin hänen luona päivittäin muhinoimassa. Silti ystäväni harrasti seksiä hänen kanssa kerran. Annoin anteeksi kun ystävä sanoi että tämä poika oli raiskannut hänet. Tämä lopulta selvisi valheeksi. Lopulta selvisi että hän oli puhunut minusta seläntakana pahaa KAIKILLE. Sain sitten korjattua nämä valheet ja pistin välit poikki ja kerroin kaikille millainen patologinen valehtelija tämä on. Noh.. Nyt muutan takaisin paikkakunnalle ja tämä "ystävä" tahtoisi aloittaa taas ystävyyden. Olen nyt 25 ja minulla on lapsi ja mies. Mitä teen?
Kommentit (7)
[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 09:38"]En aloittaisi, tuon valehtelun takia. Voitte olla kavereita jos kaipaat ystävääsi, mutta älä päästä liian lähelle. Mitä jos hän oli kateellinen sinulle ja halusi loukata kun petti säädön kanssa ja puhui paskaa? Entä jos yrittää uudelleen vaikka vietellä miehesi? Vai pitikö vain säädöstäsi ja se oli ns. vahinko.
[/quote]
Tämä poika oli sellanen pelimies joka pyöritti milloin ketäkin, mutta oli edellisenä päivänä pyytänyt minua seurustelemaan hänen kanssaan. Sanoin että minun pitää pari päivää miettiä asiaa. Seuraavana päivänä kiksautti tätä ystävääni. Poika siis suuttui etten vastannut heti kyllä, eli kosti tällä tavalla minulle mutta minkälainen ystävä lähtee tollaseen juttuun mukaan??! Ja huom olimme 15vuotiaita.
Se olisin sinä, niin sanoisin sille "ystävälle", että sitten voimme olla taas ystäviä kun hän hyvittänyt kaiken mitä on tehnyt eli soittelee jokaisen läpi jolle valehteli sinusta ja tunnustaa valehdelleensa. Jos se ei hänelle käy, niin toivottaisin kusipään helvettiin.
[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 09:44"]Se olisin sinä, niin sanoisin sille "ystävälle", että sitten voimme olla taas ystäviä kun hän hyvittänyt kaiken mitä on tehnyt eli soittelee jokaisen läpi jolle valehteli sinusta ja tunnustaa valehdelleensa. Jos se ei hänelle käy, niin toivottaisin kusipään helvettiin.
[/quote]
Silloin kun valheet selvisi, kerroin kaikille julkisesti miten asiat ovat. Kerroin myös kaikille että hän on kahdesti valehdellut minulle että hän on tehnyt abortin vaikka ei todellakaan ole tehnyt. Tämä oli todella lapsellista mutta mitä voi odottaa raivopäiseltä loukatulta 15vuotiaalta. Ja tosiaan kun tuon tein niin kukaan ei enää halunnut hengata tämän ystäväni kanssa. Hän oli puolivuotta jossain maan raossa, kunnes olin jo muuttanut pois. Eli kyllä, kostettu on ja valheet oikaistu.
^ ja siis ystäväni tosiaan valehteli minulle kaksi kertaa käyneensä abortissa ja kahdesti että hänet on raiskattu. Vaikka olin samassa tilassa toisena kertana ja näin että hän oli kyllä aktissa ihan täysin mukana!
En olisi ystävä enää hänen kanssaan. Tietyssä iässä kaikki kuona kannattaa karsia. Eli epäluotettavat ihmiset
En aloittaisi, tuon valehtelun takia. Voitte olla kavereita jos kaipaat ystävääsi, mutta älä päästä liian lähelle. Mitä jos hän oli kateellinen sinulle ja halusi loukata kun petti säädön kanssa ja puhui paskaa? Entä jos yrittää uudelleen vaikka vietellä miehesi? Vai pitikö vain säädöstäsi ja se oli ns. vahinko.