NYT menee korkki kiinni todella pitkäksi aikaa, ellei jopa lopullisesti! Tsemppiä?
Harmiton illanvietto kavereiden kesken päättyi hölmöilyyn, perseilyyn, oksentamiseen, itseni telomiseen ja 4 päivän ryyppyputkeen. Nyt onneksi sain korkin kiinni, mutta hävettää ja ärsyttää enkä halua enää tuommoisen toistuvan. Nyt meni korkki kiinni todella pitkäksi aikaa. Kertokaa mulle jotain tsemppaavaa.
Kommentit (28)
Viikon päästä morkkis ei enää niin kova, mulla kävi vähän sama ja pikku hiljaa itsekin ruuvaan korkin kiinni.
Viisas päätös. Itse kauhulla muistelen kännimokiani, tosin kyllä ne jo naurattaakin.
Tai sitten viikon päästä morkkis on jo unohtunut ja voi korkatakin jo uudestaan...
Älä ap lannistu. Kännissä saa ja oikeastaan pitää vähän koheltaa. Tuohan on niinkuin lievä työtapaturma. Telomiseen voit saada kivoja lääkkeitä joiden kanssa juominen on entistäkin hauskempaa. Viimeksi eilen näin nuorehkon mihen joka oli riittävästi lääkitty. Hänen kohdalla kävi kova tuuli joka huojutti metritolkulla sivuttain kun käveli.
Nyt lopetat nuo sekoilut juomisen lopettamisesta. Pahimmassa tapauksessa hurahdat uskoon ja se on todella sekopäistä.
Viisas päätös, jatka, et menetä mitään.
Samoilla fiiliksillä täälläkin! Joka kerta muisti pois, ja piiiitkäksi aikaa. En muista mitään. Olen varmaan se hahmo Jaro Tervon kirjasta, joka päättää ottaa muutaman ja herää 5 päivän kuluttua Tukholmasta, eikä mitään käryä että mitä on tapahtunut..,
Nyt on päämääränä 2viikkoa ilman, ehkä jopa 2,5viikkoa. Sitten on juhlat,ja siinä on maalina ettei jatka seuraavana päivänä.
Pikkuhiljaa joo. Olenkin juonut humalahakuisesti kohta 35 vuotta.
Tsemppiä meille!
Hyvä päätös. Mun mielestä jo se ettei saa korkkia kiinni yhtien juhlien jälkeen vaan putki jatkuu useemman päivän on huolestuttava merkki siitä alkoholikoukun olemassaolosta. Tsemppiä ❤️
Voi piipin amatöörit. Rohkeasti vaan uuteen putkeen. Toisin kuin monet muut en kannusta raittiuteen vaan ihan toiseen suuntaan.
Kannattaa lopettaa kokonaan. Mä lopetin. Se tylsä. Pöhnä ei tarjoa yhtään mitään alun pienen nousub jälkeen. Se muuttuu pakkojuomiseksi jossa juodaan vain krapula pois. Joka aamu ensin oksennetaan kaljat ulos kunnes iltapäivällä alkaa pysyä sisällä. Sitten iltaakohti sama Pöhnä päälle kunnes sammuu. Aamuyöllä herää oksentamaan ja tuijottaa kelloa että milloin pääsee ostamaan tasoittava..
Ei tuollaisessa elämässä ole mitään mieltä.
Ei kannata lopettaa hyvää viinanjuontiharrastusta. Olisi tuhlausta lopettaa semoinen homma, jossa on jo kehittynyt noin hyväksi. Lisää ainetta vaan suoniin!
Tsemppiä, sä pystyt siihen! Parempi lopettaa ajoissa kuin liian myöhään. Kroppa ei kestä pidempiä putkia ikuisesti, varsinkaan sitten kun vuosia alkaa tulla lisää.
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten viikon päästä morkkis on jo unohtunut ja voi korkatakin jo uudestaan...
Ei ne aina mene. Mä en ole päässyt yli 30 vuotta sitten sattuneesta kännimokasta (vaikkei mitään vakavaa sattunutkaan).
Vierailija kirjoitti:
Voi piipin amatöörit. Rohkeasti vaan uuteen putkeen. Toisin kuin monet muut en kannusta raittiuteen vaan ihan toiseen suuntaan.
Taidat olla aika yksinäinen. Surullista jos et kestä edes itseesi selvinpäin. Onnea valitsemallesi tielle.
Itse dokasin 15-25 vuotiaaseen asti ja nyt 10v mennyt ilman kännejä.
Muisti meni aina ja mielenterveys alkoi pahasti rakoilla.
Harrastin seksiä kaikkien kanssa ja sekoilin muutenkin.
Rahat meni viinaan.
Nykyään urheilen ja nautin rauhallisesta elämästä,kun tuolla edellämainitulla tiellä jatkaneet yksi toisensa jälkeen tipahtaa.
Kolmet hautajaiset ollut jo parin vuoden sisällä ja kaikki kuolivat viinaan.
Mä yleensä korkkaan uudestaan niin saa muuta ajateltavaa kun sen morkkiksen :) Ja olo korjaantuu samalla.
Vierailija kirjoitti:
Mä yleensä korkkaan uudestaan niin saa muuta ajateltavaa kun sen morkkiksen :) Ja olo korjaantuu samalla.
Sen takia jatkoinkin tissuttelua vielä 3 päivää myöhemminkin, että olisi muuta ajateltavaa kuin morkkis. Mutta huomasin että en tehnyt siinä mitään muuta kuin lykkäsin pahaa oloa eteenpäin ja pahensin krapulan viisinkertaiseksi..
Juomisen lopettaminen tulee olemaan yksi elämäsi parhaista päätöksistä. Hyvä!
Ihan perus menoahan tuo. Ei tarvitse hävetä. Viina kuuluu suomalaisuuteen. Loukkaannun jos et sitä suomalaisena juo. Oletko rasisti
Vierailija kirjoitti:
Ihan perus menoahan tuo. Ei tarvitse hävetä. Viina kuuluu suomalaisuuteen. Loukkaannun jos et sitä suomalaisena juo. Oletko rasisti
Kyllähän se tuntuu aika monen elämään kuuluvan, että pitää päästä viikonloppuisin örveltämään baareissa tuhannen päissään. Mutta kyllä senkin pitäisi ymmärtää, että tahtoo sellaisesta elämäntyylistä eroon kun saa tarpeekseen ja morkkikset sen kun vaan pahenee vuosi vuodelta.
Sattuuhan noita.