Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kipuja kaikkialla, mikähän voi olla?

Vierailija
20.10.2021 |

Minulla on yli kuukauden ollut kipuja vähän siellä sun täällä - luita särkee jaloissa, olkapäissä, kyynärpäissä, selässä, nivusissa, pakaroissa, vatsassa. Nivelkipuja välillä, välillä pistää lihaksiin. Ärtyvää suolta on epäilty aikoinaan vatsakipujen takia.

Minulla todettiin paha D-vitamiininpuutos (25 oli arvo, viitearvon alin on 75) ja olen nyt muutaman päivän syönyt D-vitamiinia 100 mikrogrammaa päivässä lääkärin ohjeen mukaan.

Voivatkohan kivut johtua siitä? Muut veriarvot olivat täysin ok.

Olen myös tehnyt etätöitä viimeiset kaksi vuotta, välillä (tai no, usein) epäergonomisissa asennoissa. Voivatko nämä koko kehon kivut johtua esimerkiksi jumiutuneesta selästä? Aikaisemmin selkäjumin kivut ovat olleet erilaisia ja helpottavat levossa tai kävellessä. Nämä ihme pistelyt, kasvukipujen tuntuiset kivut sun muut ovat todella kummallisia.

Pelkään kamalasti jotain syöpää ja lääkäri nyt ei osannut sanoa yhtään mitään. Joulukuussa uudestaan D-vitamiininmittaukseen.

Onko kellään kokemuksia tällaisesta?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis täsmennätteköön vielä sen verran, että minulla on stressiä ja masennusta. Nämäkin voinevat vaikuttaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi