Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

NYT menee korkki kiinni todella pitkäksi aikaa, ellei jopa lopullisesti! Tsemppiä?

Vierailija
20.10.2021 |

Harmiton illanvietto kavereiden kesken päättyi hölmöilyyn, perseilyyn, oksentamiseen, itseni telomiseen ja 4 päivän ryyppyputkeen. Nyt onneksi sain korkin kiinni, mutta hävettää ja ärsyttää enkä halua enää tuommoisen toistuvan. Nyt meni korkki kiinni todella pitkäksi aikaa. Kertokaa mulle jotain tsemppaavaa.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa, se on aina niin kauhea tunne kun ei muista, että mitä kaikkea onkaan hölmöillyt jossain baarissa ja ketkä kaikki on nähneet sinut hölmöilemässä. Sit seuraavat viikot vetää pipoa syvemälle kaupassa ja kaikkialla, onneksi nyt on sentään maskit :D. Tuntuu siltä kuin koko maailma tietäisi hölmöilyistäsi. Hirveä tunne!

Vierailija
22/28 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä, bodia ja sporttista. Ihan hyvä päätös. Hyvää seuraa olla selvinpäin löytyy A-kilta-toiminnasta, ainakin jos asut isommassa kaupungissa. Siellä ei tartte kilpailla eikä vannoa, eikä opetella mitään valoja,  mitään, riittää, että olet selvinpäin, kun osallistut toimintaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni korkki kiinni siinä vaiheessa, kun noin viikon ryyppyputken jälkeen heräsin jossain vaiheessa yöllä sammumisen jälkeen ja "näin" kaksi metrin läpimittaista mustaa hämähäkkiä vilistämässä katossa... Tsemppiä! Se pysähdyttävä kokemus on itse kullekin henkilökohtainen.

Vierailija
24/28 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa! Kun maltat hetken ja annat hormonitoiminnalle aikaa uusiutua, tulet nauttimaan elämästä vieläkin enemmän. Et enää juo ainetta joka vähentää onnellisuutta.

Vierailija
25/28 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pistin korkin kiinni satunnaiskäyttelyn jälkeen muutamia vuosia sitten. En tiennyt kuinka pitkäksi aikaa, sillä tiellä ollaan edelleen. Odottelen päivää, että olisi joku syy ottaa, mutta en ole vielä keksinyt mikä se sellainen syy sitten voisi olla. Mikäpäs tässä.

Vierailija
26/28 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt meni kuppi nurin (kaadoin viinat alas viemäristä)

Vierailija
27/28 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin tein päätöksen muutaman kuukauden raittiudesta. Parempi olo ja vähempi vaan tekee mieli juoda. Huolestuttavia 4 pv putkia oli 🙁

Vierailija
28/28 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla eron jälkeen tissuttelu kotona lisääntyi parissa vuodessa koko viikonlopun kestäväksi juopotteluksi. Lopulta iski haimatulehdus. Juominen oli pakko siis lopettaa, ja siitä olen kiitollinen, koska olisin varmaan aikamoinen juoppo muuten nykyisin.

Kun juomisen lopettaa, alkaa alloholi maistua myrkylle. Näin kävi mulle ainakin, en kestä enää alkoholin makua yhtään. Tsemppiä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi