Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tunne nälkää, pitäisikö huolestua?

Vierailija
20.10.2021 |

Olen ollut vähän ahmatti ja ylipainoa kertynyt 10 kg, rakastan ruokaa. Olen yrittänyt laihduttaa huonolla menestyksellä koko ikäni. Nyt minulla ei ole ollut nälkä eikä jano viime päivinä ollenkaan, tajusin juuri, etten ole syönyt lähes yhtään. Pitäisikö olla tilanteeseen tyytyväinen vai huolestua ja mennä johonkin koronatestiin? Oikeastaan toivon, että tämä jatkuisi niin kauan, että liikakilot lähtisivät, mutta toisaalta epäilyttää, että voiko täydellinen ruokahaluttomuus olla oire jostain vakavasta taudista?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla koronakin. Ota tämä mahdollisuutena aloittaa uusi ruokavalio. Ensimmäiset päiväthän niissä vaikeimpia on ja ensimmäiset 3 viikkoa.

Vierailija
2/5 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko olla kasvain vatsalaukussa? Aivokasvain voi tehdä myös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö ja juo vaikka ei olisi nälkä tai jano, veikkaan että oot tulossa kipeäksi, koronan lisäksi on ihan tavallista flunssaa ja influenssaa liikkeellä.

Vierailija
4/5 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla tai olla olematta. Uusi tapa syödä voisi tosiaan olla hyvä idea tähän saumaan, kunhan on järkevässä mittakaavassa. Historiasi valossa suosittelisin hakemaan apua ja harkitsemaan metodeja paremmin.

Vierailija
5/5 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko stressaava elämäntilanne tai jotain? Mulla käy yleensä haastavissa elämäntilanteissa just noin, että normaali näläntunne katoaa. Tulee kyllä aikanaan takaisin. Hyödynnä toi mahdollisuus laihduttamisessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan