Onko 11 astetta mielestänne pipokeli?
Näitä näkee täällä Helsingissä. Paksu pipo korvilla.
Kommentit (37)
Nuorisolaiset pitää juhannuksena pipoa joten miksi ei?
Eilen oli +4 kun kävin kävelylenkillä. Ei ollut takkia eikä pipoa, ja eikä tullut kylmä.
Eivät kaikki paksutkaan pipot niin kovin lämpimiä ole. Pipo voi näyttää päältäpäin lämpimämmältä kuin on.
Riippuu piposta. Vaikka mulle on kyllä ihan sama vaikka joku olis turkishatussa +30 asteessa, mitäpä se mulle kuuluu.
Huoh. Luin, että onko 11 astetta mielestänne pippeli. Jotenkin mun pää on nykyään oudossa fingerpori-moodissa.
Käytän talvisin sisälläkin ohutta pipoa. On pakko, koska muuten alkaa pian aivastuttaa.
alle -10 karvalakki, -10 - +2 pipo, +2-+14 paksumpi lippalakki ja +15- ohuempi lippalakki ja tästä ei 🤬 jousteta.
Joo, olen se pipopäinen helsinkiläinen, jota tänään tuijotit. Korvilla oli mukavan lämpimät oltavat.
Vierailija kirjoitti:
Miksi luen koko ajan pipokelin, että ”pippeli”.
Freudilainen lipsahdus. Alitajunta paljastaa mitä sinä todella ajattelet.
Paljon mukavampi pipo päässä kuin ilman pipoa.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelin minäkin alkuviikosta paikallisessa Prismassa, kun eräs emäntä pyöri ostoksilla hihatonta hellemekko päällä. Ymmärrän toki, että hän on autolla varmaan kaupoille tullut, mutta silti hieman ihmetytti.
Minulla on yksi naapuri, jolla on ympärivuotisesti samat mustat shortsit, sandaalit ja musta huppari hihat käärittynä. Hän liikkuu tavallisesti polkupyörällä. Ilmeisesti hän uskoo jonkinlaiseen askeettiseen filosofiaan tai hänellä ei ole varaa kuin yhteen asuun. Hän on kantasuomalainen, mutta ulkomaalaisten näkee käyttävän sandaaleja hyvinkin lumisessa säässä.
Vierailija kirjoitti:
Paljon mukavampi pipo päässä kuin ilman pipoa.
Pää hikoaa ja hiukset näyttävät rasvaisilta vaikka ne olisi pesty aamulla.
No ei todellakaan jos on hiuksia päässä. Korkeintaan laitan hupun päähän, jos tuulee kovaa.
Nilkatkin oltava paljaana vielä -20°. Etkös kalkkis tiennyt?
Vierailija kirjoitti:
Eivät kaikki paksutkaan pipot niin kovin lämpimiä ole. Pipo voi näyttää päältäpäin lämpimämmältä kuin on.
Thinsulaten pipot suojaavat kovallakin tuulella ja samoin saman firman sormikkaat ovat hyvin lämpimiä.
Ihmettelin minäkin alkuviikosta paikallisessa Prismassa, kun eräs emäntä pyöri ostoksilla hihatonta hellemekko päällä. Ymmärrän toki, että hän on autolla varmaan kaupoille tullut, mutta silti hieman ihmetytti.