Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En mene tuonne ulos sateeseen. Päivä tuntuu aivan turhalta. Mitä te teette?

Vierailija
20.10.2021 |

?

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei vissiin käy töissä? On ne hienoja nuo messevät sosiaalituet. Kyllä niillä kelpaa runkata ja juoda kaljaa.

Vierailija
62/70 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kova tuuli siellä on? Ennusteen mukaan piti olla Hgissä 9-12 metriä/s, mutta ei nuo puut ja pensaat niin hirveästi taitu.

Olin kaukoviisas ja kävin eilen pidemmällä kävelylenkillä & hain kaupasta vähän pullaa ja suklaata, että hyvin tänään pärjätään sisällä. Työt kotona, mutta pitäisi saada työvire. Kadehdin niitä, joilla riittää energiaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kudon maksipituista villatakkia. Aloitin viie vuoden joulukuussa. Hihat puuttuvat.

Katson samalla eri maiden TV-kanavia. Opii kieltä.

Vierailija
64/70 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni paistaa keittiössä juuri lettuja

Kissa juttelee” linnuille ikkunalla

Minä en saa yhtään mitään aikaiseksi

Menee se 🍂syysloma näinkin; tuleepahan levätyksi.

Vierailija
65/70 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei vissiin käy töissä? On ne hienoja nuo messevät sosiaalituet. Kyllä niillä kelpaa runkata ja juoda kaljaa.

Kieltämättä. Töitä en saa, joten eipä tässä muutakaan voi tehdä. Onneksi tulee tukia niin on katto pään päällä ja varaa ruokaan. Joskus juon myös kaljaa ja runkkaankin. Vain toiseen noista tarvitsen tukirahoja. Tällä on nyt menty kymmenen vuotta ja joka vuosi tuet riittävät vähempään, koska tukien määrä ei pysy edes indeksin perässä. Tällä hetkellä vuokran ja pakollisten laskujen jälkeen mulla jää käteen noin 200 € kuukaudessa, jolla sitten pitää ostaa kaikki muu. Onko se sitten messevä määrä niin sitä en tiedä. Kyllä sillä pärjää, mutta jos tulee joku yllättävä meno niin sitten ollaan usea kuukausi hyvin vähällä ruoalla.

Vierailija
66/70 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson digiboksilta Hengenvaarallisesti lihava-sarjaa, jaksoa Brittani & Sean.

Vierailija
67/70 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lueskelen kirjastosta lainattuja kirjoja. Kohta voisi tehdä lapsille ruoan, varmaankin uunikasviksia ja jotain. Kotona vei oman makuaistin joten samapa tuo mitä syön, mutta lapsille pitää kokata. Olen myös hoidellut asioita ja tässä illalla voisi vielä yhden tai pari lomaketta täyttää. Kaikki jäänyt sairastaessa roikkumaan.

Vierailija
68/70 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on syyslomaviikko.

Vierailija
69/70 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sinun oma valintasi! Itselläni on joka vuoden ajalle vaateet ja jalkineet. Satoi tai paistoi,oli pakkanen tai lumi tuisku: Ulkoilen paljon,toki mahdolistaa olen eläkellä, lähes 69v.Tuo hyvän mielen ja laadukaat yö unet.Huluksi tulisi sisällä säiden takia. Asun yksin ja nämä seinät eivät minulle puhu.Mutta perusluonteni ei ole tavataa kodit ja kahvitellan. Mieluiten juuri tapaan ihmisiä ulkona.Moni valitaa särkee selkää jalkoja,ei jaksa.Särkee minunkin polvet nivelrikot ,toisessa pahempi.Mutta en valita olenki terve.Kyllä se asenne on joka ratkaisee,onko hyvä päivä vai ei ja mikän ei ärsytämuu ei voi tehdä mitän kun sataa. Kun lapseni oli pieniä,minä koko ajan työelämä.Hain heidät päiväkoti työni jälkeen.Kotin syömään ja ulos joka säällä ainakin 1h. Ei olut ongelmia ilta pesuissa,ilta palassa tai nukumaan menoissa. Nukuivat hyvin ja ajoissa tapelematta. Samaa oli tytäreni 2 lapsen kanssa. Ei ongelmia mumolassa nukumaan menonkanssa koskaan.Ilahduin oikein viime talvi ilta kävelylläni,nuori äiti tuli lapsien kanssa minua vastaan kello noin 18. Kertoi ulkoilevat viellä tunin on taika sana, lasten nukumiselle ajoissa ja jää laatuaikaa siinä itselle ja puolisolle loppu ilta.Kunioitavaa nuorelta äidiltä!Mutta kukin tyylilään ja säiden mukaan. ( ps.ketä ärsytää txt virheet,olen luki häiröinen Anteeksi)

Vierailija
70/70 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, ei mua pieni tihku haittaa, kävin kaupassa ja jatkan pelaamista tässä kohta taas.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi