Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita joulusiivoilijoita?

Vierailija
21.12.2014 |

Minä innostuin siivoamaan oikein kunnolla. Onko muita paikalla? Mitä olette jo tehneet? Mitä on vielä tekemättä?

Eilen siivosin kunnolla. Aikaisemmin pyyhittiin miehen kanssa seinät ja katot. Tänä aamuna pesin saunan ja uunin. Kyllä on hyvä mieli :)

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö oikeasti ketään?

Vierailija
2/16 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Justiinsa tässä kahvitauolla, siivosin lapsen huoneen oikein kunnolla, seuraavaksi vuorossa toisen lapsen huone. Saunan pesin eilen, huomenna aion pyyhkiä pölyt ja järjestellä kirjahyllyn uusiksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan minäkin keittää tässä välissä kahvit. Pitäisi tuo roskiskaappi pestä, samoin liesituulettimen suodatin. ap

Vierailija
4/16 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vasta imuroin ja laitoin pyykit pesuun, vähän lavuaareja luutusin :D Pitäis kyllä siivota ihan kunnolla, ei vaan millään jaksais...

Vierailija
5/16 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen siivosin keittiön kaapit ja avohyllyt ja pesin uunin ( ja yäk, sen takaa) sekä liesituulettimen :) pesin saunan ja kylppärin. Vaihdoin valkoiset verhot viininpunaisiin, imuroin kaikkihuoneet. Tänään on sitten lattioiden pesu ja pölyjen pyyhkiminen muistakin huoneista kuin keittiöstä.

Vierailija
6/16 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta aletaan koko perheenä siivoamaan.

Vierailija
7/16 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu täällä luuttu heiluu :)

Vierailija
8/16 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä suunnittelen parhaillaan. Keittiönkaapit on oikeastaan jo siivottu. Mielenkiinnosta kyselen, että mitä kaikkea te siivoatte? Ja, millähän kannattaisi pestä uuni. Tai pahasti sotkeutuneet ne uunin pellit...Kääk. :D Universal stonea varmaan kokeilen.

Vierailija
9/16 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hep! Olkkaria siistitty aamusta/ aamupäivästä: pölyt,imurointi, sohvan tekstiilien tuuletus, pienenmmän maton tuuletus. Eilen jo iso matto tuulettumassa. Tänään vielä keittiö, ruokailutila. Lapset siivoilleet omia huoneitaan. Pari koneellista pyykkiä myös pesty. Hiljalleen tehdään, ei stressiä siivouksista, vaikka alalla työskentelenkin ;)  Itsellä vielä ma- ti töitä.

Vierailija
10/16 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoista yleistä siistimistä oon tehnyt, jouluiset verhot ja valot oon laittanut jo aiemmin. Lattiat meinaan luututa ja vessat pestä tuossa illemmalla ja lakanat vaihdan. En jaksa ottaa ressiä, kunhan on semmoista perussiistiä.

Vierailija
11/16 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 14:49"]

Tässä suunnittelen parhaillaan. Keittiönkaapit on oikeastaan jo siivottu. Mielenkiinnosta kyselen, että mitä kaikkea te siivoatte? Ja, millähän kannattaisi pestä uuni. Tai pahasti sotkeutuneet ne uunin pellit...Kääk. :D Universal stonea varmaan kokeilen.

[/quote]

Minä pesin uunin just K2R:llä jota saa esim. s-marketista. Eräs ystäväni suositteli ja olen kovasti tykästynyt kyseiseen aineeseen. Laitoin nytkin edellisenä päivänä aineen uuniin ja suihkutin myös uunipellit huolella. Tänään sitten puhdistin melko pienellä vaivalla. Kannattaa kokeilla!

ap

Vierailija
12/16 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 14:49"]Tässä suunnittelen parhaillaan. Keittiönkaapit on oikeastaan jo siivottu. Mielenkiinnosta kyselen, että mitä kaikkea te siivoatte? Ja, millähän kannattaisi pestä uuni. Tai pahasti sotkeutuneet ne uunin pellit...Kääk. :D Universal stonea varmaan kokeilen.
[/quote] minä pesin ihan uunin pesuaineella, mutta mäntysuopa on kuulema hyvä ja vähemmän myrkyllinen vaohtoehto

Vierailija
13/16 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 14:58"]

Semmoista yleistä siistimistä oon tehnyt, jouluiset verhot ja valot oon laittanut jo aiemmin. Lattiat meinaan luututa ja vessat pestä tuossa illemmalla ja lakanat vaihdan. En jaksa ottaa ressiä, kunhan on semmoista perussiistiä.

[/quote]

Ei kannata stressatakaan. Minäkin jättäisin siivouksen vähemmälle, jos se tuntuisi rasitteelta. Se on muuten jännä miten paljon siistimmältä tuntuu, kun on puhtaat lakanat. Ehkä se on se puhtaan tuoksu tai tuntu.

Tuli muuten mieleen eräs vinkki joulusiivouksesta stressaaville. Eli vähentää valaistusta ja sytyttää muutaman kynttilän, niin ei nää ihan kaikkea ;)

ap

Vierailija
14/16 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, pitääpä muistaa tuo K2R. Haiseeko mielestäsi paljon?

Käytin joskus jotain vaahtomaista, ehkä Pirkan, uuninpesua joka haisi kyllä niin kauheelle että jäi yhteen kertaan.  Oon melko herkäks tullu hajuille. ..:D

Vierailija
15/16 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

K2R haisee jonkin verran. Ei mitään tuoksua kuitenkaan ole lisätty.

Vierailija
16/16 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivooja tulee maanantaina vaikka vietämmekin joulun huvilalla Ylläksellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän