Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävä se muuttuu oudommaksi päivä päivältä

Vierailija
21.12.2014 |

Tulin maininneeksi viestitellessä huolestani auton suhteen, kun minun pitäisi päästä reissuun ja takaisinkin, ja taas on ollut käynnistysongelmia.
Mies kyseli sitten että mitä ongelmaa autossa on. Selitettyäni tuli kahden tunnin päästä viesti, että mitähän hän sille asialle voisi, ja kai se lastesi isä auttaa.
No tulin haistatelleeksi ja sanoin että itsehän kysyit.
Vastasi sitten että hän haistaa jos eteen tulee ja kyllähän sä tiedät että hän auttaa silloin kuin voi.
Viime kesäkin oli oikeastaan tuollaista että saattoi ihan yhtäkkiä laukoa mitä vaan, myöhemmin kielsi niin sanoneensa jos jotain mainitsin.
Ihmettelin myös kun jatkuvasti väitti meidän katsoneen jonkun sarjan jakson yhdessä, vaikka itse en muistanut katsoneeni. Jotenkin aloin jo siinä epäillä omaa mielenterveyttänikin. Että entä jos se kuitenkin olen minä joka ei muista tai kuvittelen omiani...
Taitaa olla parempi nyt vaan lopettaa yhteydenpito kokonaan, ja tyytyä olemaan sinkkuna kun aina onnistuu ne sekopäisimmät kaivamaan.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei.

Vierailija
2/8 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olette etäsuhteessa niin selitys on se, että mies tapailee jotain toistakin. Vaikka exäänsä. Miehet ei pysty muistamaan kenen kanssa mitäkin ovat keskustelleet, vaan silmät kirkkaina alkavat vielä vänkyttää vastaan jopa, että kylläpäs sanoit ja aivan varmasti sanoit. Anna sen puhua itsensä pussiin ja sitten jätä se.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärtänyt

Vierailija
4/8 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tähän nyt sitten pitäisi vastata?

Vierailija
5/8 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 21:40"]Jos olette etäsuhteessa niin selitys on se, että mies tapailee jotain toistakin. Vaikka exäänsä. Miehet ei pysty muistamaan kenen kanssa mitäkin ovat keskustelleet, vaan silmät kirkkaina alkavat vielä vänkyttää vastaan jopa, että kylläpäs sanoit ja aivan varmasti sanoit. Anna sen puhua itsensä pussiin ja sitten jätä se.
[/quote]ei se tapaile muita, siitä voin olla varma. Netissä voi yritellä, mutta ei se tapaamisia saa aikaan.
Ne jutut olivat sellaisia että saattoi yhtäkkiä vaan sanoa että onpa sulla kamalat suonikohjut, ja myöhemmin kun viittasin asiaan niin sanoi että ei sulla ole suonikohjuja tms. Tai että sulla on vissiin joku kasvohalvaus ja muuta ilkeätä.
Ja tosiaan tuo telkkarin katselu oli sellaista että päivittäin väitti että tämä on jo katsottu, että ei ole kuin pari päivää kun yhdessä katsottiin, kun ohjelmaa yritettiin valita, niistä jatkuvasti uusintoina pyörivistä ohjelmista tosin. Minä jo tosissani aloin miettiä että enkö tosiaan muista pari päivää aiemmin nähtyjä jaksoja.

Vierailija
6/8 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran outoa on aloittajankin selostus, että on tainnut vakka kantensa valita...

Vierailija
7/8 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 21:45"]Mitä tähän nyt sitten pitäisi vastata?
[/quote]no eihän tähän pidä tietenkään vastata, kunhan nyt vaan kirjoittelin. Alkoi jotenkin niin ihmetyttää että millainen ihminen ensin kysyy miten autoni oireilee, ja kun kertoo niin vastaa vaan tympeästi että minkä hän sille voi, ja nuo muut kummalliset jutut, ihan kuin olisi kaksi eri ihmistä.

Vierailija
8/8 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 21:53"]Sen verran outoa on aloittajankin selostus, että on tainnut vakka kantensa valita...
[/quote]okei, kiitos. Olenkin tk-eläkkeellä, joten et varmaankaan minua pummiksi moittisi enää, nyt kun tiedät millainen olen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi