Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sosiaalinen ahdistus, onko mulla joku sairaus?

Vierailija
21.12.2014 |

Oon viimesen puolen vuoden aikana huomannut että olen tullut sosiaalisista tilanteista usein hyvinkin ahdistuneeksi ja vaikea katsoa silmiin ja olla luontevasti, jopa ystävieni seurassa. En tiedä mistä tämä johtuu en ole ennen ollut tälläinen, luin joskus että jonkun fyysisen sairauden oire voi olla tälläinen mutta en muista mikä oli? Onko tämä normaalia vai mikä minua oikein vaivaa nyt... Ajoittain on pääkipua mutta se on kai aika normaalia, että ei muita "oireita" kyllä ole.
Osaisiko joku sanoa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan?

Vierailija
2/6 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika epätodennäköistä, että johtuisi jostain fyysisestä ongelmasta. Taustalla on varmasti jotain muuta, ehkä vaan olet alkanut tarkkailemaan itseäsi sosiaalisissa tilanteissa liikaa ja kehittänyt ongelman pääsi sisällä?

Tämä siis ihan kaikella hyvällä, tuskin mistään vakavasta on kyse. Luultavasti ongelma poistuu, kun keskityt enemmän niihin kavereihisi ja vähemmän omaan oloosi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psyykkisistä sairauksista ahdistuneisuushäiriö fyysisistä en tiedä. Fyysiset vaivat ei välttämättä tähän liity, vaan niillä voi olla muu selitys.

Vierailija
4/6 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilvenpoltto auttaa ap!

Vierailija
5/6 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet introvertti, ei sen kummempaa.

Vierailija
6/6 |