Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saan multimediaviestejä joissa lukee "incorrect message format"?

Vierailija
21.12.2014 |

Ja lähettäjänä nimetön. Näitä on nyt tullut jonkun verran, ei siis mitään sisältöä muuta kuin tuo teksti ja olevinaan multimediaviesti. Onko kukaan muu saanut näitä? Mitäköhän lienevät...?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tarkoittaa, että joku yrittää lähettää sinulle sellaista tiedostoformaattia, jota puhelimesi ei osaa avata. Siis jotain muuta kuin kuvaa, ääntä tai tavallista tekstiä. Jotain, joka pitäisi avata toisella ohjelmalla. Esim. PDF-muodossa olevaa aineistoa.

Vierailija
2/5 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole nyt sitten varovainen ettei sieltä vaan lävähdä mikään kyrvänkuva silmillesi!!!

http://www.vauva.fi/keskustelu/4348799/ketju/mies_miksi_lahetat_naisille_kuvia_kyrvastasi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miksi lähettäjänä on nimetön? En usko että kukaan tuntematon mitään mulle lähettelisi. Tosi outoa. Mietin että yrittääkö joku tosiaan lähettää jotain vai ovatko jotain automaattisia viestejä jostain.

Vierailija
4/5 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimettömänä voi lähettää viestejä puhelimeen eräiden nettisivujen kautta, jolloin lähettäjän puhelinnumero ei näy vastaanottajalle. Olen muutaman kerran jekuttanut kavereitani sillä tavalla.

Vierailija
5/5 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni yritti  lähettää minulle videota ja jostain syystä tuli tuo viesti, vaikkei lähettäjä tosiaan ole oikeasti tuntematon..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi