Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei mahiksia

Vierailija
20.10.2021 |

Saada kumppania enää. Olen 57 v eronnut mies, työtön ja vähävarainen. Ei ainakaan kunnollista. Olisihan sitä juoppoja sekopäitä tarjolla.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä koskaan tiedä. Ihmeitä voi tapahtua ja tapahtuukin. Sivusta oon seurannut sun kaltaisen miehen rakastumista ja uutta onnea.

Vierailija
2/8 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kuitenkaan mikään kaljamahainen, vaan ihan normipainoine  ja ilmeisesti ihan ok näköinen. Mutta naisille raha taitaa merkitä enemmän?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme tosiaan täytyisi tapahtua. Mutta hyvä kun olen päässyt erosta jotenkin yli. Mutta yksinäisyys joskus ahdistaa. AP

Vierailija
4/8 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä lannistu, 57-vuotiaat on parasta vuosikertaa.

Vierailija
5/8 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottaako tuon ikäsen eteen? Miten hyvin?

Seisokkia riittää, ihan yhtä hyvin kuin vuosikymmeniä sitten. Mutta toki siihen vaikuttaa seksikumppani, vaimoni oli 20 vuotta minua nuorempi 13 vuotta oltiin.

Vierailija
6/8 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä luovuta. Miehet kuolee nuorempana niin naisia enemmän tarjolla muutaman vuoden päästä.

Vierailija
7/8 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ottaako tuon ikäsen eteen? Miten hyvin?

Seisokkia riittää, ihan yhtä hyvin kuin vuosikymmeniä sitten. Mutta toki siihen vaikuttaa seksikumppani, vaimoni oli 20 vuotta minua nuorempi 13 vuotta oltiin.

Nii, et ei mikää vanha enää sytytä? Tuo on meille monelle tuttu, samoin tatuoinnit ja luhavuus tekee sitä

Ei sytytä ei. Mutta kunhan löytäisi vaan tasapainoisen suhteen. Seksihän on sitä sitten mitä on. Riittää kun ei tarvitse olla yksin. En tavoittele kuuta taivaalta.

Vierailija
8/8 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy myöntää, että kun noin kauan oltiin kaikkine kriiseineen, niin eipä sytyttänyt niin kuin silloin joskus. Vaikka oli kuinka simpsakkapimpsakka. AP4

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi