Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

13-vuotias seurustelee, mitä mieltä?

Vierailija
21.12.2014 |

Esikoiseni on siis 13-vuotias tyttö (nuoremmat on 11v ja 2v). On seurustellut jo kuukauden. Aluksi pidin perus hömppänä (tyyliin kävellään käsi kädessä ja ehkä vähän jutellaankin), mutta nyt olen jo saanut selville että mm. pussailevat (siis ihan kunnon kielareita!) ja halailevat. Itseäni ärsyttää aina, kun poikaystävä on meillä. Ei siinä sinänsä mitään vikaa ole, mutta jokin vaan siinä pojassa ärsyttää! Mutta siis: onko tällainen seurustelu 13-vuotiaalle sopivaa?

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenko huono äiti jos kiellän seurustelun? -ap-

Olet. Pilaat nuorten tunteet ja tyttäresi ei sen jälkeen ole sun kaverisi. Voin vannoa että

13-vuotiaiden romanssit ovat täysin viatonta söpöstelyä.

Vierailija
62/69 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö on tällä hetkellä jo päälle 20 v,bkun aloitus on tehty 2014. Eli ei kannata enää neuvoa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle hankittiin lemmikki (jota olin jo aikani ruinannun) 13-vuotiaana. Muistan aina kuinka äitini sanoi että parempi antaa tytölle lemmikki kuin että täällä talossa rupeaa pyörimään joku poika ;D Rakastin lemmikkiäni todella paljon. Ehkä tuon se ikä kun lapsi tarvitsee jokun jota rakastaa ja kutsua omakseen.

Vierailija
64/69 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaa sille aika koulun terkkarille - äläkä unohda myöskään kuraattoria.

Kotiarestia pari kuukautta vähintään.

Ja kundi steriloidaan. Asia ratkaistu?

Vierailija
65/69 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvallinen oman ikäinen poikaystävä voi olla rauhoittava tekijä. Itse muistan, että teininä tuli tehtyä kaikenlaista tyhmää juuri saadakseen poikien huomion. Oma tyttö alkoi seurustella 14v ikäisenä ja tosi rauhallista oleilua pojan kanssa. Olen vain tyytyväinen.

Vierailija
66/69 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän suomityttö pillua jakaa jos on äitiinsä tullut.

Vierailija
67/69 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä 13- vuotiaiden ei vielä tarvitse seurustella. Kavereita voi olla sekä pojissa että tytöissä tietenkin.

Helposti käy niin, että kaverit jäävät, varsinkin jos seurustelu on tiivistä. Sitten kun ero tulee, niin kiitä kavereita ei enää olekaan../

Vierailija
68/69 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyttö on tällä hetkellä jo päälle 20 v,bkun aloitus on tehty 2014. Eli ei kannata enää neuvoa

Tyttö on varmaan jakanut jo yhdelle jalkapallojoukkueelliselle.

Vierailija
69/69 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teini kokee tunteita, mutta siinä ei ole kyse rakastumisesta, vaan jostain teinihullaantumisesta. Sen takia juuri kukaan ei ole aikuisena naimisissa 13-vuotiaana tapaamansa henkilön kanssa, johon silloin oli hullaantunut. 

Minun yksi kaverini alkoi seurustella 13-vuotinaana, poika taisi olla vielä 12-vuotias. Ovat edelleen yhdessä nyt nelikymppisenä. Samoin serkkuni alkoi seurustella 13-vuotiaana ja ovat nyt viisikymppisinä edelleen naimisissa. Tietenkin se on harvinaista, mutta on se silti ihan mahdollista että sen ensimmäisen kanssa on koko loppuelämän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä