Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikähän äitiäni vaivaa?!

Vierailija
20.10.2021 |

Kun olen kylässä hän on alkanut puhua taukoamatta ja sanoo usein samaa asiaa ainakin 5 kertaa. Asiaa on ihan järkyttävän paljon. Puhuu myös tosi kovaan ääneen ja huutamalla. Mielestäni ennen oli rauhallisempi. Kertokaa. Menetän hermoni pian

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eniten häiritsee että puhe on erittäin kiihtynyttä ja nopeaa. Voiko se sitten olla stressi tai jotain. T. Ap

Sama täällä. Mun äiti tosiaan selittää sen sillä, että hänelle kertyy aina niin paljon asiaa sillä välin kun ei nähdä tai puhuta ja sitten hän yrittää saada kaiken kerrottua/puhuttua muutaman tunnin aikana. Kertoo välistä tosiaan samoja juttuja vielä uudestaankin, ihan vain siksi, että ei siinä kiireessään sitten muista mitä on jo höpissyt. 

Luulen että äidillä on ADHD. Ja niin luulee hän itsekin :D

t. 15

Vierailija
22/28 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistisairaus. katso jos unohtaa peseytyä ja ajantaju persiillään, eikä muista edes syödä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun et kertonut hänen ikää,veikaisin on kuulovikainen ? Itse kahden kuulokojen käytäjänä,luojan kiitos ne on.Loppu turhat väärin käsitykset, kun aloin kuulla oikein.Enkä sanaa sieltä tältä, josta muodostin lauseet koko aikuisikäni.Veikasivat tohtorit on synnynäistä?Ennen ei lapsia niin tutkittu,ainakaan kuuloa neuvolat koulut.Mitä tulee äitisi ,toistaa lauseita. Ehkä toistaa kun et kuntele häntä? Ihmisillä tapana selata puhelin ja vastailla joo joo.Ymärtämättä olla läsnä edessä olevan henkilön kanssa.Oikeasti kuunnella mitä itse puhuu ja puhujaa,mitä hän puhu.Äitejä on jotenkin kumma aina mollatta? Johtuuko siitä ettei uskaleta puhua asioita, asioiden oikeilla nimillä hänelle?Kuvitellan luulaan.( Anteeksi minä vanha äiti/ mummokin.En teksit virheet lukihäiriöin takia itse näe ,)

Vierailija
24/28 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan en tiedä mitä siskot tuumaa, kun en ole itse heihin yhteydessä... Äitini sanoo että kuulee hyvin. Kyllä minä kuuntelen mutta hänellä on aina järkyttävästi asiaa ja sanoo ne kiihtyneesti ja monta kertaa. T. Ap

Vierailija
25/28 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alzhaimerhan on myös vahvasti periytyvä, joten kannattaisi se äiti yrittää saada sinne lääkäriin.

Olisi sitten tiedossa mikä mahdollisesti on omien oireden syynä myöhemmin.

Vierailija
26/28 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistisairaus. katso jos unohtaa peseytyä ja ajantaju persiillään, eikä muista edes syödä.

Kyllä on ihan siisti ja syö normaalisti. T. Ap

Vierailija
27/28 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
28/28 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelaako äitisi mitään? pelin varjolla muistia voisi testata hieman. anoppini sairastui alzheimeriin, omille lapsilleen hän onnistui vastaamaan niin, että he eivät vieneet asiaa eteenpäin, mutta veemäinen miniä ei uskonut ja käytti lääkärissä. muistitestin tulos oli enää 13 pinnaa, omaa sukunimeäänkään ei enää muistanut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä