Monestako YT:stä olet selvinnyt?
Meillä YT:tä ollut lähemmäs 20:tä vuodesta 2008 alkaen!?! 7 vuotta on ollut vuosittain yhdet tai useammat YT:t. Porukka on pienentynyt n 75% alkuperäisestä. =:O
Kommentit (14)
Olen ollut viisissä yt-neuvotteluissa joissa irtisanomisia. Ensimmäisissä tuli kenkää, toisissa myös mutta minut työvelvoitettiin ja lopulta lähdin itse... 2 kertaa selvisin ja nyt viidennet joissa tuli lappu käteen... Tässä sitä ollaan työttömänä, kohta kolmatta viikkoa :(
6 tai 7. Niitä oli parhaimmillaan 2 vuodessa. Viimeisellä kerralla otin paketin vapaaehtoisesti koska arvasin että eropakettien etuja heikennetään pian. Enkä ole katunut. Samana päivänä kun työt loppui toisessa paikassa kirjoitin uuden sopparin toisaalla alle. Kivasti jäi rahaa lomailuun yms
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 15:33"]
Meillä YT:tä ollut lähemmäs 20:tä vuodesta 2008 alkaen!?! 7 vuotta on ollut vuosittain yhdet tai useammat YT:t. Porukka on pienentynyt n 75% alkuperäisestä. =:O
[/quote]
Tutulta kuulostaa! Ollaan ilmeisesti samassa "kumisaapas"- firmassa töissä..?
kahdet. niistä toisista tuli fudut.
Valitkaa työpaikkanne paremmin niin ei tarvitse kärsiä yt-menettelystä!
Selvisin kuudet, seitsemännet koitui kohtaloksi.
Olen ollut nykyisessä duunissa 12-v ja nyt on ensimmäiset yt:t.
Tosi monesta. Noin 12 vuotta takana tässä firmassa ja 1-2 YT:t ollut vuodessa. Aina ei ole toki koskettanut omaa osastoa, mutta usein sitäkin. Pidän tätä normaalina työelämänä, kun en ole muunlaistakaan nähnyt.
Voitat! Noin tusinat kymmenessä vuodessa. Kaksikymmentä vähemmässä ajassa on kyllä täysin älytöntä, ei teillä mahda enää kellään olla työmotivaatiota...
Ikinä ei ole tarvinnut moisia kokea. Juristina olen kyllä konsultoinut yt-menettelystä.
Olen selvinnyt moitteitta neljistä yyteistä, kerran sain parin viikon lomautuksen. Meillä on lähes puolet irtisanottu viimeisen kuuden-seitsemän vuoden aikana.
Olen pitänyt kolmet. Onhan se ikävä irtisanoa