jehovan todistajat ja ha joulun pyhät!
Eli mitä teillä ohjelmassa joulun pyhinä kun ette joulua vietä?Kokoonnutteko yhteen sukulaisten tai ystävien kanssa,syöttekö hyvin tms.?
Kommentit (27)
Matkailtu lämpimässä. Ennen kokoonnuttiin suvun kanssa yhteen ja vain nautittiin.
Yksi kysymys: Kenellä teistä olisi rahaa ostaa lahjoja kymmenille, jopa sadoille ystäville?
Nuorena olin Ihan töissä. Eikä siellä joulunvietto mitenkään näkynyt. Eivät käyneet monetkaan omaiset läheisiään katsomassa. Tahdoin vain tarjota työkavereille mahdollisuuden heidän juhlaansa.
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 16:11"][quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 13:36"]
Ot, mut mua vähän ärsyttää se, et nää tyypit saa ihan ilmaiseksi vapaapäiviä vaikkeivät edes vietä joulua, pääsiäistä yms. Töihin vaan, jossei joulun juhliminen kiinnosta.
[/quote]
Voisin aivan hyvin työskennelläkin, koska en vietä joulua. Miten onnistuisi, olen luokanope?
Mun puolesta voidaan perua koko joululoma ja laittaa kouulaiset kouluihin ihan aatoksikin. Ehtiihän sitä illalla sitten pukkeilla ne jotka joulusta välittää. Niinkö?
Ja koska myös jouluja/pääsiäisiä viettämätön maksaa verojakin ihan saman verran kuin ne jotka niitä viettää, niin samalla tähän voisi tehdä joku muutos.
Sä varmaan kerrot muitakin hyviä ehdotuksia, kun tunnut olevan melkoinen neropatti.
[/quote]
Oho, joku vähän provosoitui! :D
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 13:36"]
Ot, mut mua vähän ärsyttää se, et nää tyypit saa ihan ilmaiseksi vapaapäiviä vaikkeivät edes vietä joulua, pääsiäistä yms. Töihin vaan, jossei joulun juhliminen kiinnosta.
[/quote]
Ilmaiseksi :-D
No mitä kirkkoon kuuluvat tapakristityt ovat tehneet vapaapäiviensä eteen? Muuta kuin hurskastelleet ja olleet tekopyhiä aina kun pitää kastaa lapsi, konfirmoida, vihkiä tai haudata - ja tietenkin jouluna hetken?
Muuta ajat elätte Raamatun vastaista elämää niin kuin kaikki muutkin.
Saahan muslimitkin aika monta palkallista vapaapäivää vuodessa vaikka avoimesti halveksivat suomalaisia.
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 22:54"]
Saahan muslimitkin aika monta palkallista vapaapäivää vuodessa vaikka avoimesti halveksivat suomalaisia.
[/quote]
sano sen muslimin nimi nii meen hakkaan sen! Prkl! Ja vielä avoimesti!
Mina lahdin jo matkalle kanarialle.
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 13:36"]
[/quote]
No, itse olen vapaaehtoisesti tehnyt kaikki Luterilaisille tärkeät päivät töitä. Itse sitten lomailen kun muut ovat lomansa pitäneet. Sitäpaitsi viime aikoina on ollut hurjan paljon muitakin vapaaehtoisia jouluajan tekijöitä. Siis Luterilaisia pääasiassa.