Auttakaa joululahjan keksimisessä!!
PANIIKKI ISKEE! Multa puuttuu vielä lahja mun isälleni. Hän on 60-vuotias,harrastaa mm.ulkoilua,metsästystä,kiipeilyä,melomista. Ei pidä mistään turhasta,elektroniikka ei kummemmin kiinnosta. Lukee kirjoja,tykkää kaikesta "laadukkaasta" ; oli kyse sitten ruuasta,suklaasta yms.
Mutta silti mun pää lyö tyhjää??? Mitä helkkaria keksin (minkä voin ostaa kaupasta,netistä kun ei nyt oikein ehdi :D) ? Budjetti max.200e.
Kommentit (9)
En tiedä mitä on tuo "laadukas" suklaassa ja ruuassa. Mä ostaisin siis suklaata ja vaikka viiniä tai konjakkia tms. jotain mistä tykkää. Tosin en ikinä mitään noin kallista, että siihen menisi se koko 200. Oma isäni kääntyisi haudassaan, jos yrittäisin jotain yli viidenkympin lahjaa hankkia...
Puukko, kuksa, Thinsulate-tuotteita, nahkainen reppu, jotain harrastusta käsittelevä kirja, Vuoden Luontokuva -kirja, sykemittari, aktiiviranneke, vakuumikone saaliiden käsittelyn helpottamiseksi...
Semmoinen aktiivisuusranneke, tämän talven hitti!
Retkeilyvälineitä, vesitiivis varustepussi, kiikarit, kirjakaupan lahjakortti, urheilukaupan lahjakortti, reppu...
Hyvät käsineet: nahkarukkaset, Hestran hanskat, hiihtohanskat tai jotkut metsästykseen sopivat?
Laadukkaat ulkoilusukat, siis sellaiset tekniset. N. 25 € hinta ja siihen kunnon konjakkipullo.
Hieno puukko? Vedenkestävä rannekello? Pipo, kauluri, joku kätevä ulkoiluvaate. Hanskat, jotka kädessä voi käyttää kosketusnäyttöpuhelinta (niissä on etusormen kohdalla erikoiskangasta).
Laadukkaita lahjaruokapakkauksia on kaupat joulun alla pullollaan, etenkin Stocka.