Hiihto on suosittua nykyisin, montakos kilsaa mammat ovat käyneet vetämässä?
Kommentit (23)
Hiihto on kivaa :) Meillä lapset kaivoivat heti sukset varastosta, kun maa oli valkoinen. Vois hakea omatkin ja käydä kokeilemassa, luistaako..
Pertsalatua ei ole vielä täälläpäin ajettu (luistelubaana on lanattu), joten sivakat vielä naftaliinissa. Muutenkin ajan mieluummin lumisilla poluilla fatbikella hiihtämisen sijaan. Ehkäpä välipäivinä tulee hiiheltyä, kun lähetään Levin suuntaan.
Ei yhtään hiihdettyä km vielä tänä talvena. Tavoitteena 100 km jos sitä lunta nyt vaan tulisi.
Ei ole luntakaan, mitä nyt viimeisen vuorokauden sisällä vähän väriksi.
t. turkulainen
0 km. Turun seutu. Eikä voisi vähempää kiinnostaakaan.
Kyllä telkkarista katson joka kisan.
En todellakaan hiihdä inhoan sitä mutta sen sijaan olen suunnilleen saman verran uinut...
Ainakin 200 km, hyvin luistaa ilman luntakin kun sisua on tarpeeksi!
Ai niin kuin tuossa 0,5 mm:n lumikerroksessa? No arvaapa.
En metriäkään, meillä ei ole yhtään lunta.
Lapsena tuli hiihdettyä innoissaan ensimmäisellä puolen sentin lumikerroksella nurmikon päällä, mutta näin aikuisena sellainen ei enää kiinnosta. Ei kyllä ole suksiakaan, mutta olen monta talvea haaveillut suksien hankkimisesta. Ehkä sitten tänä talvena, jos sitä lunta vielä tulee.
Muutama kymmenen kilometria hallissa. On sellaista jauhoa lumi siellä, että ei siellä oikein viitsi käydä kuin kautta aloittelemassa kokeeksi. Jos tuo lumi nyt joskus tulisi maahankin.
Mammat hiihtämässä.. Ei helekuta :D
51km muistaakseni, 5 kertaa olen käynyt.
Parissa päivässä ei ole vielä ehtiny edes suksia kaivaa varastosta. Ilman lunta on paha hiihtää.
Täällä päin on ainakin runsain mitoin porukkaa hiihtämässä ns. ensilumen ladulla (viime vuotista lunta). Miehiä kylläkin enemmän.