Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisenä pitäisi osata pestä vessa?

Vierailija
21.12.2014 |

Minkä ikäisenä olette opettaneet miehenne harjaamaan omat "vauhtiraitansa" pöntöstä? Meillä 37-vuotias ei vielä osaa, vaikka olen yrittänyt sinnikkäästi opettaa kädestä pitäen. Joskus, kun olen vieressä heti tarkistamassa pöntön ja muistutan saman tien, harjaus onnistuu joten kuten, mutta omatoimisesti ei suju.

Omasta mielestäni olen kyllä yrittänyt kaikkea ja ollut kannustava. Luulen, että nyt vaan ei vielä ole herkkyyskausi tämän oppimiselle, ja meidän herra on muutenkin ollut tietyissä asioissa taipuvainen olemaan enemmän vauva kuin iso poika. Miten teillä, minkä ikäisenä olette saaneet oppimaan ja millä konsteilla?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mietin että siinä viimeistään 10vnä saa alkaa hommat hoitua, nyt on poika 8v ja oon kyllä muistutellut, kun vessassa haisee että pitäisi katsoa mihin pissaa. että ei mene kauaa, kun joudut osallistumaan myös vessan pesuun

Vierailija
2/9 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin muuten äskettäin ihan samaa! Meidän isäntä on vasta 28-vuotias, eikä siitä pöntön pesusta tule yhtään mitään. Kummallista on, että osaa kyllä pestä auton ihan omatoimisesti, mutta tää ei onnistu sitten millään. Olen jopa epäillyt, että se ei edes halua oppia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies 28v pesi vessan ensimmäisen kerran tuossa pari kk sitten. Mitalin paikka.

Vierailija
4/9 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luoja tätä uusavuttomuutta. Ihan on jo teineinä osattu vautiraidat pestä pöntöstä.

Vierailija
5/9 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minkään ikäisenä. Perseestä koko touhu.

Vierailija
6/9 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän 20v poika ei pese jälkiään pöntöstä, vaan väittää kivenkovaa vastaan, että ovat minun omia jälkiäni:D Ihan sama, vaikka olisi juuri tullut vessasta niin väittää silti. Ihan sama, vaikka se pönttö olisi kuorrutettu miehen laktoosi-intoleranssiroiskeilla, niin minun ovat(vaikka ripulipaskaa mulla on tullut viimeksi silloin kun ei edes vielä tunnettu).
Ei ne opi ikinä.

Vierailija
7/9 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tapana suihkuttaa omat vauhtiraidat pois sillä bideesuihkulla. Harvoin on niin tiukassa, että harjaa tarvitsisi. Vaimo tekee ison pesun, koska ei jostain syystä anna minun tehdä sitä. Olen kyllä tarjoutunut pesemään, mutta viimeksi se nappasi välineet mun käsistä ja sanoi, "Anna mä hoidan." tms. Ei luota minuun tai jotain.

Vierailija
8/9 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mut opetettiin vessanpesuun siinä 13-vuotiaana :)

Vierailija
9/9 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä poika oppi sen silloin, kun alkoi selvitä vessassa ihan yksin. Ei tarvinnut erikseen opettaa, riitti kun sanoi, että jos pyttyyn jää jäljet ne harjataan tällä pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi