Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumman näistä miehistä valitsisit?

Vierailija
21.12.2014 |

Jos kumpikin miehistä olisi hyvin kouluttautuneita, mukavan oloisia ja komeita/tarpeeksi kohtalaisen näköisiä niin kumman näistä valitsisit:

Mies nr. 1 olisi mukava, kouluttautunut ja asuisi melko lähellä asuinpaikkaasi, tai ainakin lähempänä kuin mies nr. 2. Mies 1. olisi luonteeltaan rauhallinen mutta innokas tapaamaan nopeasti ja hän olisi ns. tavallisen näköinen mutta todella vapaamielinen. Miehellä ei olisi mitään sitä vastaan että joku esim. käyttää kannabista ja hän olisi tapaillut aikaisemmin miestä, eli ollut jonkun asteisessa homosuhteessa tai jossain sen tapaisessa. Mies olisi kumminkin nykyään hetero/bi mutta et voisi olla varma olisiko hänestä vakavaan suhteeseen.

Mies nr. 2 olisi myös hyvin kouluttautunut, komeahko, mukava mutta asuisi kaukana sinusta. Miehessä ei olisi juurikaan mitään epäilyttävää menneisyyden takaa, paitsi se että miehellä olisi ollut eri maalaisia naiskumppaneita, mutta ei mieskumppaneita mies olisi täysi hetero.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kumpaakaan, mutta jos ihan pakko olisi, niin 2.

Vierailija
2/8 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kumpikaan. Ykkönen pajapää ja kakkonen hakee thaipiikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ykkönen, ei se pieni homous haittaa, ja kunhan ei itse kasvattele kannabista. 

Vierailija
4/8 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
5/8 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea kysymys! Minua ei haittaa, jos on ollut suhteessa miehen kanssa, olen sen suhteen avoin. Vähän ehkä huolettaa tuo suhtautuminen kannabikseen, olisiko mahdollisesti itsekin käyttäjä? Kohtuullisen alkoholin käytön hyväksyn, mutta en huumeita enkä tupakointia. Jälkimmäisen kanssa voisi olla vaikeaa luoda suhdetta, jos asuu kaukana. Näiden kuvausten perusteella en osaisi valita. Ehkä toisen kanssa vaan synkkaisi paremmin kuin toisen. 

Vierailija
6/8 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kumpaakaan.

Vierailija
7/8 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bisset ottaa aina miehen!

Vierailija
8/8 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noista piirteistä ei vielä pysty sanomaan. Voi olla etten tuntisi kumpaakaan kohtaan mitään tai rakastuisin toisee palavasti. Olennaisempaa on minusta se, että meillä synkkaa hyvin, olemme kiinnostuneet samoista asioista. Jos mies 1 käyttäisi itse kannabista niin sitten ei häntä, en missään nimessä halua huumeita käyttävää/tupakoivaa/alkoholistia miestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä