Mies, miksi et kerro suoraan toisesta naisesta?
Haluaisin muesnäkökulmaa asiaan. Miehelläni on ollut seuranhakuilmoitus netissä. Ystäväni oli samalla palstalla ja näki sen. Miehen käytös on koko syksyn ollut Outoa: tulee kotiin arkenakin joskus klo 23-02. Viikonloput joko jossain reissussa kavereiden kanssa, joita en tunne tai sitten lähtee toimistoon. Tänäänkin lähti jo klo 9 toimistoon, mutta eipä ollut siellä. Ei vastaa puhelimeen. Ei halua tehdä mitään kanssani. Ilkeilee, huutaa, räyhää, jättää tavaransa hujan hajan, jos en siivoa niitä, huutaa. Jos siivoan, levittelee ne heti takaisin ja huutaa. Seksiä ei ole halunnut kuukausiin.
Kysyn suoraan, onko toinen nainen, niin hihittelee jakieltää.Olen kuulemma vainoharhainen.
Miksei voi suoraan sanoa, kun ilmiselvästi on toinen? Miksei vaan lähde? Miksei lähde, vaikka pyydän?
Kommentit (25)
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 12:12"]Minä ehdin olemaan toisena naisena kaksi ja puoli vuotta ennen kuin mies teki päätöksen lähteä. Siinä on kai monta asiaa, joita pitää tarkkaan harkita. Jos ei ole varma tekeekö oikein. Haluaa ehkä huomioida lapset, jos teillä on lapsia. Miettii, jos kumminkin saisi suhteen sinun kanssasi toimimaan. Miettii hyppääkö ojasta allikkoon uuden naisen kanssa. Kaikkea sellaista.
[/quote]
Saanko kysyä, odotitko sinä miestä siis koko tuon ajan? Eikö sinulla ollut asian kanssa moraalisia vaikeuksia?
Toi on jotenkin kuvio, joka on niin mystinen. Olisi joskus kiva, kun joku toisena naisena ollut oikeasti kertoisi oman versionsa siitä, miksi hän halusi tehdä niin kuin teki.
Ap hoi.. No ei tietenkään kerro vielä uudesta naisesta koska heidän suhteensa ei ole vielä sillä tasolla, että mies voisi siirtää kamansa uuden naisen kotiin. Ja mies ei muutenkaan tiedä onko uusi suhde vielä kannattavaa. Hän on vasta tarkkailuasemissa. Mutta jos suhde vaikuttaa tarpeeksi hyvältä, mies antaa sinun tietää jollakin tavalla.
Sinun ei pitäisi olla kynnysmattona tuollaiselle tyypilliselle säälittävälle miehenketkulle. Pistät sen vain ulos. Sen verran itsekunnioitusta on oltava että heität sen kamoineen päivineen vaan pihalle. Voit vaan arvata minkä version mies kertoo siitä naiselleen. ;D "Hullu exä raivosi syyttä ja heitteli tavarani mäkeen ja ajoi minut ulos..omasta kodistani! Voitko kuvitella?! Onneksi sinä et tee minulle niin. Silitä minua..ota sylkkyyn. Milloin teet minulle ruokaa?"
Jos mies on kerran sanonut, että tarvitsee aikaa asunnon löytämiseen tammikuuhun saakka, niin se on sitten hänen ongelmansa: eli tämän kuun viimeinen päivä heität vaan miehen rojut pois ja otat asuntosi avaimen häneltä pois. Jos ei anna, soitat poliisin paikalle/ miehen perään. Muuttakoon vaikka hotelliin, ei se ole sinun ongelma.
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 12:31"][quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 12:12"]Minä ehdin olemaan toisena naisena kaksi ja puoli vuotta ennen kuin mies teki päätöksen lähteä. Siinä on kai monta asiaa, joita pitää tarkkaan harkita. Jos ei ole varma tekeekö oikein. Haluaa ehkä huomioida lapset, jos teillä on lapsia. Miettii, jos kumminkin saisi suhteen sinun kanssasi toimimaan. Miettii hyppääkö ojasta allikkoon uuden naisen kanssa. Kaikkea sellaista.
[/quote]
Saanko kysyä, odotitko sinä miestä siis koko tuon ajan? Eikö sinulla ollut asian kanssa moraalisia vaikeuksia?
Toi on jotenkin kuvio, joka on niin mystinen. Olisi joskus kiva, kun joku toisena naisena ollut oikeasti kertoisi oman versionsa siitä, miksi hän halusi tehdä niin kuin teki.
[/quote]
Kai minä aika lailla elin omaa elämääni. En laskenut mitään hänen varaansa, enkä odottanut mitään. Sitten jossain vaiheessa tilanne alkoi kypsyttää ja aloin tapailla muita miehiä ja kerroin sen avoimesti hänelle. Sitten alkoi tapahtua, hän kertoi puolisolleen suhteestamme ja muutaman viikon kuluttua muutti muualle.
Olin itsekin naimisissa suhteemme alkaessa ja erosin, tosin paljon nopeammin kuin hän. Jos minulla jotain moraalisia vaikeuksia oli, ne olivat lähinnä oman mieheni ja lasteni suuntaan. Ajattelin, että hän saa kantaa vastuun omistaan.
Itse kyllä tajusin paljon nopeammin, että on syytä erota. Onhan se aika selvää, että suhde on tiensä päässä, kun rakastuu toiseen. En siis varsinaisesti eronnut hänen takiaan vaan siksi, etten enää rakastanut miestäni.
Miksi? Ei toisen ihmisen puolesta voi tehdä asuntokauppaa tai vuokrasopimusta. Mies itse ei ilmiselvästi enää rakasta minua eikä viihdy seurassani, joten katsokoon paikan, jossa hänen parempi olla.[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 12:22"]
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 12:19"]
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 12:14"]
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 12:07"]Mutta luulisi, että olisi helpompaa tapailla sitä toista, kun ei enää asuisi mun kanssa. Olen toivonut, että se vaan siirtää kamansa pois. Mutta sitä ei kai tapahdu. [/quote] Olet toivonut? Jos mies ei saa kamoja ulos päivään x mennessä (toki ilmoitat hänelle), niin heitä ne ulos parvekkeelta. Kokoo ittes nainen!
[/quote]
Sanoin, että parempi, kun muuttaa. Hän sanoi, että tarvitsee aikaa tammikuun alkuun katsoakseen asunnon. Nyt ei sitten kuulemma olekaan katsonut.
[/quote]
Katso sinä hänelle sopiva asunto.
[/quote]