Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostaisitko lahjoja vain siksi, että tiedät muidenkin ostavan sinulle?

Vierailija
21.12.2014 |

Tämä on tänään puheenaiheena meillä. Me ollaan uskonnottomia, mutta meidän sukulaiset on kristittyjä. Mies ei halua ostaa vanhemmilleen/sisaruksilleen tai oikeastaan kenellekään mitään. Kuitenkin tiedän, että he ostavat jotakin hänelle ja ehkä minullekin ja lapsilleni.

Luulen, että osa lahjan antajista odottaa itsekin saavansa lahjan, mutta ei kai toista voi pakottaa lahjaa ostamaan, saatikka joulua juhlimaan jos on ateisti. Minä taas näen joulun muunakin kuin uskovaisten juhlana, eikä mun lapsuudenperheessä ole erityisemmin korostettu Jeesuksen syntymäjuhlaa. Joulu on ollut vaan sellaista yhdessäoloa, lahjoja, ruokaa, kodin koristelua jne. Itse olen siis omille sukulaisilleni ostanut pienet lahjat.

Mietin, antaisinko jotain miehen sukulaisille, mutta en edes tiedä, mitä se olisi... Mies ei halua antaa mitään.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä ostan yleensä lahjoja siksi, että haluan ilahduttaa toisia. En ole itse kristitty, mutta haluan kyllä muistaa läheisiäni joululahjoilla.

Vierailija
2/3 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 22:35"]

No mä ostan yleensä lahjoja siksi, että haluan ilahduttaa toisia. En ole itse kristitty, mutta haluan kyllä muistaa läheisiäni joululahjoilla.

[/quote]

Oishan se ihan kivaa, mutta mä en tiedä, mistä miehen sukulaiset tykkää... :D

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei voi antaa vain joulukukkaa, konvehtirasiaa, kalliimpaa glögiä, erikoiskahvia, kynttiläasetelmaa tms. neutraalia? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi